Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Oblikovanje in implementacija grafičnega uporabniškega vmesnika za mobilno aplikacijo Etra časomer
Matjaž Bohorč, 2020

Opis: Živimo v obdobju, v katerem se priljubljenost in uporaba digitalnih izdelkov iz dneva v dan povečuje. Računalniki in druge naprave ter njihova orodja vplivajo in komunicirajo z nami na vsakem koraku življenja. Nove sodobne tehnologije zagotavljajo izjemne olajšave, prednosti in medsebojne interakcije med tehnologijo in človekom. Te medsebojne interakcije po navadi potekajo preko raznih grafičnih uporabniških vmesnikov, prisotne ali na računalniku, mobilni napravi ali kakršni drugi sodobni napravi. Grafični uporabniški vmesniki tako v veliki meri prispevajo k hitremu in enostavnemu komuniciranju z uporabljenimi napravami ter njihovimi programi, ne da bi bilo potrebno poznavanje ukazov. Predstavljajo sodoben način povezovanja vizualnih elementov z načeli funkcionalnih principov delovanja in vodenja po programu.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: grafični uporabniški vmesnik, razvoj mobilne aplikacije, InVision Studio, dizajn, prijava na delovni nalog preko aplikacije
Objavljeno: 11.12.2020; Ogledov: 313; Prenosov: 54
.pdf Celotno besedilo (4,62 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh