1. |
2. STRATEGIJA RAZVOJA PODJETJA AVTO SMOLE D.O.O ZA OBDOBJE 2023–2028Jan Smole, 2024, ni določena Opis: Diplomsko delo analizira podjetje Avto Smole d.o.o. in razvija strategijo razvoja podjetja v obdobju petih let. Analiza podjetja je potrdila, da je podjetje doseglo pozitivne rezultate in konstantno rast v preteklih letih. Raziskava je preverila dve hipotezi – uspešno poslovanje v preteklih letih in smiselnost priprave petletne strategije poslovanja za podjetje Avto Smole d.o.o. Obe hipotezi sta bili na koncu diplomskega dela potrjeni. Razvili smo strateški načrt, ki vključuje cilje, strategije in ukrepe za nadaljnjo širitev in rast. Prihodnja usmeritev vključuje generično in diverzificirano rast, kar bo podjetju omogočilo ohranjanje konkurenčne prednosti in trajnostno rast. Sklepamo, da je strategija ključna za uspeh podjetja Avto Smole d.o.o. Ključne besede: analiza podjetja, strategija, razvoj, avtomobilska industrija, servis vozil, rast. Objavljeno v ReVIS: 20.08.2024; Ogledov: 327; Prenosov: 5 Celotno besedilo (829,42 KB) |
3. |
4. |
5. Vpliv krize dobavnih verig na podjetje RADANOVIČ Brežice, d.o.o.Valentina Golob, 2024, ni določena Opis: Avtomobilska industrija se zaradi hitrih tehnoloških sprememb neprestano spopada z različnimi izzivi. Kljub vsem izzivom pa je bilo leto 2020 zaznamovano kot ključno obdobje za avtomobilsko industrijo, saj se je ta nenadoma soočala z največjim in nepredvidljivim izzivom – pandemijo covida-19. Prvi izzivi, ki so se pojavili zaradi pandemije covida-19, so bili povezani s krizo dobavnih verig, ki predstavlja ključni element sodobnega globalnega gospodarstva.
V prvem delu diplomske naloge je predstavljen razvoj avtomobilske industrije, konkurenčnost avtomobilske industrije in dejavniki, vpliv in posledice krize leta 2008 na avtomobilsko industrijo, izzivi transporta in logistike ter avtomobilska industrija v prihodnosti.
V drugem delu diplomske naloge so predstavljeni rezultati raziskave, ki se osredotoča na vpliv pandemije covida-19 na družinsko podjetje RADANOVIČ Brežice, d. o. o. Podatki so bili pridobljeni s pomočjo dveh intervjujev, ki sta bila izvedena na področju prodaje in marketinga. Vprašanja, postavljena v okviru intervjujev, so raziskovala poslovanje podjetja med krizo, izzive, s katerimi se je podjetje soočalo, ter prilagojeno marketinško strategijo v tem zahtevnem obdobju. Ključne besede: avtomobilska industrija, dobavne verige, transport in logistika, pandemija covida-19, vpliv krize. Objavljeno v ReVIS: 22.04.2024; Ogledov: 577; Prenosov: 26 Celotno besedilo (1,01 MB) |
6. |
7. |
8. |
9. Kibernetska varnost v avtomobilski industriji : magistrska nalogaJusuf Hasak, 2022, magistrsko delo Opis: V magistrski nalogi smo proučili, kako je epidemija COVID-19 vplivala na uporabo kvalificiranih digitalnih potrdil v Sloveniji. S pomočjo izvedene spletne ankete in primerjav nekaterih rezultatov s podatki Statističnega urada RS smo ugotovili, da posamezniki digitalna potrdila najpogosteje uporabljajo za e-podpisovanje ter za oddajanje različnih e-vlog, nekaj manj jih z njim dostopa do raznih elektronskih portalov ter v e-bančništvo. Vpliv epidemije se, v primerjavi z obdobjem pred epidemijo, kaže predvsem v drugačnih deležih uporabe spletnih storitev. Ključne besede: kibernetska varnost, industrijski sistemi, kibernetske grožnje, avtomobilska industrija, internet stvari Objavljeno v ReVIS: 15.07.2022; Ogledov: 2850; Prenosov: 92 Celotno besedilo (1,94 MB) |
10. |