Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Oblikovanje strateškega in marketinškega načrta ter realizacija izdelave spletne platforme Dom za vse
Tilen Žitnik, 2022

Opis: Digitalizacija nepremičninskega sektorja je neizbežna in je v času pandemije covida-19 še posebej v ekspanziji, saj smo ljudje primorani gledati vse v zvezi z nepremičninami na spletu. Magistrsko delo, se deli na teoretični in praktični del. V prvem delu smo predstavili vso potrebno teorijo za lažje razumevanje praktičnega dela. V drugem delu, praktičnemu delu, smo začeli z anketo, s katero smo preučili, ali je trg pripravljen na tako celovito ponudbo za vse v zvezi z nepremičninami, kot jo bo ponujala naša spletna platforma, Dom za vse.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: nepremičnine, spletna platforma, digitalizacija, poslovni načrt, digitalni marketing
Objavljeno: 19.10.2022; Ogledov: 454; Prenosov: 43
.pdf Celotno besedilo (4,52 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh