Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Odnos potrošnikov do spletnih prodajnih akcij : diplomsko delo
Nataša Volavšek, diplomsko delo

Opis: Pospeševanje spletne prodaje je eno najbolj razširjenih komunikacijskih orodij na internetu. Spletno nakupovanje kupcem prinaša izjemne koristi, zato se hitro širi po vsem svetovnem trgu. V teoretičnem delu smo iskali tudi razvoj in razsežnosti spletne prodaje, preučili pa smo tudi trende, ki se kažejo v spletni prodaji v prihodnosti. V praktičnem delu pa smo izvedli spletno anketo med uporabniki družbenih omrežij, s katero smo ugotovili odnos slovenskih potrošnikov do spletnih oglaševalskih akcij. V vzorcu je bilo 93 oseb. Anketiranci menijo, da ima spletno oglaševanje pozitiven vpliv na ekonomijo, prav tako pa ga pogosto povezujejo z virom informacij. Anketiranci ne želijo deliti svojih podatkov v povezavi s spletnim oglaševanjem, poleg tega menijo, da je spletno oglaševanje pogosto preveč invazivno. Ugotavljamo, da je treba spremeniti negativen odnos do spletnega oglaševanja na način, da je spletno oglaševanje bolj kredibilno, zabavno in zaupanja vredno. S pomočjo rezultatov raziskav se lahko spletno oglaševanje osredotoči na ciljne skupine, s katerimi je spletno oglaševanje bližje in se izogne skupinam, ki jih spletno oglaševanje ne pritegne.
Ključne besede: potrošniki, oglaševanje, spletne prodajne akcije, spletna prodaja
Objavljeno v ReVIS: 13.12.2024; Ogledov: 237; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (1,61 MB)

2.
Konflikti pri delu s strankami : diplomsko delo
Nataša Volavšek, 2018, diplomsko delo

Ključne besede: komunikacija, konflikti, obvladovanje konfliktov, stranke, medsebojni odnosi
Objavljeno v ReVIS: 23.01.2019; Ogledov: 3959; Prenosov: 190
.pdf Celotno besedilo (1,42 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh