Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 58
Na začetekNa prejšnjo stran123456Na naslednjo stranNa konec
1.
Facebook kot orodje pridobivanja udeležencev v mrežnem marketingu
Martina Halilagić, 2017

Opis: Na trgu je vedno več podjetij, ki svoje izdelke tržijo prek zastopnikov po sistemu mrežnega marketinga. Za tak način dela običajno ne potrebujejo predznanja oziroma posebne izobrazbe, lastniki podjetij ne postavljajo pogojev, saj je njihov cilj pridobiti čim več oseb, ki bodo svoje izkušnje z nekim izdelkom predstavile svojim prijateljem, znancem in drugim. S takim načinom prodaje se informacije o izdelku zelo hitro širijo. Zastopnikov cilj je poleg prodaje tudi pridobivanje novih zastopnikov, saj je tako nagrajen z višjo provizijo. S tem lastnik podjetja doseže cilj prepoznavnosti in prodaje, zastopnik pa je za to finančno nagrajen. Z mrežnim marketingom se je v današnjih časih srečal že skoraj vsak, zaradi načina poslovanja in preteklih prevar pa so ljudje do tega sistema zelo nezaupljivi. Zaradi nezaupanja so potencialne stranke večinoma težko dostopne. Tudi iskanje novih zastopnikov ni vedno preprosto. Zaradi nezaupljivosti ljudi trkanje na vrata ne prinese večjega uspeha, prijateljev in znancev, ki še ne vedo za izdelek, ki ga predstavljamo, pa tudi zmanjka. Prek spleta pa je marsikdo lažje dosegljiv kot osebno. Glede na popularnost družbenih omrežij, predvsem Facebooka, sem v diplomskem delu preverila, kakšne so možnosti za uspeh z oglaševanjem na tem družbenem omrežju. V diplomskem delu predstavljam mrežni marketing in ga primerjam s podobnimi načini prodaje. Raziskala sem, kakšen način dela bi bil za zastopnike lažji in ali oglaševanje prek Facebooka prinaša želene rezultate. Za raziskavo v diplomskem delu sem si postavila naslednjo hipotezo: Facebook je orodje, ki udeležencem v mrežnem marketingu pomaga pri enostavnejšem iskanju kupcev in zastopnikov.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: mrežni marketing, družbena omrežja, Facebook, tržno komuniciranje, marketinški sistem pridobivanja strank, oglaševanje
Objavljeno: 10.08.2017; Ogledov: 3198; Prenosov: 128
.pdf Celotno besedilo (1,52 MB)

2.
Strategija trženja storitev malega podjetja v zelo konkurenčnem okolju
Barbara Pestotnik, 2017

Opis: Namen magistrskega dela je bil proučiti elemente trženja storitev v malem podjetju, saj se trženje v malem podjetju razlikuje od trženja v velikih podjetjih. Glede na velika podjetja mala podjetja namenjajo za trženje malo sredstev, zato me je zanimalo, kaj je tisto bistveno, kar je treba v okviru teh omejenih sredstev obljubljati v komunikaciji s trgom. Iz podatkov podjetja je razvidno, da je podjetje v preteklosti za oglaševanje namenjalo zelo malo sredstev. Analiza odločanja strank, izvedena na podlagi globinskih intervjujev, kaže, da oglasi stranke premamijo in so zainteresirane za nakup, zato je za podjetje priporočljivo, naj prouči možnosti za okrepitev oglaševalskih aktivnosti, tudi v priljubljenih družbenih medijih. Stranke so izrazile zadovoljstvo, da so jim ustrezno usposobljeni strokovnjaki znali svetovati in so bili to pripravljeni storiti. Stranke želijo ob obisku salona izvedeti pomembne informacije v zvezi s svojimi težavami, da se lahko lažje odločijo za nakup ustrezne terapije. Priporoča se tudi najem strokovnega svetovalca, ki bi strankam svetoval glede nakupa izdelkov in/ali storitev, kateri izdelki so za stranke najustreznejši in zakaj, kako poskrbeti, da bo stranka čim več pridobila od uporabe izdelka, idr. Podjetju se priporoča, naj si prizadeva za pridobivanje priporočil. Včasih široko usmerjeno oglaševanje ni najbolj smotrno in je bolje uporabiti neposredno oglaševanje ali spodbude, na primer z vzorčki priljubljenih izdelkov ali ugodnostmi, kot je popust, to pa je lahko nagrada tudi za morebitna priporočila.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: strategija, trženje, oglaševanje, storitve, amlo podjetje, konkurenca
Objavljeno: 02.09.2017; Ogledov: 3472; Prenosov: 239
.pdf Celotno besedilo (1,70 MB)

3.
Vpliv kreativnosti na uspeh fotografa - podjetnika
Tara Novak, 2017

Opis: Solze sreče. Smeh. Bela obleka. Zaljubljeni pogledi. Poljubi. Zabava. Spomini na ta dan ostanejo za vedno. Fotografije nas vsakič znova popeljejo v čas, ko smo obljubili svoje srce tistemu, ki ga ljubimo. Za njimi stoji fotograf, ki vsako zgodbo posebej, na drugačen način, zaklene v knjigo spominov. Opazovanje fotografij ne pričara le čarobnosti tistih trenutkov, ampak prikaže tudi rahločutno ustvarjalnost fotografa. To opazujejo mnoge generacije več let po srečnem dogodku. Skoraj bi lahko rekli, da se fotografova kreativnost, ki jo je mogoče opazovati na fotografijah, prenaša iz roda v rod. Raziskovanje, kako velik vpliv ima kreativnost na fotografa – podjetnika, je osrednja tema diplomskega dela. Ljudje še vedno kreativnost najprej povezujemo z umetnostjo in literaturo. Vendar je prav tako pomembna v podjetništvu, saj je vsak novi produkt, proces ali storitev rezultat kreativnega razmišljanja podjetnika. Mojo hipotezo, da ima kreativnost velik vpliv na uspeh fotografa – podjetnika, so potrdili poročni fotografi, izsledki analize o zadovoljstvu njihovih strank pa dokazujejo, da fotografi niso le kreativni, temveč tudi uspešni podjetniki.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: kreativnost, podjetnik, poročni fotograf, uspeh, zadovoljstvo potrošnikov, podjetniške lastnosti
Objavljeno: 09.09.2017; Ogledov: 3326; Prenosov: 191
.pdf Celotno besedilo (1,25 MB)

4.
Stres kot motivator in demotivator na delovnem mestu
Veronika Veber, 2017

Opis: Način današnjega življenja je vse hitrejši in vse pogosteje se srečujemo s stresom. Z njim se soočamo tako v zasebnem življenju kot tudi na delovnem mestu. Tudi podjetja so v vse večjem stresu, saj se konkurenca zelo hitro spreminja in razvija – kot pravi pregovor: »Kar ne bomo naredili mi, bo naredil nekdo drug.« To je tudi razlog, da podjetja vse bolj pritiskajo na svoje zaposlene in s tem povzročajo stres. Bolj kot smo pod stresom, težje in manj kakovostno opravljamo svoje delo. Stres na delovnem mestu je vse bolj razširjen in predstavlja za organizacijo velik problem. V diplomski nalogi sem se osredotočila na raziskovanje stresa kot motivatorja in demotivatorja na delovnem mestu. V svojem raziskovanju sem za izdelavo diplomske naloge uporabila različne metode, na podlagi katerih sem ovrednotila postavljeno hipotezo. V teoretičnem delu sem uporabila pregled literature z izbranega področja, v empiričnem delu pa sem izvedla anketiranje zaposlenih in intervjuje s posamezniki na različnih funkcijah v organizacijah. Kot glavni dejavniki, ki vplivajo, da stres na zaposlene deluje kot motivator, so se izkazali: dobro vzdušje v podjetju in dobri odnosi med zaposlenimi, dobri delovni pogoji, pohvala nadrejenega in nagrajevanje na delovnem mestu, sprotno informiranje o delu, raznoliko delo, dobro stoječe podjetje in podjetje na dobrem glasu ter karierni razvoj. Kot dejavniki, ki na stres vplivajo kot demotivatorji na delovnem mestu, pa so se izkazali: slabo vzdušje v podjetju in slabi odnosi med zaposlenimi, slaba plača, slabi delovni pogoji, monotono delo, slabo informiranje o delu, podjetje na slabem glasu, kritika nadrejenih in novice o zmanjševanju kadra
Najdeno v: osebi
Ključne besede: stres, stres na delovnem mestu, motivator, demotivator, zaposleni.
Objavljeno: 09.09.2017; Ogledov: 4218; Prenosov: 244
.pdf Celotno besedilo (2,51 MB)

5.
Poslovni načrt za ustanovitev butične turistične agencije
Nejc Jaklič, 2017

Opis: Podjetniški tim je prepoznal priložnost na področju zelenega, trajnostnega in doživljajskega turizma ter se odločil idejo realizirati in zato ustanoviti turistično agencijo EM Tourism. Oblikovana sta bila dva produkta, ki ju bo agencija tržila kot edinstvena, saj bosta prilagojena željam posameznih strank. Agencija se v svojih strategijah, trženjski in marketinški, usmerja na tuje trge, medtem ko se bodo vse aktivnosti in doživetja izvajale v JV Sloveniji. V diplomskem delu sem izdelal poslovni načrt za odprtje butične turistične agencije EM Tourism, ki bo služil kot vodnik pri uresničevanju prepoznane ideje. V poslovnem načrtu sem potrdil domnevo, da obstaja dovolj velik bazen kupcev, ki jih zanimajo naše storitve in da je takšna agencija potrebna, kar predstavlja prvi cilj. Drugi cilj je bil definirati potrebne korake, da bo poslovni načrt služil kot pomoč in vodilo k uresničevanju ideje. Poslovni načrt vsebuje vse potrebne elemente od preverjanja potenciala, definiranja ciljnih skupin do oblikovanja tržnih poti in finančnih projekcij. Skozi poslovni načrt sem prišel do ugotovitve, da je odprtje takšne turistične agencije smotrna odločitev.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: butična turistična agencija, turizem, tuji trgi, poslovni načrt, prilagojena ponudba
Objavljeno: 23.12.2017; Ogledov: 5023; Prenosov: 450
.pdf Celotno besedilo (1,52 MB)

6.
IDENTITETA IN IMIDŽ BLAGOVNE ZNAMKE COLLEGIUM
Rok Zajc, 2018

Opis: Mladinski turizem je vzpenjajoča oblika turističnih potovanj. Mladi zahtevajo inovativne in pestre produkte, ki jim v družbi omogočajo poistovetenje, edinstvenost ter status. Poleg samega odkrivanja in spoznavanja destinacije, družbe in kulture mora ponudba mladim vzajemno ponujati socialno bohotenje, notranji mir ter izobraževanje. Veliko povpraševanje zahteva pestro ponudbo in pestra ponudba omogoča nepreverjenim in cenenim ponudnikom vstop na trg. Kvaliteta in tradicija sta dragi, trendi kratkoročni in zato potovalne agencije nujno potrebujejo visoko stopnjo prepoznavnosti, izoblikovano identiteto ter pozitiven in želen imidž. Močna blagovna znamka je rešitev za pestro ponudbo ter prepoznavnost v poplavi konkurence. Blagovna znamka je dodana vrednost ponudbi podjetja, stranke v njej najdejo sebe in zapolnijo svoja čustva. Močna blagovna znamka potovalnim agencijam prinaša zvestobo, preverjeno kakovost in pozitivne asociacije, ki jo dvigujejo nad konkurenco ter s tem omogočajo boljše in učinkovitejše poslovanje. Najpomembnejša gradnika blagovne znamke sta identiteta blagovne znamke in imidž blagovne znamke, ki vzajemno omogočata preboj na trgu ter dodano vrednost blagovne znamke v očeh potrošnikov – identiteta kot jasna in globoko razdelana vsebina, ki riše pot vsem upravljalcem blagovne znamke ter imidž, ki predstavlja psihološko vrednost blagovne znamke v očeh potrošnikov. V diplomskem delu predstavljam potovalno agencijo Collegium Mondial Travel, ki je največji ponudnik potovanj za mlade v Sloveniji. Pestra ponudba, zelo širok spekter potrošnikov ter več kot 20-letna tradicija in visoka prepoznavnost na trgu turistične ponudbe so bili ključni pri odločitvi za raziskavo imidža in identitete blagovne znamke Collegium. Prvi del diplomskega dela sem namenil splošnemu poznavanju, vlogi, oblikovanju, različnim vrstam ter gradnikom oz. deležnikom blagovnih znamk. V drugem delu sem podrobneje opredelil identiteto in imidž blagovne znamke ter njune razlike in odnose pri grajenju močne blagovne znamke. Tretji del diplomskega dela je namenjen predstavitvi potovalne agencije Collegium Mondial Travel ter raziskavi imidža in identitete blagovne znamke Collegium.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: blagovna znamka, imidž, identiteta, deležniki blagovne znamke, potovalna agencija.
Objavljeno: 09.03.2018; Ogledov: 4032; Prenosov: 362
.pdf Celotno besedilo (1,56 MB)

7.
Vpliv blagovne znamke na percepcijo okusa prehranskega izdelka
Manca Manja Rizvić, 2018

Opis: Začetki označevanja izdelkov segajo že daleč v preteklost, zato se danes z blagovnimi znamkami srečujemo na vsakem koraku. Omogočajo nam razlikovanje različnih izdelkov med seboj, ustvarjajo preference do posameznega izdelka, razvijajo našo zvestobo znamki ter spodbudijo tudi ponovne nakupe preferiranega izdelka. Potrošnik se ponavadi odloči za nakup tiste znamke, s katero ima najboljše izkušnje, pri tem pa so pomembni njeni kakovost, okus, ugled ter tudi njena vizualna privlačnost. Znamke, po katerih je povpraševanje veliko in je njihova prodaja dobra, se imenujejo močne oziroma ugledne znamke. V diplomskem delu sem se najprej posvetila teoriji o blagovni znamki, ki je pomembna za lažje razumevanje izbrane teme, nato pa predstavila rezultate raziskave. Posebno pozornost sem namenila vplivu znamke na percepcijo okusa, natančneje vplivu kakovostnih elementov znamke na percepcijo kakovosti okusa izdelka. Osredotočila sem se na segment energijskih pijač. Na začetku sem raziskovala, kakšno stališče imajo ljudje do energijskih pijač in na kaj so pozorni pri njihovem nakupu, kasneje pa ugotavljala, ali blagovna znamka vpliva na percepcijo v raziskavo vključenih energijskih pijač, kar daje slutiti, da znamka vpliva na percepcijo tudi v drugih produktnih segmentih.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: blagovna znamka, zvestoba znamki, močna znamka, energijska pijača, percepcija okusa, percepcija kakovosti
Objavljeno: 29.03.2018; Ogledov: 3350; Prenosov: 279
.pdf Celotno besedilo (1,66 MB)

8.
Trženjski splet in prepoznavnost blagovne znamke SENS
Aida Hasanbegović, 2018

Opis: Smisel blagovne znamke ni samo ustvarjanje dobička v tem trenutku, temveč tudi zagotavljanje prihodnjih donosov. Zasnovana blagovna znamka mora biti praviloma povezana z zasnovo podjetja, poslanstvom, vizijo, zgodbo in filozofijo poslovanja ter načinom razmišljanja, torej s tistim, kar želimo doseči, pa tudi s tistim, kar smo sposobni in zmožni doseči. V modni industriji je blagovna znamka ključnega pomena, saj daje vrednost in prepoznavnost izdelku oziroma storitvi, ko vstopi na trg, ter s tem opozarja konkurente in potrošnike na svojo prisotnost in dejavnost. Ker se modna industrija razvija zelo hitro in predstavlja eno od ključnih gospodarskih panog, je za obstanek na trgu ključnega pomena pravilno trženje modne blagovne znamke. Slovenski trg zasipavajo konkurenčni ponudniki moških oblačil in izdelkov, za katere vsak proizvajalec trdi, da so najboljši. Na trgu so na voljo oblačila nizkega in visokega cenovnega razreda, kar potrošnike zmede, saj se večkrat znajdejo v situaciji, ko ne vedo, za katero znamko se odločiti. Na tem mestu glavno vlogo odigra trženje. Vse je odvisno od tega, kako je izdelek predstavljen in ponujen stranki, da se bo odločila za nakup. V diplomskem delu pod drobnogled vzamemo slovensko modno blagovno znamko Sens. S pomočjo raziskave in notranjih podatkov podjetja ugotovimo, katera je najuspešnejša oblika trženja slovenske blagovne znamke Sens.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: blagovna znamka, trženjski splet, pozicioniranje, snovanje in graditev, cena, konkurenca.
Objavljeno: 05.04.2018; Ogledov: 3242; Prenosov: 208
.pdf Celotno besedilo (3,19 MB)

9.
Problematika uspešnega prenosa družinskega podjetja na naslednjo generacijo
Petra Kodrič, 2018

Opis: Družinsko podjetništvo je pogost pojav tako po svetu kot v Sloveniji. Četudi mnoga podjetja slej ko prej preidejo v drugo obliko, kjer jih ne vodijo in upravljajo družinski člani, niti ne ostanejo v njihovem lastništvu, je pri nas in po svetu družinsko podjetništvo pomemben dejavnik gospodarskega razvoja. Predvsem mala in srednje velika podjetja pri nas so v večini še vedno družinska. Družinsko podjetništvo ima posebne značilnosti, kot so: vpletenost zasebnih oziroma družinskih vezi in posledično intimnejših odnosov med deležniki, večja zavzetost za stabilno rast in manjša nagnjenost k tveganju ter zahtevnost prenosa posla na naslednjo generacijo. Slednja je celo tako zahtevna, da se pri nas na drugo generacijo prenese približno polovica, na tretjo in naslednje pa le majhen odstotek podjetij. Diplomska naloga raziskuje, kateri so oprijemljivi dejavniki prenosa in kako jih sistematizirati v obliko, s katero bi zagotovili uspešen prenos.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: podjetništvo, družinsko podjetništvo, sistemizacija prenosa družinskega podjetja, analiza prenosa družinskega podjetja na naslednjo generacijo
Objavljeno: 07.07.2018; Ogledov: 2743; Prenosov: 172
.pdf Celotno besedilo (1,39 MB)

10.
Razvoj lastne blagovne znamke podjetja Mesarstvo Oblak d. o. o.
Katja Oblak, 2018

Opis: Mesarstvo Oblak, d. o. o., je eno izmed največjih mesnopredelovalnih industrij na Slovenskem, svoje proizvode izdeluje pod okriljem lastne blagovne znamke Oblak. Raziskava prikazuje pretežno poznavanje znamke na podlagi priporočil, njihova mnenja o znamki so pozitivno naravnana in stopnja za pogosto opravljen nakup znamke je nizka. Obenem prikazuje tudi šibkejši položaj prepoznavnosti v primerjavi s konkurenco na trgu, ki za dominanco zahteva izoblikovanje zgodbe z edinstveno vrednostjo ustvarjene tradicije pod družinskim okriljem, s katero vzbuja pristnost, domačnost z visoko standardizirano in modernizirano proizvodnjo kakovostnih, certificiranih slovenskih proizvodov. Za zagotovitev uspešnega nadaljnjega razvoja in znamčenja blagovne znamke sem pripravila celovit program.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: : mesno predelovalna industrija, blagovna znamka Oblak, razvoj, znamčenje, vrednotenje blagovne znamke, razvoj blagovne znamke, želena blagovna znamka
Objavljeno: 13.07.2018; Ogledov: 3409; Prenosov: 213
.pdf Celotno besedilo (3,95 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh