Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 13
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpliv covida-19 na trg okrasnih rastlin in njegove posledice
Sabina Šegula, 2020

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: covid-19, trg okrasnih rastlin, cvetličarji, marketing, raziskava trga
Objavljeno: 31.07.2020; Ogledov: 798; Prenosov: 47
.pdf Celotno besedilo (356,14 KB)

2.
Vpliv COVID-19 na sponzoriranje
Saša Brezovnik, 2020

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: šport, sponzorstvo, marketing, COVID-19
Objavljeno: 18.12.2020; Ogledov: 416; Prenosov: 41
.pdf Celotno besedilo (894,21 KB)

3.
Vloga varnostnega menedžmenta v izbrani organizaciji pri izvajanju ukrepov covid-19
Matic Naglič, 2020

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: varnostni menedžment, varnost, epidemije, covid-19, ukrepi, diplomsko delo
Objavljeno: 08.01.2021; Ogledov: 373; Prenosov: 48
.pdf Celotno besedilo (485,61 KB)

4.
Analiza vedenja potrošnikov v času pandemije COVID-19
Aleksandra Babič, 2021

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: potrošniki, kupci, vedenje potrošnikov, prodaja, nabava, pandemija, COVID-19, magistrsko delo
Objavljeno: 13.04.2021; Ogledov: 354; Prenosov: 71
.pdf Celotno besedilo (3,37 MB)

5.
Prehod na delo od doma zaradi pandemije COVID-19
Alenka Horvat, 2021

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: COVID-19, izredne razmere, delo od doma, vodenje, izmenjava informacij
Objavljeno: 28.06.2021; Ogledov: 248; Prenosov: 45
.pdf Celotno besedilo (803,58 KB)

6.
Zasvojenost z igrami na srečo v času karantene covid-19
Nisa Zemljič, 2021

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: igralniški turizem, igralništvo, igre na srečo, covid-19, zasvojenost, hazarderstvo, diplomsko delo
Objavljeno: 01.07.2021; Ogledov: 239; Prenosov: 19
.pdf Celotno besedilo (826,55 KB)

7.
Izboljšanje uporabniške izkušnje spletne trgovine v izbranem podjetju
Klavdija Zimmer, 2021

Opis: Pandemija koronavirusne bolezni Covid-19 je zaznamovala poslovanje številnih podjetij v preteklem letu. Nekatera podjetja so čas zaprtja izkoristila za digitalizacijo poslovanja, med slednjimi tudi podjetje Slovenijales Trgovina d. o. o. Leta 2020 so odprli svojo prvo spletno trgovino in med zaprtjem dosegali zelo dobre rezultate prodaje. Vendar s v podjetju zavedajo, da je ključ do še večje prodaje dobra uporabniška izkušnja. Namen diplomskega dela je odkriti pomanjkljivosti spletne trgovine in podati predloge za izboljšave uporabniške izkušnje. Dodana vrednost diplomskega dela je povezanost z vodjo marketinga v podjetju, ki sproti implementira spremembe, ki jih tekom pisanja predlagamo. Tako so bile marsikatere spremembe implementirane že med pisanjem diplomskega dela. Kot metoda raziskovanja je bila uporabljena primarna etnografska raziskava kvalitativnega tipa, v kateri je sodelovalo 14 uporabnikov. Predpostavili smo hipoteze, da je uporabniška izkušnja boljša, če ima integriran iskalnik izdelkov, da je uporabniška izkušnja boljša, če ima spletna trgovina jasno določene filtre izdelkov, da obstaja pozitivna korelacija med številom obiskanih podstrani in dobro uporabniško izkušnjo, ter da je uporabniška izkušnja boljša, če sta spletna stran in spletna trgovina podjetja združeni na enem mestu. Trenutno stanje spletne trgovine smo analizirali in opravili analizo konkurence. Obravnavali smo šest konkurenčnih podjetij, podjetje Slovenijales Trgovina je v primerjalni analizi zasedlo tretje mesto. Povprečna ocena (od 1 do 5) zadovoljstva z uporabo spletne strani je bila 3,9. Vse hipoteze smo med raziskavo potrdili. Podjetju predlagamo, naj spletno stran in spletno trgovino združi na eno spletno mesto, doda možnost filtriranja izdelkov, doda možnost plačila s sistemom PayPal, zakupi dediciran IP-naslov, doda vse najpomembnejše informacije nad pregibom strani in doda iskalnik izdelkov. Slednja dva je podjetje že upoštevalo in implementiralo.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Uporabniška izkušnja, spletna trgovina, uporabniško testiranje, pandemija koronavirusne bolezni Covid-19, optimizacija za mobilne naprave, Slovenijales Trgovina d. o.
Objavljeno: 07.07.2021; Ogledov: 177; Prenosov: 23
.pdf Celotno besedilo (1,05 MB)

8.
Spremembe nakupnih navad pri nakupu oblačil v času epidemije covida-19
Lea Uršič, 2021

Opis: Glavni namen diplomske naloge je bil raziskati spremembe nakupnih navad pri nakupu oblačil v času epidemije covida-19. Epidemija je s seboj prinesla številne spremembe, na katere so se potrošniki morali prilagoditi. Ena od sprememb zadeva tudi nakup oblačil, saj so bile trgovine z oblačili v času epidemije daljše obdobje zaprte in je bilo nakupovanje preko spleta edina možna opcija. V empirični raziskavi smo s pomočjo spletne ankete raziskali, kako so se pri slovenskih potrošnikih v času epidemije in v spremenjenih okoliščinah spremenile nakupne navade oblačil. Ugotovili smo, da so potrošniki v času epidemije oblačila nakupovali redkeje ter za njih zapravili manj denarja kot običajno, po epidemiji pa se nameravajo vrniti k starim nakupovalnim navadam. Potrošnikom so najpomembnejši dejavniki nakupa oblačil kvaliteta, cena in vrednost za denar. Ti dejavniki so v času epidemije postali še pomembnejši. Prednosti spletnega nakupovanja potrošniki vidijo predvsem v prihranku časa in boljši cenovni ponudbi, največjo slabost pa v nemožnosti pomerjanja oblačil in pomanjkanju informacij. Za prodajalce oblačil so ti izsledki lahko v pomoč pri pripravi prave ponudbe in učinkovitih trženjskih aktivnosti.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: potrošnik, nakupne navade, nakupne navade oblačil, sprememba nakupnih navad, spletno nakupovanje, spletna trgovina, koronavirus, epidemija, covid-19
Objavljeno: 16.07.2021; Ogledov: 202; Prenosov: 40
.pdf Celotno besedilo (1,37 MB)

9.
COVID-19 - priložnost za turistične kmetije
Tadeja Primožič, 2021

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: covid-19, razvoj podeželja, nevarnosti, priložnosti, turizem
Objavljeno: 18.08.2021; Ogledov: 81; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (240,76 KB)

10.
Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh