Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Ekološka osveščenost podjetij in njihovih zaposlenih v Sloveniji s poudarkom na podjetju Telemach d.o.o.
Maša Krapež, 2018

Opis: V diplomski nalogi se osredotočam na preučevanje ekološke osveščenosti podjetij in njihovih zaposlenih v Sloveniji s poudarkom na podjetju Telemach d. o. o. Skozi analizo literature sem predstavila okoljsko problematiko, okoljski management, okoljevarstveno zakonodajo v Sloveniji, okoljske standarde ter okoljske znake za produkte in storitve. Dotaknila sem se teme ekološke osveščenosti zaposlenih in podjetij v Sloveniji ter Evropski uniji. Predstavila sem podjetje Telemach d. o. o., njegovo ekološko osveščenost in ekološko osveščenost zaposlenih v tem podjetju. Za empirični del diplomske naloge sem uporabila opisno oz. deskriptivno metodo s študijem različne domače in tuje literature. Vključila sem tudi splošno znanje in znanje pridobljeno v času študija. Uporabila sem tudi metodo anketiranja z anketnimi vprašalniki med zaposlenimi podjetja Telemach d. o. o., statistično obdelavo danih rezultatov in njihovo interpretacijo. V diplomski nalogi sem predvidela tri hipoteze. Rezultate le-teh sem predstavila grafično in jih interpretirala na osnovi analize anketnega vprašalnika.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: ekološka osveščenost, Telemach d.o.o., okoljevarstvena zakonodaja, okoljska problematika, okoljski standardi, okoljski znaki
Objavljeno: 19.10.2018; Ogledov: 2756; Prenosov: 161
.pdf Celotno besedilo (1,99 MB)

2.
Zvestoba uporabnikov podjetja Telemach. Opredelitev, analiza in priporočila.
Maja Koščak, 2021

Opis: V diplomskem delu smo obravnavali dejavnike zvestobe (kakovost storitev, izpolnitev pričakovanj, splošno zadovoljstvo, uporabniško izkušnjo in ceno storitev) uporabnikov podjetja Telemach. Cilj diplomskega dela je podrobneje analizirati, kako posamezni dejavniki vplivajo na lojalnost uporabnikov. Izkazalo se je, da cena ni ključni dejavnik. Z anketo smo potrdili hipotezo, da uporabniki, ki vsaj en dejavnik zvestobe ocenijo z nadpovprečno oceno, dosegajo nadpovprečno zvestobo. Z analizo smo ovrgli tretjo hipotezo, saj se je izkazalo, da vsi uporabniki, ki so z nadpovprečno oceno ocenili vsaj dva dejavnika zvestobe, niso tudi najzvestejši uporabniki. Eno ključnih priporočil za povečevanje zvestobe je ohranjanje neposrednega stika z uporabniki. Zaradi raznolikosti storitev podjetja in potreb uporabnikov bo moralo podjetje Telemach najti način, kako s posameznim uporabnikom vzpostaviti komunikacijo, ki bo omogočala hitre povratne informacije o zadovoljstvu s storitvami in čim hitrejši odziv podjetja s prilagoditvijo storitev.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: zvestoba, uporabniki, Telemach, cena, zadovoljstvo, telekomunikacije, internet, televizija, mobilna telefonija
Objavljeno: 16.07.2021; Ogledov: 938; Prenosov: 64
.pdf Celotno besedilo (875,54 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh