1. Oblikovanje in implementacija grafičnega uporabniškega vmesnika za računalniško igro : diplomska nalogaAleš Gačnik, 2024, diplomsko delo Opis: S tem diplomskim delom želimo pokazati, da lahko vsak začne z izdelavo svojega grafičnega računalniškega vmesnika za videoigre, saj je mogoče grafični uporabniški vmesnik za videoigre izdelati z brezplačno programsko opremo, ki je dostopna vsem na internetu. Hkrati pa se želimo naučiti, kako narediti dober grafični vmesnik in kakšna so pravila za njegovo izdelavo. Ključne besede: grafični uporabniški vmesnik, razvoj videoigre, Godot, Blender, Krita, slovanska mitologija, dizajn Objavljeno v ReVIS: 03.12.2024; Ogledov: 501; Prenosov: 23
Celotno besedilo (4,83 MB) |
2. Razvoj mobilne igre v razvojnem okolju Unity : diplomska nalogaGregor Vrtič, 2023, diplomsko delo Opis: Izdelava samostojne video igre z omejenimi sredstvi ali tako imenovane »Indie game« (ang. independent video game) zahteva od programerja zelo širok nabor znanja, katerega mora združiti v celoto. Kadar gre za programerjev prvi projekt, predstavlja izziv že to, kje začeti in katero programsko opremo uporabiti ter kako različne elemente združiti v celoto. Pri tem je potrebno upoštevati dejstvo, da je cilj projekt izpeljati in izvajati brez stroškov ter v uporabniku prijaznih programskih okoljih, kjer delo in navodila ne bodo zahtevna.
Za dosego zadanega cilja bomo s to diplomo uporabili znana brezplačna orodja, ki jih bomo uporabljali po navodilih iz literature. Podali se bomo na samostojno pot v smislu »Indie game« razvijalca ter izdelali video igro za izbran operacijski sistem. Ključne besede: Indie game, razvoj video igre, Unity, Blender, Visual Studio Objavljeno v ReVIS: 13.11.2023; Ogledov: 1571; Prenosov: 59
Celotno besedilo (3,15 MB) |
3. Razvoj igre v okolju Unity : Diplomska nalogaAljaž Blatnik, 2021, diplomsko delo Opis: V diplomski nalogi opišemo in razvijemo igro na temo piratstva v razvojnem okolju Unity. V prvem delu naloge najprej primerjamo in raziščemo konkurenčne produkte oziroma igre ter izpostavimo tiste elemente, ki najbolj pripomorejo k uspešnosti igre. Zatem primerjamo različna orodja za razvoj iger ter utemeljimo našo izbiro razvojnega okolja Unity. V zadnjem delu teoretičnega dela opišemo uporabljena orodja in tehnologije za uspešen razvoj samostojne igre. Na koncu predstavimo proces načrtovanja lastne igre, ki jo potem tudi razvijemo na podlagi izpostavljenih funkcionalnosti konkurenčnih iger. V proces vključimo vse korake, potrebne za uspešen razvoj igre, od začetnega načrtovanja do modeliranja in nato programiranja raznih funkcionalnosti v izbranem razvojnem okolju. Ključne besede: razvoj igre, Unity, Blender, modeliranje, programiranje Objavljeno v ReVIS: 15.06.2021; Ogledov: 4275; Prenosov: 204
Celotno besedilo (4,41 MB) |