Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Ocena rasti podjetja Filc d. o. o.
Tina Zajc, 2019

Opis: V diplomskem delu smo predstavili in analizirali podjetje Filc d. o. o. Podjetje se ukvarja s proizvajanjem in prodajanjem netkanih tekstilij in laminiranih izdelkov. Ustanovljeno je bilo že leta 1937, s proizvajanjem netkanih tekstilij pa so se začeli ukvarjati leta 1963 ter nato leta 1996 še z laminiranjem, kar sta poglavitni dejavnosti podjetja. V uvodnem delu smo postavili tri teze, na podlagi katerih smo s pomočjo analiz gradili diplomsko delo. V teoretičnem delu uvoda diplomskega dela smo predstavili podjetje in njegove dejavnosti. Poleg tega smo s pomočjo PEST analize predstavili zunanje dejavnike, ki lahko vplivajo na rast izbranega podjetja. V jedru diplomskega dela smo predstavili analizo poslovanja podjetja za obdobje zadnjih štirih let s pomočjo MOF analize. Nadaljevali smo z merjenjem potenciala rasti podjetja s pomočjo RECoIL analize. Poleg omenjenih analiz smo pri izdelavi diplomskega dela uporabili tudi orodja strateške analize od SWOT analize, TOWS in BCG matrike. Za preverjanje možnih strategij, projektov ali planov rasti v podjetju smo uporabili Ansoffovo matriko, ki je tudi pripomogla k izbiri najprimernejše strategije in projekta ali plana, ki naj ga podjetje uporabi za rast. V zadnjem poglavju diplomskega dela se nahaja izračun bodoče rasti podjetja za obdobje prihodnjih treh let. Podjetje bi s pomočjo teh izračunov lažje izbralo in analiziralo najboljši projekt oziroma plan rasti. Menimo, da ima podjetje Filc d. o. o. še veliko možnosti in potenciala za nadaljnjo rast, katero lahko doseže z diverzifikacijo, dinamičnostjo, prilagajanjem dosedanjim in bodočim kupcem na trenutnih in bodočih novih trgih ter izobraževanjem in upoštevanjem zaposlenih.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Proizvodno podjetje, PEST analiza, MOF analiza, SWOT analiza, TOWS in BCG matrika, Ansoffova matrika, rast podjetja, rast z diverzifikacijo
Objavljeno: 20.12.2019; Ogledov: 806; Prenosov: 68
.pdf Celotno besedilo (1,27 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh