Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Kritični pogled na proces usvajanja digitalnih kompetenc
Igor Časar, 2018

Opis: Digitalna tehnologija prežema vse več segmentov sodobne družbe. Poslovanje podjetij in ustanov postaja virtualizirano in digitalizirano. Zaposleni se za uspešno opravljanje nalog na delovnem mestu prilagajajo zahtevam novih tehnologij. Raven usvojene digitalne kompetence je tista, ki posamezniku omogoča uspešno prilagajanje. Tako razvijanje digitalnih kompetenc ni omejeno samo na obdobje primarnega in sekundarnega izobraževanja, temveč je vseživljenjski proces. Naše raziskovanje področja digitalnih kompetenc se bo zato omejilo na vpliv gerontofobije in odnosa do staranja na posameznikovo pridobljeno raven digitalnih kompetenc.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: sodobna družba, digitalne kompetence, gerontofobija, odnos do staranja, delovne naloge
Objavljeno: 26.10.2018; Ogledov: 3397; Prenosov: 211
.pdf Celotno besedilo (2,02 MB)

2.
Izobraževanje na daljavo – izziv ali prepreka
Vanja Užmah, 2022

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: epidemija, poučevanje na daljavo, tehnična podpora, digitalne kompetence, spletna izobraževanja
Objavljeno: 27.09.2022; Ogledov: 535; Prenosov: 54
.pdf Celotno besedilo (1,86 MB)

3.
Razvoj digitalne strategije za Srednjo šolo za gostinstvo in turizem
Tea Zakšek, 2023

Opis: Informacijska družba zahteva hitro usvajanje znanj, saj le-te omogočajo konkurenčnost v izobraževanju. Ker je Evropska unija že sprejela digitalni akcijski načrt v izobraževanju, je potrebno strokovne delavce ustrezno pripraviti na pričakovano prenovo, saj z obstoječimi digitalnimi kompetencami ne bodo kos zahtevam prenovljenih učnih načrtov. Projekt Dviga digitalne kompetentnosti je zasnovan z namenom zagotavljanja podpore vzgojno – izobraževalnim zavodom pri implementaciji digitalne strategije, kar je glavni cilj pričujoče magistrske naloge. V prvem delu naloge so teoretično opisani osnovni pojmi obravnavane tematike. Nadaljnje empirično raziskovanje je potekalo s samoevalvacijskim orodjem SELFIE, s katerim je bila raziskana stopnja digitalnih kompetenc dijakov in strokovnih delavcev v Srednji šoli za gostinstvo in turizem v Novem mestu. Izhajajoč iz pridobljenih podatkov o stanju digitalnih kompetenc, smo z metodo DEX ter orodjem za večriterijsko modeliranje DEXi, izbrali tri področja razvojnih prioritet za izgradnjo digitalne strategije šole.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: digitalna strategija, digitalne kompetence, orodje SELFIE, DEXi
Objavljeno: 25.04.2023; Ogledov: 657; Prenosov: 94
.pdf Celotno besedilo (6,57 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh