Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 43
Na začetekNa prejšnjo stran12345Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Poslovni načrt rasti za podjetje Dyslexit, d. o. o.
Tjaša Peršl, 2023, diplomsko delo

Opis: Tema diplomskega dela je priprava načrta rasti za podjetje Dyslexit, d. o. o. Podjetje trenutno na trgu ponuja tri knjige, prilagojene otrokom, ki se soočajo z bralnimi težavami. Cilj diplomskega dela je tudi analizirati dosedanje poslovanje podjetja. Raziskave in analize so pokazale, da na tovrstnem trgu povpraševanje presega ponudbo, številna podjetja pa povpraševalcem ne ponujajo dovolj kakovostnih rešitev. S pomočjo opravljenih raziskav smo ugotovili, da font, ki ga je zasnovalo naše podjetje, izboljšuje branje številnih otrok, ki se spopadajo z bralnimi težavami, zato je ponudba podjetja smiselna. Poleg ponudbe produktov fizičnim osebam bi lahko podjetje ponujalo izdelke in storitve tudi pravnim subjektom.
Ključne besede: disleksija, analiza poslovanja, načrt rasti podjetja, specifične učne težave, raziskava.
Objavljeno v ReVIS: 26.09.2023; Ogledov: 589; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (1,40 MB)

3.
Analiza poslovanja podjetja MBS list, d. o. o., in primerjava s konkurenco
Jakob Žužek, 2023, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obsega analizo poslovanja podjetja MBS List, d. o. o., v poslovnih letih 2020, 2021 in 2022 ter primerjavo poslovanja s konkurenčnimi podjetji. Družba se ukvarja s proizvodnjo izdelkov iz lesa in v zadnjih letih precej vlaga v proizvodnjo. V prvem delu je z navpično in vodoravno analizo bilance stanja in poslovnega izida ter z izračunom izbranih računovodskih izkazov opravljena analiza poslovanja podjetja. V drugem delu diplomskega dela pa je s pomočjo izbranih kazalnikov opravljena primerjava izbranega podjetja s konkurenco. Z interpretacijo analize in izračunov je na koncu diplomskega dela opisan finančni položaj podjetja MBS List, d. o. o., narejena je primerjava s konkurenčnimi podjetji in podani so nasveti vodstvu podjetja.
Ključne besede: analiza poslovanja, računovodski izkazi, kazalniki, podjetje, konkurenca.
Objavljeno v ReVIS: 19.09.2023; Ogledov: 646; Prenosov: 48
.pdf Celotno besedilo (838,48 KB)

4.
Analiza poslovanja podjetja Eurolux d. o. o.
Tim Pirc, 2022, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je analizirano podjetje Eurolux d. o. o., ki je bilo ustanovljeno leta 1997 ter se ukvarja z elektroinštalacijami in inženiringom. V diplomskem delu obravnavamo uspešnost poslovanja podjetja, poleg tega se njegova uspešnost primerja z uspešnostjo konkurenčnega podjetja Elcom d. o. o. Za podjetje Elcom d. o. o. opravimo analizo poslovanja v obdobju od leta 2018 do leta 2020. Ker je podjetje srednje veliko, mora oddajati revidentirana letna poročila, ki so javno dostopna šele septembra/oktobra v naslednjem letu, kar pomeni, da za leto 2021 poročila še niso javno dostopna. S tem bo opravljena raziskava, kakšen pomen ima za rast gospodarsko stanje v Sloveniji (BDP).
Ključne besede: analiza poslovanja, elektroinštalacije, inženiring, gradbeni sektor, BDP, gospodarsko stanje, makroekonomija, mikroekonomija, računovodski kazalniki, rast podjetja.
Objavljeno v ReVIS: 10.11.2022; Ogledov: 1033; Prenosov: 88
.pdf Celotno besedilo (2,46 MB)

5.
Načrtovanje rasti podjetja TPV prikolice, d. o. o.
Sandi Kramberger, 2022, diplomsko delo

Opis: POVZETEK V diplomskem delu je na osnovi analize poslovanja podjetja TPV Prikolice, d. o. o., izdelan načrt rasti in predstavljen način za njegovo doseganje. Podjetje TPV Prikolice, d. o. o., je podjetje z dolgoletno tradicijo na trgu in vodilni proizvajalec prikolic v Evropi, ki letno izdela več kot 30.000 prikolic in jih trži pod lastno blagovno znamko. Cilj diplomskega dela je analizirati potencial in možnosti nadaljnje rasti poslovanja v podjetju TPV Prikolice, d. o. o., z uporabo orodij strateške analize. Cilj je tudi določiti aktivnosti in strategijo, s katero bo mogoče doseči 15-odstotno rast prihodkov v prihodnjih treh letih. Najprimernejša aktivnost za doseganje rasti prihodkov je razvoj trga in proizvoda, to je vstop na obstoječe in nove trge z novim izdelkom, to je prikolico za kampiranje. Najprimernejša strategija rasti je diverzifikacija, ki podjetju omogoča, da lahko doseže 15-odstotno rast prihodkov v prihodnjih treh letih. Podjetje TPV Prikolice, d. o. o., se mora zavedati, da se na trgu vedno znova pojavljajo nove poslovne priložnosti, ki jih je treba s preudarnimi odločitvami preoblikovati v nova področja uspeha in s tem zagotavljati vzdržen trajnostni razvoj podjetja. Zaradi sprememb na trgu v zadnjem obdobju to za podjetje predstavlja velik izziv.
Ključne besede: Ključne besede: analiza poslovanja, rast podjetja, strategija rasti, orodja strateške analize.
Objavljeno v ReVIS: 17.09.2022; Ogledov: 936; Prenosov: 87
.pdf Celotno besedilo (759,36 KB)

6.
Analiza in primerjava poslovanja dveh slovenskih trgovin z gradbenim materialom
Elvir Topalović, 2022, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljena analiza poslovanja podjetij Kalcer d. o. o. in Obnova trgovina d. o. o., ki se ukvarjata s prodajo gradbenega materiala. Podatki potrebni za analizo so pridobljeni iz javno dostopno objavljenih letnih poročil. Namen je narediti analizo poslovanja za podjetji Kalcer d. o. o. in Obnova trgovina d. o. o. za obdobje treh let in ugotoviti, katero podjetje je poslovalo bolje. To smo naredili z opravljeno navpično in vodoravno analizo računovodskih izkazov ter izračunom računovodskih kazalnikov. Na podlagi analize smo določili, katero podjetje je bilo bolj uspešno, in ga ocenili kot dobavitelja, kupca in potencialno naložbo.
Ključne besede: Analiza poslovanja, bilanca stanja, izkaz poslovnega izida, navpična in vodoravna analiza, računovodski kazalniki.
Objavljeno v ReVIS: 26.08.2022; Ogledov: 847; Prenosov: 60
.pdf Celotno besedilo (1,14 MB)

7.
Poslovni načrt za rast podjetja Ekspogrupa d. o. o.
Tamara Katič, 2021, diplomsko delo

Opis: Sejemska dejavnost je ena izmed prvih trgovskih dejavnosti, ki so se pojavile. Po več tisoč letih uspešnega delovanja pa je v današnjem času sejemska dejavnost pod pritiskom, določene aktivnosti se digitalizirajo, dodaten problem za panogo pa predstavlja pandemija Covid-19. V diplomskem delu obravnavamo potencial poslovanja podjetja Ekspogrupa d. o. o., ki uspešno posluje v sejemski dejavnosti že slabo desetletje. Kot ostali konkurenti se je tudi obravnavano podjetje srečalo z negativnimi posledicami pandemije. V okviru diplomskega dela smo upoštevali vse kategorije poslovnega načrta in ugotovili, da bi bilo za podjetje najbolj smiselno, da bi se s svojo ponudbo v večji meri selilo na druge trge. Tako bi podjetje povečalo prihodke in posledično dobiček.
Ključne besede: poslovni načrt, rast podjetja, sejemska dejavnost, poslovanje podjetja, analiza poslovanja
Objavljeno v ReVIS: 14.10.2021; Ogledov: 1181; Prenosov: 78
.pdf Celotno besedilo (942,64 KB)

8.
Načrtovanje rasti podjetja Valy, d. o. o., Kranj
Robert Močnik, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je analizirano in predstavljeno podjetje Valy, d. o. o., Kranj, ustanovljeno leta 1989. Podjetje se že od ustanovitve ukvarja s prodajo koles in kolesarske opreme ter servisiranjem koles. V uvodnem delu je predstavljeno podjetje, opisana in analizirana panoga, v kateri podjetje deluje, ter predstavljena vizija in razvoj podjetja. V nadaljevanju diplomskega dela so predstavljene strateške analize PEST, SWOT, MOF, RECoIL, matrika BCG, trženjsko poslovanje in operativna izvedba. Predstavljeno je tudi preteklo finančno poslovanje podjetja in finančne projekcije za naprej. Cilj diplomskega dela je ugotoviti, ali ima podjetje možnosti za nadaljnjo rast, na kakšen način te cilje doseči, in katera oblika rasti bo za podjetje najprimernejša ob predpostavki, da ima podjetje potencial za rast, ter prikazati možen scenarij rasti. V diplomskem delu so odgovori na raziskovalno vprašanje, katera je najprimernejša strategija rasti za podjetje Valy, d. o. o., Kranj. Na podlagi raziskav in analiz je izbrana generična oziroma organska rast, ki bo pripomogla k večji prepoznavnosti podjetja, večjemu prihodku in večjemu dobičku.
Ključne besede: rast podjetja, strategije rasti, analiza PEST, analiza RECoIL, analiza poslovanja, generična rast, prodaja koles, Porterjev model petih konkurenčnih silnic, Ansoffova matrika.
Objavljeno v ReVIS: 22.07.2021; Ogledov: 1278; Prenosov: 80
.pdf Celotno besedilo (1,55 MB)

9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.29 sek.
Na vrh