Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Uporaba GIS za prikaz meteoroloških podatkov v prometnem informacijskem sistemu
Franci Smolič, 2010

Opis: Ob slovenskih avtocestah je postavljeno veliko število cestno vremenskih postaj. Glavni del cestno vremenskih postaj je t. i. cestni senzor, ki meri lastnosti vozišča. Ti podatki se prenašajo v nadzorni center DARS-a, kjer so dostopni upravljavcem in vzdrževalcem avtocest. Mislim, da je dostop do določenih podatkov iz teh postaj, seveda v primerni obliki, treba omogočiti vsem voznikom. Cilj magistrske naloge je bil izdelava aplikacije, ki bi voznikom in drugim uporabnikom podatke predstavila na javnem spletnem portalu oziroma preko brezplačne in splošno uporabne programske opreme. Prikaz podatkov z razvito aplikacijo je uporabniku prijazen, pregleden in enostaven. Raziskal sem tudi možnosti nadgradnje oziroma pregledovanja podatkov preko mobilnih telefonov in drugih mobilnih naprav.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: cestno vremenske postaje, baze podatkov, informacijski sistemi, GIS, prikazi podatkov, Google Earth, Google Maps
Objavljeno: 08.08.2018; Ogledov: 1898; Prenosov: 94
.pdf Celotno besedilo (3,87 MB)

2.
Uporaba Google apps v malem podjetju
Jakob Muren, 2011

Opis: V diplomski nalogi je obravnavano področje računalniškega oblaka, še posebej podrobno Googlovega oblaka, ki ponuja spletne aplikacije za vsestransko uporabo. Prvi del naloge vsebuje splošni opis in razlago računalniškega oblaka ter predstavitev podjetja Google in njegovih spletnih aplikacij, ki jih ponuja v svojem računalniškem oblaku. V osrednjem delu naloge je razložen splošni postopek implementacije Google Apps. Na koncu naloge je predstavljena še študija vpeljave Google Apps v izbrano malo podjetje, v katerem se z implementacijo določenih aplikacij nadomesti del obstoječe strojne in programske infrastrukture. V študiji so preverjene pridobitve in primerjani stroški ob vpeljavi Google Apps. V zaključku so opisane prednosti in slabosti implementacije Google Apps.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: računalniški oblak, Google, Google Apps, malo podjetje
Objavljeno: 08.08.2018; Ogledov: 1616; Prenosov: 98
.pdf Celotno besedilo (1,45 MB)

3.
Varnost podatkov spletnih uporabnikov
Jure Pintar, 2012

Opis: Informacijsko-komunikacijska tehnologija je v današnjem svetu močno prisotna, brez nje bi svet obstal ali postal neuporaben. Internet ima velik vpliv na dogajanje v družbi. Prinaša mnogo koristi, je hitro in globalno dostopen, prinaša pa tudi mnogo slabosti, saj je zasebnost posameznika v informacijski družbi ogrožena. S pojavom spletnih socialnih omrežij je internet postal zakladnica osebnih podatkov posameznikov, s katerimi upravljajo ponudniki tovrstnih storitev, ki izkoriščajo osebne podatke za drugoten namen, kot so bili prvotno zbrani. Na tem področju je bilo potrebno urediti zakonodajo, ki bi varovala posameznike pred nepooblaščenim dostopom in ščitila njihovo zasebnost. Google je v prehodu v leto 2012 najavil veliko spremembo njihove politike zasebnosti, s katero zelo posega v zasebnost posameznika.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: internet, zasebnost, zakonodaja, varstvo osebnih podatkov, Google, politika zasebnosti, varnost
Objavljeno: 08.08.2018; Ogledov: 2061; Prenosov: 102
.pdf Celotno besedilo (788,98 KB)

4.
Uporaba Google Apps v manjšem gradbenem in računovodskem podjetju
Natalija Zoran, 2013

Opis: Računalništvo v oblaku (angl. Cloud Computing) je nova računalniška storitveno orientirana paradigma, pri kateri uporabniki dostopajo do zahtevnejših računalniških virov. Google ponuja paket omenjenih spletnih storitev pod imenom Google Apps (GApps), ki omogoča lažje in varnejše delo v skupinah z različnimi spletnimi produkti. V diplomski nalogi smo predstavili koncept računalništva v oblaku, njegove značilnosti ter prednosti in slabosti. Osredotočili smo se na paket storitev Google Apps, ki predstavlja celovito rešitev za poslovanje podjetja. Možnosti vpeljave Google Apps smo analizirali na primeru manjšega gradbenega in računovodskega podjetja.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: računalništvo, računalništvo v oblaku, spletne storitve, Google Apps, komunikacijska tehnologija, informacijski sistemi
Objavljeno: 10.08.2018; Ogledov: 1953; Prenosov: 102
.pdf Celotno besedilo (1,96 MB)

5.
Digitalno oglaševanje in dinamično povratno oglaševanje
Jure Miškulin, 2020

Opis: V diplomskem delu predstavljamo najsodobnejše načine digitalnega oglaševanja, njihovo delovanje, lastnosti in uporabo. Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in empirični del. V uvodu teoretičnega dela predstavljamo rabo interneta v Sloveniji in primerjavo digitalnega s tradicionalnim oglaševanjem. V nadaljevanju se osredotočamo na podrobno predstavitev oglaševalskih platform vodilnih svetovnih akterjev v digitalnem oglaševanju, Google in Facebook. Poudarek diplomskega dela je na prihodnosti digitalnega oglaševanja, ki se skriva v najnovejših in najbolj prefinjenih metodah. Eden najsodobnejših načinov digitalnega oglaševanja je dinamično povratno oglaševanje (angl. dynamic remarketing), ki ga podrobneje opišemo in predstavimo. Teoretični del zaključujemo tako, da po korakih predstavimo tehnično nastavitev dinamičnega povratnega oglaševanja v orodju Google Analytics. Empirični del diplomskega dela vsebuje izvedbo raziskovalne ankete med slovenskimi samostojnimi oglaševalci in zaposlenimi v oglaševalskih agencijah. Predstavljamo tezo, namen in metode raziskovalnega dela. Nadaljevanje poglavja opisuje sestavo ankete in interpretacijo rezultatov. Poglavje zaključimo s sklepom, v katerem ugotovitve iz rezultatov ankete povežemo z zastavljenimi hipotezami diplomskega dela.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: digitalno oglaševanje, dinamično povratno oglaševanje, remarketing, Google Ads, Facebook, oglaševalsko omrežje, oglaševalska agencija, iskalno omrežje, prikazovalno omrežje.
Objavljeno: 04.10.2020; Ogledov: 869; Prenosov: 83
.pdf Celotno besedilo (2,46 MB)

6.
Uvedba digitalnega marketinga
Hana Brecl, 2020

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: digitalni marketing, SEO optimizacija, družbena omrežja, Google marketing, e-mail marketing
Objavljeno: 02.11.2020; Ogledov: 806; Prenosov: 62
.pdf Celotno besedilo (2,80 MB)

7.
Načrtovanje rasti in pospeševanje prodaje s pomočjo povečanja skladiščnih kapacitet, promocije in izobraževanja : primer podjetje P&I Zalog, d. o. o.
Klemen Mohorič, 2021

Opis: Da podjetja uspešno rastejo, morajo nenehno iskati nove strategije rasti. Podjetje P&I Zalog, d. o. o., se je na podlagi raziskovanja odločilo za rast pospeševanja prodaje prek Google oglaševanja. Z ustreznim motiviranjem zaposlenih in implementacijo znanj iz prodaje bo podjetje povečalo prodajo prek telemarketinga. Z opravljenimi analizami ovir in pasti na podjetju, panogi in makro okolju predstavlja pospeševanje prodaje največji potencial z najnižjim tveganjem za podjetje. S pomočjo pridobljenih rezultatov empirične raziskave bo podjetje na Googlu izpostavljalo kontaktni telefon. Podjetje ima možnost rasti tudi s ponujanjem skladiščnih storitev, vendar tu obstaja večje tveganje, gledano na investicijo.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: generična rast podjetja, Google oglaševanje, izgradnja skladišča, motiviranje zaposlenih, P&I Zalog, d. o. o., prevozne storitve tovora, rast z diverzifikacijo, telemarketing
Objavljeno: 10.09.2021; Ogledov: 437; Prenosov: 27
.pdf Celotno besedilo (2,46 MB)

8.
Google oglaševanje proti Facebook oglaševanju
Mark Aleksander Kolman, 2021

Opis: V današnjih časih je oglaševanje preko družbenih omrežij nekaj nepogrešljivega, saj omogoča dostop do potencialnih strank, ki bi jih s tradicionalnimi oglaševalskimi kanali sicer težje dosegli. Klasične metode oglaševanja temeljijo predvsem na zaupanju in predvidevanju rezultatov, medtem ko digitalno oglaševanje temelji le na zbranih rezultatih. Med najpopularnejša kanala štejemo platformi AdWords in Facebook Business. AdWords, ki je v Googlovi lasti, je največja platforma, saj pokriva celoten splet, vključno z oglasi preko Gmaila ter YouTuba. Facebook Business je zaradi enostavnejšega procesa trenutno najpopularnejši. Oglaševalcem nudi storitve predvsem preko Facebooka in Instagrama, saj sta obe družbeni omrežji v njegovi lasti.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: oglaševanje, digitalno oglaševanje, Google, Facebook, družbena omrežja.
Objavljeno: 27.10.2021; Ogledov: 343; Prenosov: 39
.pdf Celotno besedilo (1,91 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh