1. |
2. |
3. Spremembe nakupnih navad pri nakupu oblačil v času epidemije covida-19Lea Uršič, 2021 Opis: Glavni namen diplomske naloge je bil raziskati spremembe nakupnih navad pri nakupu oblačil v času epidemije covida-19. Epidemija je s seboj prinesla številne spremembe, na katere so se potrošniki morali prilagoditi. Ena od sprememb zadeva tudi nakup oblačil, saj so bile trgovine z oblačili v času epidemije daljše obdobje zaprte in je bilo nakupovanje preko spleta edina možna opcija.
V empirični raziskavi smo s pomočjo spletne ankete raziskali, kako so se pri slovenskih potrošnikih v času epidemije in v spremenjenih okoliščinah spremenile nakupne navade oblačil. Ugotovili smo, da so potrošniki v času epidemije oblačila nakupovali redkeje ter za njih zapravili manj denarja kot običajno, po epidemiji pa se nameravajo vrniti k starim nakupovalnim navadam. Potrošnikom so najpomembnejši dejavniki nakupa oblačil kvaliteta, cena in vrednost za denar. Ti dejavniki so v času epidemije postali še pomembnejši. Prednosti spletnega nakupovanja potrošniki vidijo predvsem v prihranku časa in boljši cenovni ponudbi, največjo slabost pa v nemožnosti pomerjanja oblačil in pomanjkanju informacij. Za prodajalce oblačil so ti izsledki lahko v pomoč pri pripravi prave ponudbe in učinkovitih trženjskih aktivnosti. Najdeno v: osebi Ključne besede: potrošnik, nakupne navade, nakupne navade oblačil, sprememba nakupnih navad, spletno nakupovanje, spletna trgovina, koronavirus, epidemija, covid-19 Objavljeno: 16.07.2021; Ogledov: 1868; Prenosov: 209 Celotno besedilo (1,37 MB) |
4. Vloga trgovca in proizvajalca na nakupni poti izvajalcaTilen Gradišek, 2022 Opis: V diplomski nalogi smo raziskovali vlogo trgovca in proizvajalca na nakupni poti izvajalca in dejavnike, ki so za izvajalce pomembni pri izbiri trgovca oz. proizvajalca materialov za njihovo delo. Videti je, da sta vlogi trgovca in proizvajalca zelo prepleteni, vendar pa imajo izvajalci do trgovcev in proizvajalcev jasno izoblikovana pričakovanja; oba morata zagotoviti dobro izkušnjo. Izvajalci od proizvajalca pričakujejo, da jim bo zagotovil dobro izkušnjo z izdelkom in da bo imel izdelek dobro denarno vrednost, od trgovca pa, da jim bo zagotovil dobro izkušnjo s storitvami, ki jih nudi – v prvi vrsti konkurenčne cene, dobro založenost in učinkovito dostavo.
V diplomski nalogi smo se dotaknili tudi aktualnejših tem. Skozi nalogo smo ugotovili, da sta tudi digitalizacija in epidemija covida-19 precej vplivala na pomembnost dejavnikov, ki izvajalca nagovorijo k nakupu. Čeprav izvajalci nimajo veliko izkušenj s spletnimi storitvami niti jih ne vidijo kot nujno potrebne za svoje delo v prihodnosti, so v času epidemije postale pomembnejše. Hitrejše sprejemanje digitalnih storitev bodo gotovo povzročile nove generacije izvajalcev. Najdeno v: osebi Ključne besede: trgovec, proizvajalec, izvajalec, nakupna pot, dejavniki nakupa, nakupne navade, spletne storitve Objavljeno: 02.07.2022; Ogledov: 1636; Prenosov: 228 Celotno besedilo (570,26 KB) |