1. Analiza in izboljšanje e-izobraževanja na Višji strokovni šoli Novo mestoJožica Košir, 2010 Opis: V nalogi smo predstavili in raziskali podrocje e-izobraževanja. V ta namen smo poiskali in
medsebojno primerjali nekaj najpogosteje uporabljenih orodij, ki trenutno služijo podpori eizobraževanju
in skupinskemu delu. Preizkušali in testirali smo nekatera videokonferencna
orodja, s katerimi bi lahko v najboljši meri približali ali nadomestili klasicna predavanja z epredavanji,
in pripravili predlog rešitve. Dotaknili pa smo se tudi vpliva sodobne IKT na
predavatelje in študente in z njo povezane ucne motivacije. S pomocjo ankete smo podali tudi
smernice za izboljšanje tovrstnega izobraževanja na Višji strokovni šoli Novo mesto. Zaradi
recesije in z njo povezanih financnih vložkov se v nalogi še posebej osredotocamo na
možnosti, ki nam jih ponujajo prosto dostopna orodja. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: e-izobraževanje, vseživljensko izobraževanje, izobraževanje na daljavo, multimedija, Moodle, videokonferenca Objavljeno: 08.08.2018; Ogledov: 2772; Prenosov: 0 |
2. |
3. Interaktivno učenje in urjenje z multimedijskimi sistemiAndi Jambrošić, 2011 Opis: Sodobno izobraževanje zahteva uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije v pedagoškem procesu kot posredno sredstvo za razvoj informacijske družbe. Osnovne šole v Sloveniji sledijo najnovejšim trendom e-izobraževanja, kar se v zadnjih letih kaže v obliki uvajanja izobraževanja na daljavo in ima obliko uporabe spletnih učilnic, napolnjenih z multimedijskimi vsebinami. V nalogi bo razložena razlika med e-izobraževanjem in izobraževanjem na daljavo ter pokazan potek nastajanja le-tega. Prikazano bo, kako lahko osnovne šole ob pomoči E-šolstva na enostaven način vzpostavijo kvalitetno virtualno učno okolje. V empiričnem delu bo s pomočjo statističnih analiz s podatki, ki so pridobljeni s pomočjo spletnega anketnega vprašalnika, preverjena učinkovitost uporabe spletnih učilnic v pedagoškem procesu na osnovnih šolah. Rezultati potrjujejo dobro učinkovitost spletnih učilnic, ki posredno pripeljejo do povečanja uspeha učencev. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: e-izobraževanje, izobraževanje na daljavo, multimedijski sistemi, interaktivno učenje, spletne učilnice, Moodle Objavljeno: 08.08.2018; Ogledov: 3062; Prenosov: 145 Celotno besedilo (7,49 MB) |