Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 12
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Celostna grafična podoba podjetja in programiranje spletne strani NajZame.si
Daša Brilej, 2017

Opis: V diplomski nalogi smo preučili in predstavili elemente, s katerimi bo podjetje NajZame.si povečalo prepoznavnost na trgu. Celostno grafično podobo sestavljajo simbol in logotip, slogan, barve, tipografija itd.. Diplomsko delo je razdeljeno na tri dele. V prvem, teoretičnem delu smo predstavili pomen celostne grafične podobe, ter razložili osnovne elemente. Praktični del je razdeljen na dva dela. V prvem praktičnem delu, smo na osnovi teoretičnega dela razložili elemente celostne grafične podobe podjetja na primerih izbranega podjetja NajZame.si. Opisali smo potek ustvarjanja celostne grafične podobe, ter razložili našo odločitev za takšne elemente, kakršni so uporabljeni v sami grafični podobi podjetja. Drugi del praktičnega dela diplomske naloge predstavlja analizo ankete, s katero smo ugotovili kakšno prepoznavnost nosi celostna grafična podoba podjetja NajZame.si na trgu in med samimi kupci. Vsako podjetje potrebuje tudi osnovna komunikacijska sredstva, zato smo oblikovali vizitko, dopisni list in kuverto.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: celostna grafična podoba, programiranje, spletne strani, logotip, grafično oblikovanje, Wordpress
Objavljeno: 24.08.2018; Ogledov: 1768; Prenosov: 144
.pdf Celotno besedilo (5,05 MB)

2.
Oblikovanje celostne grafične podobe in uporabniškega vmesnika mobilne aplikacije športno plezalnega centra
Jernej Kastelic, 2019

Opis: V diplomskem delu smo predelali osnove grafičnega oblikovanja in principe oblikovanja uporabniških vmesnikov. Spoznali smo športno plezanje ter oblikovali psihološki profil končnega uporabnika. Zanimalo nas je, kako oblikovati grafični uporabniški vmesnik , ki presega ponudbo na trgu, kaj opredeljuje kakovostno oblikovan uporabniški vmesnik, kako ovrednotiti njegovo uporabnost ter kako oblikovati njegovo intuitivnost osredotočeno na uporabnika in poudarkom na učinkoviti komunikaciji. Prav tako nas je zanimalo, kako uporabiti elemente celostne grafične podobe ter jih preoblikovati v interaktivne in obenem vizualno atraktivne elemente uporabniškega vmesnika aplikacije, upoštevajoč osnovne likovne koncepte. Naposled pa nas so nas zanimale še funkcionalnosti našega uporabniškega vmesnika in njegov doprinos k uporabnosti aplikacije. Oblikovali smo celostno grafično podobo novo nastajajočega plezalnega centra in kluba ter oblikovali grafični uporabniški vmesnik mobilne aplikacije. Končni izdelek v obliki prototipa uporabniškega vmesnika aplikacije smo predstavili v predstavitvenem videu.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: celostna grafična podoba, grafični uporabniški vmesnik, oblikovanje, interakcija, športno plezanje
Objavljeno: 17.09.2019; Ogledov: 1376; Prenosov: 0

3.
4.
Oblikovanje mobilne aplikacije za shranjevanje računov
Uroš Sedej, 2020

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: diplomske naloge, celostna grafična podoba, mobilna aplikacija, oblikovanje, razvoj, ekologija
Objavljeno: 15.07.2020; Ogledov: 434; Prenosov: 26
.pdf Celotno besedilo (4,34 MB)

5.
6.
Restavracija Vision
Katja Rozman, 2020

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: celostna grafična podoba, restavracije, vizualne komunikacije, estetika
Objavljeno: 24.09.2020; Ogledov: 263; Prenosov: 28
.pdf Celotno besedilo (5,72 MB)

7.
Charli čokolada
Irena Drnovšček, 2020

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: celostna grafična podoba, dizajn, barve
Objavljeno: 24.09.2020; Ogledov: 266; Prenosov: 28
.pdf Celotno besedilo (4,34 MB)

8.
Celostna grafična podoba podjetja X
Vesna Gorjup, 2015

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: celostna grafična podoba, prepoznavnost, elementi celostne grafične podobe
Objavljeno: 09.12.2020; Ogledov: 201; Prenosov: 16
.pdf Celotno besedilo (3,04 MB)

9.
Oblikovanje blagovne znamke za cvetličarno
Nina Sitar, 2020

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: diplomske naloge, blagovne znamke, celostna grafična podoba, cvetličarska dejavnost
Objavljeno: 29.12.2020; Ogledov: 249; Prenosov: 16
.pdf Celotno besedilo (5,15 MB)

10.
Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh