Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Uporaba in interno zadovoljstvo z uporabo informacijsko komunikacijske tehnologije v poštnih poslovalnicah
Filip Pegan, 2018

Opis: Dandanes tehnološke inovacije in nove zahteve kupcev podjetja spodbujajo, da se reševanja izzivov lotevajo na drugačne načine, to pa vse bolj spreminja tudi način dela. Za lažje obvladovanje teh sprememb je lahko v veliko pomoč informacijsko-komunikacijska tehnologija (v nadaljevanju IKT). S to tematiko bo povezana diplomska naloga, v kateri nas zanima, koliko zaposleni pri poštnem podjetju Pošta Slovenije, pri svojem delu uporabljajo IKT in kako so z njo zadovoljni. V prvem delu diplomske naloge smo se osredotočili na uporabnost IKT, v drugem delu pa na Pošto Slovenije. Pogledali smo njeno zgodovino, cilje in vizijo, organiziranost ter katere so ključne dejavnosti podjetja. Podrobno smo predstavili tudi aplikacijo UPO Mobile PRO, kot primer IKT, ki je v pomoč delavcu. V zadnjem delu smo še izvedli raziskavo v podjetju, da bi ugotovili stopnjo zadovoljstva zaposlenih z IKT v podjetju ter prikazali naše analizirane rezultate in potrdili ali ovrgli hipoteze.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: optimizacija dela, informacijsko komunikacijska tehnologija, IKT, Pošta Slovenije, informacijski sistem, novogoriško okrožje
Objavljeno: 26.10.2018; Ogledov: 1382; Prenosov: 120
.pdf Celotno besedilo (1,41 MB)

2.
Primerjalna analiza zadovoljstva delavcev invalidov
Mateja Korber, 2018

Opis: Magistrska naloga v začetku najprej zajema teorijo na temo invalidske problematike, zadovoljstva zaposlenih ter družbene odgovornosti podjetja, v katerem sem zaposlena - v Pošti Sloveniji, ki ima sedem povezanih družb, pri čemer je eno izmed podjetij invalidsko podjetje Pošte Slovenije (zaradi lažjega razumevanja v nadaljevanju poimenujemo invalidsko podjetje Pošte Slovenije skrajšano – IPPS.). Pošta Slovenije s hčerami tako na trgu nastopa kot Skupina Pošta Slovenije. Do zdaj, na temo zadovoljstva invalidov v podjetju ni bila izvedena nobena empirična raziskava, kar pomeni, da bo naša v takšnem obsegu in na tem področju prva. Temeljni namen naloge je teoretični vidik literature povezati z empiričnimi orodji, pri raziskovanju zadovoljstva invalidnih delavcev ugotoviti slabosti in pomanjkljivosti, ter oblikovati predloge za izboljšave in nadaljnje raziskovanje v praksi. V empiričnem delu so s pomočjo grafične predstavitve potrjene oziroma zavržene hipoteze. V raziskavo je bilo vključenih 58 invalidov IPPS in 57 invalidov zaposlenih na Pošti Slovenije, ki so prejeli anketni vprašalnik. Raziskava ponazarja tematiko klime pri opredeljevanju razsežnosti primerjave zadovoljstva invalidov, kjer se magistrsko delo ciljno usmerja samo na nekatere elemente zadovoljstva, tako da so zajeti nekateri faktorji zadovoljstva invalidov, in sicer zadovoljstvo z delovnimi pripomočki, zadovoljstvo z delom, ki ga opravljajo, odnosi s sodelavci, zadovoljstvo z osebnim dohodkom in razumevanje nadrejenih do omejitev pri delu.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: invalidi, invalidska podjetja, Pošta Slovenije, zadovoljstvo, delovna mesta, družbena odgovornost, magistrske naloge
Objavljeno: 12.01.2021; Ogledov: 194; Prenosov: 16
.pdf Celotno besedilo (2,03 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh