Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza podjetja TKG in proizvodnja vijakov d. o. o. na podlagi organizacijske klime s poudarkom na medsebojnih odnosih
Uroš Ajlec, 2021

Opis: Organizacijska klima, zavzetost zaposlenih in njihovo zadovoljstvo so pomembni dejavniki v vsakem podjetju. Organizacijska klima mora biti v vsakem podjetju takšna, da se zaposleni lahko poistovetijo z njo in jim daje udobje pri delu. Vsak zaposleni mora biti zadovoljen pri delu, da lahko delo opravlja kakovostno. Diplomsko delo se osredotoča na podjetje TKG in proizvodnja vijakov d. o. o. Podjetje ima na našem področju delovanja lepo tradicijo. V diplomskem delu so podane ugotovitve, ki kažejo, da v podjetju ni vse tako, kot bi moralo biti. Zaposleni so med seboj zelo prijateljski, vendar se ob vodstvu ne počutijo sproščeno.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: Organizacijska klima, zadovoljstvo, motivacija, odnosi z zaposlenimi, vodenje, zavzetost.
Objavljeno: 27.08.2021; Ogledov: 925; Prenosov: 64
.pdf Celotno besedilo (870,79 KB)

2.
Upravljanje s tveganji pri upravljanju blagovne skupine pekarstva v podjetju Mercator d. o. o.
Uroš Ajlec, 2023

Opis: V magistrskem delu se poglabljamo v kritično sfero upravljanja blagovnih skupin v podjetju Mercator, d. o. o., pri čemer prepoznavamo njegovo ključno vlogo pri poslovanju. Raziskava želi razkriti učinkovitost prepoznavanja in obvladovanja tveganj znotraj blagovne skupine kruha in pekovskih izdelkov. Hipoteze raziskujejo Mercatorjevo spretnost pri prepoznavanju in zmanjševanju tveganj, vpliv sodelovanja z dobavitelji na obvladovanje tveganj, korelacijo med stopnjami tveganja in odvisnostjo od dobavitelja ter identifikacijo najbolj tveganih dobaviteljev v kategoriji kruha in pekovskih izdelkov. To raziskavo motivira potreba po izboljšanju sposobnosti vodij blagovnih skupin, kar na koncu prispeva k dragocenemu vpogledu v Mercatorjev strateški pristop obvladovanja tveganj.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: tveganje, blagovne skupine, Mercator, d. o. o., strategija, obvladovanje tveganj, dobavitelji.
Objavljeno: 01.02.2024; Ogledov: 191; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (1,41 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh