1. |
2. Vloga coachinga v izvršnem vodenjuJeanette Korenčan, 2021, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu smo raziskovali coaching in opisali njegov pomen v poslovnem svetu,
vpliv na menedžment in leadership ter se osredotočili na coaching v leadershipu.
V prvem, teoretičnem delu diplomskega dela, smo na podlagi različne literature in avtorjev
predstavili tipe voditeljev, s poudarkom na leadershipu, in opisali izzive, s katerimi se soočajo
izvršni vodje pri vsakodnevnem delu. Nato smo opredelili coaching in se osredotočili na
coaching v leadershipu, opisali pomen in namen coachinga ter njegove koristi.
V drugem, raziskovalnem delu, smo naredili obsežen intervju s hrvaško coachinjo. Prav tako
smo opravili še štiri intervjuje s slovenskimi menedžerji in certificirano mednarodno
coachinjo iz Slovenije. Ključne besede: coach, coaching, leadership, menedžment, coaching v leadershipu. Objavljeno v ReVIS: 28.09.2021; Ogledov: 1580; Prenosov: 174
Celotno besedilo (1,32 MB) |
3. |
4. |
5. |
6. Vodenje s pomočjo coachinga : diplomska nalogaŽeljka Kaloper, 2013, diplomsko delo Opis: Raziskovalno vprašanje (RV):Raziskava obravnava vprašanje, kako zaposleni prepoznavajo vpeljevanje elementov coachinga v smislu izboljšanja vodenja in komunikacije, prevzemanja odgovornosti za doseganje skupnih in osebnih ciljev,ustvarjanja pozitivne organizacijske klime ter večje učinkovitosti pri delu.Namen:Ugotoviti povezavo med vodenjem in coachingom. Ugotoviti uporabo elementovposlovnega coachinga pri vodenju in povezati z učinkovitostjo doseganja zastavljenih organizacijskih ciljev. Metoda: Preučevana tema je izpeljana z metodo ankete. Uporabljen je bil vprašalnik z Likertovo ocenjevalno lestvico. Raziskovana je bila percepcija vodenja z elementi coachinga.V anketo so vključeni zaposleni v farmacevtskem podjetju. Rezultati: V raziskavi smo ugotovili, da zaposleni zaznavajo vodenje s pomočjo coachinga.Vodje v organizaciji uporabljajo znanje coachinga za doseganje pozitivne klime,dogovorjenih ciljev,pripogovorih s sodelavci, ki so tudi seznanjeni s pristopi coachinga.Organizacija:Povečanjezavedanja,kako pomembno je učinkovito vodenje, razvijanje veščin vodenja in dela z ljudmi ter vpeljevanja elementov coachingaza doseganje zastavljenih ciljev in boljšo organizacijsko klimo .Originalnost: Izvirnost raziskave je osebna zasnova na podlagi delovnih izkušenj in opravljanju del na področju vodenja zaposlenih z elementi poslovnega coachinga.Omejitve/nadaljnje raziskave: Raziskava je omejena na Sektor za proizvodnjo zdravil v farmacevtskem podjetju.Kot priložnost za nadaljnje raziskovanje lahko podjetje preveri vpeljevanje elementov coachinga, kot način dobre komunikacije, in doseganja boljše organizacijske klime ter organizacijskih ciljev med vsemi zaposlenimi. Ključne besede: vodenje, poslovni coaching, coach, coaching, komunikacija Objavljeno v ReVIS: 20.08.2021; Ogledov: 1646; Prenosov: 94
Celotno besedilo (881,13 KB) |
7. Kognitivno-vedenjski coachnig [!] čustvene inteligence : magistrska naloga študijskega programa druge stopnjePrimož Rakovec, 2015, magistrsko delo Opis: Kognitivno-vedenjski coaching predstavlja enega izmed načinov uporabe kognitivno-vedenjske terapije izven klinične prakse. Ker temelji na osnovnih predpostavkah kognitivno-vedenjske terapije, ocenjujemo, da gre za znanstveno utemeljen in strokoven proces učenja
klienta kako izboljšati učinkovitost v vsakodnevnem življenju.
V magistrski nalogi raziskujemo, ali je kognitivno-vedenjski coaching tudi učinkovit proces
učenja veščin čustvene inteligence. V teoretičnem delu s pomočjo podatkov, zbranih v
strokovni literaturi, najprej opišemo kognitivno-vedenjsko terapijo in coaching kot izvorno
podlago kognitivno-vedenjskega coachinga. V nadaljevanju predstavimo strukturo in modele
kognitivno-vedenjskega coachinga in modela čustvene inteligence. V zadnjem delu
teoretičnega dela magistrske naloge opišemo uporabo tehnik kognitivno-vedenjskega
coachinga za učenje posameznih veščin čustvene inteligence, opisanih v Bar-Onovem modelu
čustvene inteligence. Izpostavimo tudi odnos med klientom in coachem kot zelo pomembnim
predpogojem uspešnosti procesa učenja in možne ovire na strani klienta, ki se lahko pojavijo
v procesu učenja. V empiričnem delu naloge predstavljamo rezultate, zbrane s
polstrukturiranim intervjujem. Rezultati predstavljajo odgovore šestih klientk, ki so se
udeležile kognitivno-vedenjskega coachinga čustvene inteligence. Analiza predstavljenih
rezultatov je podlaga za odgovore na zastavljeno raziskovalno vprašanje in podvprašanji, ki so
potrdili našo domnevo, da je učinkovitost kognitivno-vedenjskega coachinga za učenje veščin
čustvene inteligence visoka, da je klientu v pomoč pri prepoznavi negativnih nezdravih čustev
in pri razvijanju racionalnih vedenjskih vzorcev. Ključne besede: kognitivno-vedenjska terapija, psihično nasilje, tehnike, učinkovitost, coaching, učenje, čustvena inteligenca Objavljeno v ReVIS: 28.07.2021; Ogledov: 1920; Prenosov: 107
Celotno besedilo (893,75 KB) |