Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Psihološke strategije v fizioterapiji
Jure Novak, 2024, diplomsko delo

Opis: Fizioterapevti se pogosto srečujemo s pacienti, ki se spopadajo z različnimi poškodbami in boleznimi, ki vplivajo tako na njihovo fizično kot tudi psihično stanje. Zato je za fizioterapevta pomembno, da se dobro spozna z različnimi psihološkimi strategijami in jih aktivno uporablja. Te strategije lahko prispevajo k temu, da pacienti bolje obvladujejo bolečino, ohranjajo motivacijo in izboljšujejo svoje splošno počutje, kar vodi k učinkovitejši rehabilitaciji. Psihološke strategije so neinvazivne metode, ki jih lahko izvajamo na vseh pacientih in zajemajo celostni pristop k zdravljenju, ki obravnava tako fizično, kot psihično stanje pacienta. Uporaba psiholoških strategij izboljšuje terapevtske rezultate, gradi zaupanje in ustvarja bolj povezano, izkušnjo med fizioterapevtom in pacientom, kar je ključno za kakovostno obravnavo.
Ključne besede: psihološke strategije v fizioterapiji (psychological strategies in physiotherapy), motivacijske strategije (motivational strategies), sprostitvene tehnike (relaxation techniques).
Objavljeno v ReVIS: 16.01.2024; Ogledov: 854; Prenosov: 31
.pdf Celotno besedilo (583,74 KB)

2.
Strategije rasti podjetja Potokar d. o. o.
Jure Novak, 2019, diplomsko delo

Opis: Podjetje Potokar d.o.o. je družinsko podjetje z več kot 25-letno tradicijo. Zaradi družinskega ozadja je zelo tradicionalno. Kljub temu se že zdaj prilagaja zahtevam trga, ki bodo ob novih tehnologijah še bolj neizprosne. Trg se spreminja veliko hitreje kot kadar koli v zgodovini in tisti, ki ne sledijo spremembam, ne bodo napredovali. V podjetje je treba integrirati novosti, ki mu bodo pomagale hitreje rasti ter se bolj prilagajati trendom in trgu. Preden sem začel raziskovati možnosti razvoja podjetja, sem naredil temeljito analizo obstoječega stanja in ugotovil, kje so težave in prednosti ter kako dobro je podjetje pripravljeno na spremembe in rast. Skozi analizo dosedanjega poslovanja sem ugotavljal predvsem pripravljenost na rast s finančnega vidika, preveril pa sem tudi odnos do rasti in sprememb. Za podjetje sem izbral ustrezno strategijo rasti, s katero bo lahko bolje in hitreje rastlo ter postalo prilagodljivejše razmeram na trgu. Podjetje je treba digitalizirati ter njegove procese optimizirati za rast. Ravno to sem upošteval pri pisanju načrta strategije rasti. Izbiral sem med organsko oz. generično rastjo, rastjo z diverzifikacijo, franšizo, joint-venture poslom, strateškim partnerstvom ali spojitvijo, pripojitvijo ali prevzemom. Z analizo in primerjavo strategij sem se na podlagi ugotovljenega odločil, katera bi bila glede na razmere na trgu in dosedanji obstoj podjetja zanj najprimernejša. Predpostavljam, da bo za podjetje na kratki rok najboljša delna diverzifikacija rast z novimi produkti.
Ključne besede: rast, generična rast, rast z diverzifikacijo, družinsko podjetje, avtomobilska industrija, avtodeli, razvoj poslovne strategije
Objavljeno v ReVIS: 02.10.2019; Ogledov: 2738; Prenosov: 253
.pdf Celotno besedilo (1,72 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh