Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Zadovoljstvo zaposlenih v podjetju Mars
Marko Medved, 2017

Opis: Živimo v času nenehnih sprememb, inovacij in konkurence na trgu. Da podjetja sledijo vsem trendom in pri tem ostanejo uspešna ali želijo postati uspešna, se morajo zavedati, da je za to pomemben dejavnik zaposlenih. Da so zaposleni zadovoljni, je za podjetje kompleksen dejavnik, ki ga je treba stalno spremljati in nadgrajevati. Samo zadovoljni zaposleni bodo delali bolje, kakovostno in, če bo treba, tudi preko svojega časa. Različni avtorji pojem različno opredeljujejo, neke enotne definicije pa ni zaslediti. Za to, da so zaposleni zadovoljni, mora poskrbeti podjetje. MARS je podjetje za varovanje, ki svojim strankam nudi usluge iz varovanja.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: zadovoljstvo zaposlenih, dejavniki zadovoljstva, podjetje MARS
Objavljeno: 01.02.2018; Ogledov: 2281; Prenosov: 133
.pdf Celotno besedilo (1,31 MB)

2.
Preučevanje dejavnikov zadovoljstva na delovnem mestu
Valentina Lipičnik, 2012

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: motivacija, motiviranje, zadovoljstvo, dejavniki zadovoljstva, diplomske naloge
Objavljeno: 14.06.2018; Ogledov: 1833; Prenosov: 179
.pdf Celotno besedilo (1,12 MB)

3.
4.
Motivacijski dejavniki in dejavniki zadovoljstva v izbranem podjetju
Fiona Fia Klep, 2020

Opis: Za uspešnost podjetja je poleg strank in njihovega zadovoljstva ključnega pomena, da so zaposleni v podjetju zadovoljni in motivirani. V teoriji vse več podjetij stremi k upoštevanju tega dejstva, v praksi pa se še vedno vse prevečkrat srečujemo s podjetji, ki jim zadovoljstvo in motivacija zaposlenih nista pomembna. V diplomskem delu sta zajeta vidik in stopnja motiviranosti in zadovoljstva zaposlenih v organizaciji, ki je v svoji panogi vodilna. Med zaposlenimi je bila izvedena anketa, na podlagi katere se je izkazalo, da je stopnja zadovoljstva in motiviranosti v obravnavani organizaciji dokaj visoka, še največ nezadovoljstva je bilo izraženega nad višino fiksne plače, torej bi bilo mogoče na tem področju še marsikaj izboljšati. Plača in ostale materialne nagrade namreč še vedno predstavljajo najvišji motivacijski dejavnik. Visok motivacijski dejavnik predstavljajo poznavanje cilja in rezultatov svojega dela, koristnost dela, delovne razmere in dobri odnosi tako s sodelavci kot z nadrejenimi. Del diplomskega dela zajema tudi opredelitev motivacije, zadovoljstva in opis strukture plače in sistemov nagrajevanja, ki morajo biti deležni posebne obravnave, saj gre za izjemno pomembno in občutljivo tematiko v vsaki posamezni politiki organizacije. Uspešna postavitev in vodenje sistema nagrajevanja ter motiviranja zaposlenih prinašata boljše poslovne rezultate in višjo produktivnost. Po drugi strani slab sistem nagrajevanja prinaša demotiviranost, kar lahko vodi v slabe odnose, nezaupanje in v skrajnem primeru odhod zaposlenih. To privede do slabih poslovnih rezultatov in nizke produktivnosti podjetja
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: nagrajevanje, sistem nagrajevanj, motivacija, dejavniki motivacije, zadovoljstvo, dejavniki zadovoljstva
Objavljeno: 18.07.2020; Ogledov: 720; Prenosov: 79
.pdf Celotno besedilo (1,73 MB)

5.
Dejavniki zadovoljstva na delovnem mestu
Brigita Špelko, 2011

Opis: Med razlicnimi viri, iz katerih vsaka organizacija crpa svojo moc, imajo poseben pomen ljudje. Njihova specifika je v neomejenih potencialih, saj je optimalna izraba cloveških sposobnosti ob spodbujanju inovativnosti, ustvarjalnosti in samouresnicevanje skoraj brezmejna. Kadrovska funkcija tako postaja s potrebo po fleksibilnem in ažurnem odzivanju na dinamicne zahteve okolja pomembnejša celo od financne ali informacijske. V sodobnem gospodarstvu temelji uspešnost organizacije vse pogosteje na samostojnih, visoko usposobljenih in zadovoljnih zaposlenih, ki se med seboj dobro razumejo in sodelujejo, prav tako pa naj bi tudi med njimi in vodilnimi kadri v podjetju veljali dobri odnosi. Visoko motivirani in zadovoljni zaposleni so lahko vir konkurencne prednosti in kljucni element dolgorocne uspešnosti podjetja. Delavci so bolj motivirani za svoje delo, ce so pogoji dela v podjetju ugodni, hkrati pa je vecja tudi njihova produktivnost in zadovoljstvo pri delu. Placa in ostale materialne ugodnosti so sicer precejšnjega pomena za zadovoljstvo zaposlenih, vendar pa je domet zgolj ekonomskih oblik motiviranja zaposlenih zelo omejen. Na zadovoljstvo zaposlenih namrec vplivajo tudi številni nematerialni dejavniki. Splošno zadovoljstvo se izoblikuje kot skupek zadovoljstev s posameznimi dejavniki. Prvi del naloge prikazuje zgodovinski pregled vloge zaposlenih skozi cas s poudarkom na nekaterih teoretskih pristopih. V nadaljevanju predstavljamo teorijo zadovoljstva zaposlenih in kljucne dejavnike, ki vplivajo na zadovoljstvo. V empiricnem delu naloge smo na podlagi že izvedene raziskave ugotavljali celovito zadovoljstvo zaposlenih pri delu oziroma na delovnem mestu. Klasificirali smo tudi posamezne dejavnike zadovoljstva in jih analizirali glede na demografske podatke. Zadovoljstvo zaposlenih smo torej preucevali na dva nacina. S tem smo ugotovili, ali se stopnja zadovoljstva (zadovoljstvo z delom kot celoto) in zadovoljstvo z izbranimi dejavniki razlikujeta glede na demografske podatke.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: zadovoljstvo zaposlenih, dejavniki zadovoljstva, motivacija, kadrovska funkcija, menedžment človeških virov
Objavljeno: 15.06.2021; Ogledov: 159; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (1,35 MB)

6.
7.
Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh