Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Sponzoriranje športa danes in v prihodnosti
Žiga Celar, 2021

Opis: V diplomskem delu smo se opredelili do področja, v katerem se letno, v obliki naložb, investirajo velike količine denarja z namenom zasledovanja poslovnih učinkov. Govorimo o sponzoriranju športa kot pomembnega člena tržnokomunikacijskih strategij podjetij, ki so v tovrstni panogi zaznala priložnost. Sponzorstvo lahko označimo kot specifičen način tržnega komuniciranja, ki danes ne bo uspešno brez integracije drugih tovrstnih orodij in zahteva temeljito pripravo v tesnem sodelovanju s partnerji oz. sponzoriranci. V prvem delu smo se posvetili teoretični opredelitvi sponzorstva in sponzorstva v športu. Navedli smo nekaj statističnih podatkov in opisali namene sponzorstva v sodelovanju s partnerji. V drugem delu pa smo se opredelili do trenutnega stanja in posledic pandemije covida-19 na to panogo. Zaključili smo z izpeljavo intervjujev med sponzorji.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: sponzorstvo v športu, posledice covida-19 na športno sponzorstvo, prihodnost športnih sponzorstev
Objavljeno: 01.07.2021; Ogledov: 912; Prenosov: 92
.pdf Celotno besedilo (1,50 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh