Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza in primerjava obstoječih OCR razvojnih programskih paketov
Simon Kegljevič, 2013

Opis: Tehnologija optične prepoznave znakov je na nekaterih področjih že dolgo uveljavljena in koristna tehnologija. Navkljub temu dejstvu lahko iščemo nove načine za uspešno uporabo na področjih, kjer OCR tehnologija sedaj še ni prisotna. Uporaba omenjene tehnologije na novih področjih pa za podjetje, ki se ukvarja z digitalizacijo dokumentov ter obvladovanjem digitalne dokumentacije, odpira tudi nove tržne priložnosti. Na podlagi želja in potreb takšnega podjetja smo raziskali ponudbo knjižnic oz. rešitev, ki nudijo možnost implementacije tehnologije OCR v lastne programske rešitvah. Ta program je v primeru našega naročnika namenjen majhnim in srednje velikim podjetjem na slovenskem tržišču. Diplomsko delo je razdeljeno na dva dela. V teoretičnem delu je razloženo širše področje OCR tehnologije skupaj s podpornimi procesi. Empirični del vsebuje predstavitev dvanajstih OCR knjižnic, med katerimi sta dve odprtokodni. Knjižnice so ocenjene glede na zadovoljitev šestnajstih izbranih kriterijev. Kriteriji so zbirka želja naročnika in pomembnih funkcionalnosti, ki jih izpostavljajo proizvajalci OCR knjižnic. Od dvanajstih knjižnic jih željam naročnika ustreza osem. Izmed njih smo za nadaljnje testiranje skladno s postavljenimi kriteriji izbrali tri najbolj optimalne.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: optična prepoznava znakov, digitalizacija, OCR, OCR SDK rešitve, ABBYY, Tesseract
Objavljeno: 10.08.2018; Ogledov: 2802; Prenosov: 0

2.
Razvoj iOS mobilne aplikacije z uporabo obogatene resničnosti
Jure Cerovšek, 2017

Opis: Obogatena resničnost je v uporabi že kar nekaj časa, a marsikdo še vedno ne ve zanjo, kljub temu da se z njo srečujemo skorajda dnevno. Če bi obogateno resničnost prikazali na daljici, je na polovici med resničnim svetom in navidezno resničnostjo, saj združuje oba svetova. V diplomski nalogi smo raziskali zgodovino in teorijo obogatene resničnosti, kjer smo se osredotočili na tehnologije, ki se uporabljajo pri razvoju aplikacij z obogateno resničnostjo. S pomočjo pridobljenega znanja smo razvili prototip iOS aplikacije, ki je namenjena temu, da s pomočjo obogatene resničnosti nadomesti klasične načine navigacije, kot so zemljevidi in zloženke. Na koncu pa smo aplikacijo testirali na uporabnikih in z njihovo pomočjo zaznali, kaj bi bile lahko morebitne izboljšave in njena uporabnost.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: obogatena resničnost, navigacija, aplikacija, iOS, SDK, XCode
Objavljeno: 24.08.2018; Ogledov: 3899; Prenosov: 144
.pdf Celotno besedilo (2,34 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh