Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpliv uporabe modela CAF v Upravni enoti Trbovlje
Anica Kirn, 2019

Opis: Tema predmetnega magistrskega dela obravnava vpliv uporabe modela CAF (Common Assessment Framework ali Skupni ocenjevalni okvir v javnem sektorju) na kakovost dela, zadovoljstvo zaposlenih in zadovoljstvo uporabnikov. Zaradi zavedanja o pomembnosti stalnega izboljševanja delovanja organizacij javnega sektorja so se oblikovali različni standardi oziroma pristopi k zagotavljanju njihove kakovosti. Model CAF je brezplačno orodje za celovito obvladovanje kakovosti. Sestavljen je iz devetih meril, kjer prvih pet obravnava značilnosti dejavnikov organizacije, štirje pa rezultate, ki se dosegajo na področju državljanov, zaposlenih in celotne družbe. Samoocenjevanje nima vpliva na razvoj javne uprave in ne prinaša dodane vrednosti raziskovanja, v kolikor organizacija s primerjavo in analizami pridobljenih podatkov ne povzame ključnih ugotovitev in na podlagi pridobljenih podatkov ne izdela akcijskega načrta izboljšav, ki jih v nadaljevanju tudi izvede. Izsledki raziskav v magistrskem delu kažejo na dejansko povezanost samoocenjevanja po modelu CAF z zadovoljstvom zaposlenih in zadovoljstvom uporabnikov v obravnavani upravni enoti. Poleg tega je razviden pozitiven prispevek vodstva in aktivno delo skupine za promocijo zdravja na delovnem mestu k zadovoljstvu zaposlenih. Aktivno vključevanje zaposlenih v procese izboljšav, ustvarjanje predlogov za izboljšave in iskanje predlogov za inovativne rešitve, ki vodijo k optimizaciji delovnih procesov ter učinkovitejšemu delovanju organizacije, zagotavlja zadovoljstvo zaposlenih, ki se posledično prenaša na uporabnike. Kljub doslednemu upoštevanju varčevalnih ukrepov in nenehnemu zmanjševanju števila zaposlenih, upravni enoti uspeva zagotavljati kakovostno in hkrati zakonito opravljene predpisane naloge ter zadovoljstvo zaposlenih in uporabnikov.
Najdeno v: osebi
Objavljeno: 22.05.2019; Ogledov: 2616; Prenosov: 289
.pdf Celotno besedilo (1,40 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh