Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Sistem nagrajevanja javnih uslužbencev kot element sodobnega menedžmenta
Karmen Lukše, 2016

Opis: Javni sektor je vse bolj pod pritiskom pričakovanj in zahtev po modernizaciji, inovativnosti, povečanju kakovosti, učinkovitosti, uspešnosti ter večji prilagodljivosti okolju, s čimer bi se približal zahtevam, potrebam in pričakovanjem prebivalstva oziroma uporabnikov. Glede na to, da gre v javnem sektorju predvsem za storitveno dejavnost, so najpomembnejši člen sistema zaposleni. Da pa bi ljudje svoje delo dobro in učinkovito opravljali ter z veseljem prihajali v službo, morajo biti motivirani.Če dosegajo oziroma presegajo postavljene cilje, jih je treba primerno nagraditi. Da bo sistem nagrajevanja deloval tudi motivacijsko, je treba poznati potrebe zaposlenih. Nagraditi jih je treba z nagradami, ki so za njih privlačne. Sistem nagrajevanja mora biti zastavljen tako, da zaposlenim nudi zadovoljstvo ter občutek pripadnosti in pomembnosti, organizaciji pa dolgoročen obstoj in razvoj. Višina in vrsta nagrade mora biti odvisna od dela zaposlenih, zaposleni pa morajo jasno videti povezavo med prejeto nagrado in rezultati dela. V magistrskem delu smo podrobneje predstavili sistem nagrajevanja v javnem sektorju kot del kadrovskega menedžmenta. Obstoječa zakonodaja predvideva, da bo javni uslužbenec denarno nagrajen ali pa bo napredoval le v primeru, če bo ugotovljeno, da je svoje delo opravil nadpovprečno uspešno.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: javni uslužbenci, javni sektor, plačni sistem, motivacija, nagrajevanje, napredovanje, delovna uspešnost, Slovenija, magistrske naloge
Objavljeno: 24.08.2017; Ogledov: 2748; Prenosov: 185
.pdf Celotno besedilo (2,75 MB)

2.
Problemi pri ocenjevanju delovne uspešnosti v javnem sektorju
Žana Tischler, 2012

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: javni sektor, javni uslužbenci, delovna uspešnost, zakonodaja
Objavljeno: 03.10.2017; Ogledov: 2121; Prenosov: 141
.pdf Celotno besedilo (830,32 KB)

3.
4.
Motivacija in zadovoljstvo zaposlenih v organizaciji X
Mirza Glavić, 2020

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: znanje, motivacija, zadovoljstvo, upravljanje s človeškimi viri, management znanja, delovna uspešnost
Objavljeno: 29.10.2020; Ogledov: 243; Prenosov: 43
.pdf Celotno besedilo (1,43 MB)

5.
Razvoj kadrov v podjetju "X"
Marjeta Režun, 2010

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Ekonomija, Razvoj kadrov, kadri, delovna uspešnost, letni razgovori, zadovoljstvo zaposlenih
Objavljeno: 11.12.2020; Ogledov: 244; Prenosov: 13
.pdf Celotno besedilo (1,19 MB)

6.
Vpliv fizičnega delovnega okolja na zadovoljstvo zaposlenih
Matic Drofelnik, 2015

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: delovno okolje, zaposleni, zadovoljstvo zaposlenih, delovna uspešnost, fizično delovno okolje
Objavljeno: 12.12.2020; Ogledov: 200; Prenosov: 11
.pdf Celotno besedilo (881,20 KB)

7.
Vpliv uporabe socialnih omrežij med delovnim časom na učinkovitost zaposlenih
Maja Arhanić, 2021

Opis: Socialna ali družbena omrežja so aplikacije, spletne storitve, platforme ali spletne strani, ki gradijo in odražajo družbene mreže ali družbene odnose med ljudmi, ki imajo skupne interese in/ali aktivnosti. Socialna omrežja so spremenila način delovanja poslovnega okolja. Podjetja so s pomočjo socialnih omrežij sposobna dostopati do virov, ki jim sicer niso bili na voljo. Socialna omrežja v podjetništvu imajo vpliv na marketing, na konkurenco med podjetji, na komunikacijo med podjetjem in strankami ter vpliv na pregled nad poslovanjem podjetij in prodajo. Znano je, da lahko podjetja, ki znajo uporabljati socialna omrežja in vlagajo v svoje vire, hitreje rastejo in s tem oblikujejo poslovno strategijo na konkurenčnih trgih. To se v glavnem obravnava kot odgovornost poslovodstva, rezultati pa niso odvisni le od sposobnosti vodstva, ampak tudi od zaposlenih. Eden najpomembnejših dejavnikov uspešnosti zaposlenih je doseganje ciljev. Uspešni zaposleni, ki izpolnjujejo roke, ustvarjajo prodajo, gradijo blagovno znamko in so učinkoviti. V diplomskem delu smo raziskali vpliv uporabe socialnih omrežij med delovnim časom na učinkovitost zaposlenih in posledično na delovno uspešnost. Proučili smo različne raziskave in pripravili anketni vprašalnik, ki ga je izpolnil naključni vzorec anketirancev. Rezultate smo združili v smiselne sklope, s katerimi smo preverjali zastavljene hipoteze o vplivu uporabe socialnih omrežij na učinkovitost zaposlenih.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: SOCIALNA OMREŽJA, DELOVNI ČAS, UČINKOVITOST, DELOVNA USPEŠNOST, ZAPOSLENI, ..
Objavljeno: 05.03.2021; Ogledov: 151; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (1,44 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh