Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Vloga coachinga v izvršnem vodenju
Jeanette Korenčan, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo raziskovali coaching in opisali njegov pomen v poslovnem svetu, vpliv na menedžment in leadership ter se osredotočili na coaching v leadershipu. V prvem, teoretičnem delu diplomskega dela, smo na podlagi različne literature in avtorjev predstavili tipe voditeljev, s poudarkom na leadershipu, in opisali izzive, s katerimi se soočajo izvršni vodje pri vsakodnevnem delu. Nato smo opredelili coaching in se osredotočili na coaching v leadershipu, opisali pomen in namen coachinga ter njegove koristi. V drugem, raziskovalnem delu, smo naredili obsežen intervju s hrvaško coachinjo. Prav tako smo opravili še štiri intervjuje s slovenskimi menedžerji in certificirano mednarodno coachinjo iz Slovenije.
Ključne besede: coach, coaching, leadership, menedžment, coaching v leadershipu.
Objavljeno v ReVIS: 28.09.2021; Ogledov: 1580; Prenosov: 174
.pdf Celotno besedilo (1,32 MB)

3.
Vloga coachinga v menedžmentu: investicija v uspeh : diplomska naloga
Mira Dim, 2017, diplomsko delo

Ključne besede: coaching, menedžment, uspešnost, coach, veščine, odnosi med ljudmi
Objavljeno v ReVIS: 20.08.2021; Ogledov: 1395; Prenosov: 67
.pdf Celotno besedilo (1,32 MB)

4.
5.
Vodenje z veščinami coachinga : diplomska naloga
Mojca Praznik, 2015, diplomsko delo

Ključne besede: vodenje, coaching, komunikacija, motivacija, samoiniciativnost
Objavljeno v ReVIS: 20.08.2021; Ogledov: 1392; Prenosov: 51
.pdf Celotno besedilo (897,97 KB)

6.
Vodenje s pomočjo coachinga : diplomska naloga
Željka Kaloper, 2013, diplomsko delo

Opis: Raziskovalno vprašanje (RV):Raziskava obravnava vprašanje, kako zaposleni prepoznavajo vpeljevanje elementov coachinga v smislu izboljšanja vodenja in komunikacije, prevzemanja odgovornosti za doseganje skupnih in osebnih ciljev,ustvarjanja pozitivne organizacijske klime ter večje učinkovitosti pri delu.Namen:Ugotoviti povezavo med vodenjem in coachingom. Ugotoviti uporabo elementovposlovnega coachinga pri vodenju in povezati z učinkovitostjo doseganja zastavljenih organizacijskih ciljev. Metoda: Preučevana tema je izpeljana z metodo ankete. Uporabljen je bil vprašalnik z Likertovo ocenjevalno lestvico. Raziskovana je bila percepcija vodenja z elementi coachinga.V anketo so vključeni zaposleni v farmacevtskem podjetju. Rezultati: V raziskavi smo ugotovili, da zaposleni zaznavajo vodenje s pomočjo coachinga.Vodje v organizaciji uporabljajo znanje coachinga za doseganje pozitivne klime,dogovorjenih ciljev,pripogovorih s sodelavci, ki so tudi seznanjeni s pristopi coachinga.Organizacija:Povečanjezavedanja,kako pomembno je učinkovito vodenje, razvijanje veščin vodenja in dela z ljudmi ter vpeljevanja elementov coachingaza doseganje zastavljenih ciljev in boljšo organizacijsko klimo .Originalnost: Izvirnost raziskave je osebna zasnova na podlagi delovnih izkušenj in opravljanju del na področju vodenja zaposlenih z elementi poslovnega coachinga.Omejitve/nadaljnje raziskave: Raziskava je omejena na Sektor za proizvodnjo zdravil v farmacevtskem podjetju.Kot priložnost za nadaljnje raziskovanje lahko podjetje preveri vpeljevanje elementov coachinga, kot način dobre komunikacije, in doseganja boljše organizacijske klime ter organizacijskih ciljev med vsemi zaposlenimi.
Ključne besede: vodenje, poslovni coaching, coach, coaching, komunikacija
Objavljeno v ReVIS: 20.08.2021; Ogledov: 1646; Prenosov: 94
.pdf Celotno besedilo (881,13 KB)

7.
Kognitivno-vedenjski coachnig [!] čustvene inteligence : magistrska naloga študijskega programa druge stopnje
Primož Rakovec, 2015, magistrsko delo

Opis: Kognitivno-vedenjski coaching predstavlja enega izmed načinov uporabe kognitivno-vedenjske terapije izven klinične prakse. Ker temelji na osnovnih predpostavkah kognitivno-vedenjske terapije, ocenjujemo, da gre za znanstveno utemeljen in strokoven proces učenja klienta kako izboljšati učinkovitost v vsakodnevnem življenju. V magistrski nalogi raziskujemo, ali je kognitivno-vedenjski coaching tudi učinkovit proces učenja veščin čustvene inteligence. V teoretičnem delu s pomočjo podatkov, zbranih v strokovni literaturi, najprej opišemo kognitivno-vedenjsko terapijo in coaching kot izvorno podlago kognitivno-vedenjskega coachinga. V nadaljevanju predstavimo strukturo in modele kognitivno-vedenjskega coachinga in modela čustvene inteligence. V zadnjem delu teoretičnega dela magistrske naloge opišemo uporabo tehnik kognitivno-vedenjskega coachinga za učenje posameznih veščin čustvene inteligence, opisanih v Bar-Onovem modelu čustvene inteligence. Izpostavimo tudi odnos med klientom in coachem kot zelo pomembnim predpogojem uspešnosti procesa učenja in možne ovire na strani klienta, ki se lahko pojavijo v procesu učenja. V empiričnem delu naloge predstavljamo rezultate, zbrane s polstrukturiranim intervjujem. Rezultati predstavljajo odgovore šestih klientk, ki so se udeležile kognitivno-vedenjskega coachinga čustvene inteligence. Analiza predstavljenih rezultatov je podlaga za odgovore na zastavljeno raziskovalno vprašanje in podvprašanji, ki so potrdili našo domnevo, da je učinkovitost kognitivno-vedenjskega coachinga za učenje veščin čustvene inteligence visoka, da je klientu v pomoč pri prepoznavi negativnih nezdravih čustev in pri razvijanju racionalnih vedenjskih vzorcev.
Ključne besede: kognitivno-vedenjska terapija, psihično nasilje, tehnike, učinkovitost, coaching, učenje, čustvena inteligenca
Objavljeno v ReVIS: 28.07.2021; Ogledov: 1920; Prenosov: 107
.pdf Celotno besedilo (893,75 KB)

Iskanje izvedeno v 0.19 sek.
Na vrh