Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 106
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
NAČRTOVANJE RASTI PODJETJA JANA INVEST D.O.O.
Jaka Jakšič, 2025, ni določena

Opis: Diplomsko delo obravnava strategije rasti družinskega podjetja Jana invest d.o.o., ki se ukvarja s prodajo izdelkov za dom in okolico. Temelji na teoretičnih in empiričnih raziskavah, ki vključujejo SWOT, MOF, RECoIL analize ter Ansoffovo matriko za določitev potenciala za širitev na evropske trge. Podjetje izstopa s fleksibilnim poslovnim modelom, kakovostnimi izdelki in učinkovito poprodajno storitvijo. Raziskava ugotavlja, da ima podjetje trdne temelje za rast, a potrebuje izboljšave v kadrovski usposobljenosti in optimizaciji procesov za doseganje konkurenčne prednosti.
Ključne besede: načrtovanje rasti, rast podjetja, strategija rasti, SWOT analiza, MOF analiza, RECoIL analiza, Ansoffova matrika
Objavljeno v ReVIS: 13.06.2025; Ogledov: 159; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (790,75 KB)

2.
POSLOVNI NAČRT ZA RAST PODJETJA MATEJA HORVAT – UNIKATNA OBLIKOVALKA
Ema Horvat, 2025, ni določena

Opis: V diplomskem delu Poslovni načrt za rast podjetja Mateja Horvat – Unikatna oblikovalka raziskujemo optimalne strategije za rast in širitev podjetja. Temeljito smo analizirali trg, identificirali ciljne segmente in konkurenco ter razvili celovit finančni načrt. Predlagamo usmeritev v digitalno trženje, razvoj spletnega prodajnega kanala, širitev na avstrijski in nemški trg ter vlaganje v napredne proizvodne tehnologije. Analiza kaže, da je investicija v rast finančno upravičena z vidika dolgoročne učinkovitosti in konkurenčnosti, s poudarkom na trajnostnem razvoju in družbeni odgovornosti. Ugotovljeno je, da je za podjetje Mateja Horvat – Unikatna oblikovalka najbolj primerna strategija rasti, usmerjena v inovativnost izdelkov in internacionalizacijo poslovanja.
Ključne besede: poslovni načrt, rast podjetja, keramični izdelki, tržna analiza, finančna analiza, digitalno trženje.
Objavljeno v ReVIS: 13.06.2025; Ogledov: 123; Prenosov: 1
.pdf Celotno besedilo (1,35 MB)

3.
4.
5.
NAČTROVANJE RASTI PODJETJA HOT-HORSE D.O.O.
Anja Rojina, 2024, ni določena

Opis: Namen diplomskega dela je bil analizirati preteklo poslovanje podjetja Hot-Horse ter opredeliti strategijo za bodočo rast podjetja. Opravljene so bile analize SWOT, PEST, Porterjeva analiza petih sil, analizi MOF in RECoIL, BCG-matrika, Ansoffova matrika ter pregled finančnega stanja in priprava finančnih projekcij. Na podlagi zbranih ugotovitev je bila predlagana strategija rasti, ki temelji na franšiznem modelu in širjenju na tuje trge. Ugotovitve kažejo na ugodno finančno kondicijo podjetja, stabilno dobičkonosnost ter priložnosti za širitev poslovanja. S strategijo rasti s franšizami in širjenjem na tuje trge lahko podjetje izkoristi svoje konkurenčne prednosti in si zagotovi nadaljnjo uspešnost.
Ključne besede: PEST-analiza, SWOT-analiza, Porterjeva analiza petih sil, MOF-analiza, analiza RECoIL, Ansoffova matrika, BCG-matrika, napoved bodoče rasti podjetja.
Objavljeno v ReVIS: 12.09.2024; Ogledov: 743; Prenosov: 35
.pdf Celotno besedilo (852,13 KB)

6.
STRATEGIJA RAZVOJA PODJETJA AVTO SMOLE D.O.O ZA OBDOBJE 2023–2028
Jan Smole, 2024, ni določena

Opis: Diplomsko delo analizira podjetje Avto Smole d.o.o. in razvija strategijo razvoja podjetja v obdobju petih let. Analiza podjetja je potrdila, da je podjetje doseglo pozitivne rezultate in konstantno rast v preteklih letih. Raziskava je preverila dve hipotezi – uspešno poslovanje v preteklih letih in smiselnost priprave petletne strategije poslovanja za podjetje Avto Smole d.o.o. Obe hipotezi sta bili na koncu diplomskega dela potrjeni. Razvili smo strateški načrt, ki vključuje cilje, strategije in ukrepe za nadaljnjo širitev in rast. Prihodnja usmeritev vključuje generično in diverzificirano rast, kar bo podjetju omogočilo ohranjanje konkurenčne prednosti in trajnostno rast. Sklepamo, da je strategija ključna za uspeh podjetja Avto Smole d.o.o.
Ključne besede: analiza podjetja, strategija, razvoj, avtomobilska industrija, servis vozil, rast.
Objavljeno v ReVIS: 20.08.2024; Ogledov: 769; Prenosov: 9
.pdf Celotno besedilo (829,42 KB)

7.
Poslovni načrt za podjetje Agrodrone, d. o. o.
Martin Dumanić, 2024, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo predstavlja podroben poslovni načrt za ustanovitev in razvoj podjetja na področju kmetijskih dronov, ki cilja na inovativne storitve za kmetije za izboljšanje upravljanja pridelave. Poudarek je na nabavi dronov, izobraževanju kmetov in implementaciji inovativnih pristopov v kmetijsko prakso. Načrt vključuje analizo trga, konkurence, marketinške strategije, načrt financiranja ter terminski načrt od ustanovitve podjetja do uvedbe na trgu. S predpostavkami in finančnimi projekcijami prikazuje potencial uspeha na trgu kmetijskih dronov. Raziskava kaže, da je zanimanje za uporabo dronov v kmetijstvu obetavno, a se šele razvija, pri čemer večina kmetov še ni preizkusila njihove uporabe. To potrjuje tezo, da uporaba dronov v kmetijstvu ponuja velik potencial za izboljšanje proizvodnje in poslovnih priložnosti v Sloveniji
Ključne besede: kmetijski droni, precizno kmetovanje, mladi kmeti, starejši kmeti poslovni načrt, ustanovitev podjetja, konkurenčna analiza, analiza tveganja.
Objavljeno v ReVIS: 07.06.2024; Ogledov: 1295; Prenosov: 27
.pdf Celotno besedilo (1,16 MB)

8.
Strateško načrtovanje razvoja podjetja na primeru družinskega podjetja Štempihar transport
Luka Štempihar, 2024, diplomsko delo

Opis: Raziskovalno področje diplomskega dela se navezuje na družinsko podjetje Štempihar d.o.o., katerega glavni storitvi sta transport in logistika. Cilj diplomskega dela je podati smiselne možnosti za nadaljnjo rast in razvoj podjetja. S predstavitvijo podjetja in povzetka finančnih izkazov smo orisali in analizirali trenutno stanje podjetja. Na podlagi kazalnikov poslovanja za leto 2022 smo potrdili, da ima podjetje vse možnosti za nadaljnjo rast. Na podlagi pogovora z direktorjem podjetja, trenutnih trendov in lastnih videnj smo v nadaljevanju podali smiselne možnosti za nadaljnji razvoj in rast. Ugotovitve smo podkrepili oz. ovrgli s SWOT analizo, t. i. modelom three horizons in predvidenimi kritičnimi tveganji.
Ključne besede: rast podjetja, razvoj podjetja, logistika, strategije, SWOT-analiza, diverzifikacija, vizija, model three horizons
Objavljeno v ReVIS: 06.06.2024; Ogledov: 1198; Prenosov: 30
.pdf Celotno besedilo (1,84 MB)

9.
Trženje v podjetju Anni računalniška oprema, d.o.o.
Patricia Šutar, 2024, ni določena

Opis: Trženje je pomemben del dejavnosti podjetja. To vključuje celoten proces, ki podjetju pomaga s prepoznavo na trgu, pridobivanjem kupcev in tudi prodajo izdelkov ali storitev. Na ta način je podjetju dana možnost, da predstavi tako sebe kot tudi svoje izdelke in storitve z namenom uresničevanja želj kupcev. Trženje obsega več sestavin, od raziskovanja porabnika, z namenom pridobivanja informacij, kaj trg potrebuje, do tržnih raziskav, segmentiranja in pozicioniranja ter trženjskega spleta. Podjetje, ki se bo na trgu predstavilo boljše kot konkurenčno, bo imelo nato lahko tudi večjo prepoznavnost in s tem tudi večji vpliv na ljudi. Pravilen pristop tako pomaga podjetju pri rasti in tudi dobičkonosnosti, ki jo za svoj obstoj potrebuje. Namen diplomske naloge je analizirati trženje podjetja Anni in prepoznati možne izboljšave na tem področju. Rezultati kažejo, da je trženje podjetja Anni dobro, vendar se ga lahko še izboljša, npr. z večjo aktivnostjo na družbenih omrežjih. Poglobljeni intervju s predstavnikom oddelka trženja podjetja Anni je pokazal, da se zaposleni ukvarjajo s ključnimi sestavinami za izboljševanje trženja, saj redno analizirajo trg, ocenjujejo konkurenco, rešujejo probleme pri tržnih raziskavah, iščejo prave izdelke za svojo ciljno skupino in posvečajo veliko časa tržnemu komuniciranju.
Ključne besede: trženje v podjetju, analiza trženja, prepoznava podjetja, nakupne navade, učinkovitost promocije
Objavljeno v ReVIS: 22.04.2024; Ogledov: 1447; Prenosov: 35
.pdf Celotno besedilo (1,83 MB)

10.
Analiza rasti podjetja Sternad proizvodnja in zastopstvo d. o. o.
Erik Grčar, 2024, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljeno družinsko podjetje Sternad Proizvodnja In Zastopstvo d. o. o., ki ga je ustanovil Janez Sternad. Cilj diplomskega dela je analiziranje predhodnega poslovanja in tako skozi različne analize ugotoviti, katera strategija rasti je za podjetje najboljša. Glede na analize smo naredili bilanco stanja in izkaz poslovnega izida za prihodnja 4 leta. Podjetje posluje uspešno, v obravnavanih letih ni bilo drastičnega padca prihodkov, plače se niso zmanjševale, dodana vrednost na zaposlenega pa je ostala dobra kljub težavam v gospodarstvu. Analiza je nadalje pokazala, da je poleg generične rasti podjetju smiselno raziskati tudi strategijo prodorna na trg.
Ključne besede: CNC obdelava, rast podjetja, analiza, finančni koeficienti, bilanca stanja, izkaz poslovnega izida.
Objavljeno v ReVIS: 17.04.2024; Ogledov: 989; Prenosov: 15
.pdf Celotno besedilo (1,41 MB)

Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh