1. |
2. |
3. Kako lahko banke s pomočjo naprednih tehnologij zagotavljajo storitve t.i. generaciji Y? : diplomska nalogaFranja Kapš, 2014, diplomsko delo Opis: Diplomsko delo obravnava temo nudenja bančnih storitev mladim generacije Y s pomočjo naprednih tehnologij. V prvem delu naloge so opredeljene generacije, s poudarkom na značilnostih generacije Y, kako jim tržiti in kakšne so njihove finančne zahteve. Opredeljene so sodobne tehnološke poti v bančništvu in njihova pravna ureditev. V drugem delu so predstavljene tuje raziskave in analiza sekundarnih virov podjetja RM Plus. Cilj diplomske naloge je pregledati uporabo sodobnih tehnologij pri bančnih storitvah generacije Y in ugotoviti, kako si lahko banke s pomočjo sodobnih tehnologij zagotovijo stranke novih generacij. Ključne besede: generacija Y, bančne storitve, finančne storitve, sodobne tehnologije, e-bančništvo Objavljeno v ReVIS: 20.08.2018; Ogledov: 3763; Prenosov: 138
Celotno besedilo (1,02 MB) |
4. |
5. Vpliv kakovosti bančnih storitev na zadovoljstvo in zvestobo uporabnikov generacije Y : magistrska nalogaMateja Bogataj, 2017, magistrsko delo Ključne besede: bančne storitve, kakovost storitev, zadovoljstvo, merjenje, zvestoba, generacija Y, SERVQUAL, magistrsko delo Objavljeno v ReVIS: 14.09.2017; Ogledov: 4417; Prenosov: 196
Celotno besedilo (1,06 MB) |