Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
VPLIV OGLAŠEVANJA PREKO DRUŽBENIH OMREŽIJ NA PRODAJO V PODJETJU THE N
Matic Lisac, 2017

Opis: V diplomskem delu sem raziskoval vpliv oglaševanja preko družbenih omrežij na prodajo v podjetju The N, ki so v raziskavi želeli ostati anonimni. Diplomsko delo sestavljata dva dela, in sicer teoretični in empirični del. V teoretičnem izhodišču predstavljam oglaševanje kot integralni del komunikacijskega spleta, prav tako predstavljam pomen marketinškega komuniciranja v družbenih omrežjih. Raziskavo o učinkovitosti oglaševanja v družbenih omrežjih v podjetju The N sem raziskoval s pomočjo kvantitativne metode dela, in sicer sem uporabil anketne vprašalnike ter kvalitativno metodo intervju. Rezultati anketnih vprašalnikov so pokazali, da je od 226 sledilcev Facebook spletne strani izbranega podjetja kar 63,3% tistih, pri katerih je oglas o izdelku izbranega podjetja preko družbenega medija Facebook vsaj enkrat vplival na nakupno dejanje, kar pomeni, da je prodajna učinkovitost oglasa visoka. S pomočjo intervjuja sem ugotovil, da se podjetje The N oglašuje preko družbenih medijev, kjer se lahko s potrošniki povežejo in kjer prepoznajo njihove želje. Prav tako sem ugotovil, da je družbeni medij tisto orodje, s pomočjo katerega lahko vzpostaviš medosebni odnos ter zaupanje. Poleg tega pa sem spoznal, da je pomemben del v procesu oglaševanja tudi pred testiranje, s pomočjo katerega podjetje potrdi najbolj učinkovito metodo oz. kanal za oglaševanje svojega izdelka.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: digitalni marketing, marketinško komuniciranje, oglaševanje, družbena omrežja, prodaja
Objavljeno: 11.08.2017; Ogledov: 2378; Prenosov: 151
.pdf Celotno besedilo (419,55 KB)

2.
Vpliv oglaševanja preko družbenih omrežij na prodajo v podjetju The N
Matic Lisac, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: digitalni marketing, marketinško komuniciranje, oglaševanje, družbena omrežja, prodaja
Objavljeno: 21.09.2017; Ogledov: 4312; Prenosov: 96
URL Celotno besedilo (0,00 KB)

3.
4.
Strateško pozicioniranje aplikacije PNV smailer
Aleš Benko, 2013

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: digitalni marketing, internetni marketing, e-mail marketing, mobilniški marketing
Objavljeno: 08.05.2018; Ogledov: 1324; Prenosov: 88
.pdf Celotno besedilo (476,53 KB)

5.
Marketinško komuniciranje v podjetju Adria Airways d. o. o.
Ivana Božić, 2019

Opis: V teoretičnem delu naloge smo na kratko predstavili pojme marketinškega komuniciranja, digitalnega, spletnega in elektronskega marketinga. Predstavili smo tudi enega izmed najbolj razširjenih spletnih orodij za razpošiljanje e-pošte marketinških kampanj naročnikom, MailChimp. Nadaljevali smo s krajšo predstavitvijo družabnih omrežij, predvsem pa izpostavili tista, kjer se oglašuje izbrano podjetje. Za praktični del naloge smo izbrali podjetje Adria Airways, ga predstavili in se osredotočili na marketing v podjetju ter iz delno dostopnih podatkov naredili krajšo analizo e-pošte marketinških kampanj, s katero smo prišli do delnih rezultatov za potrditev hipoteze.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: marketinško komuniciranje, digitalni marketing, spletni marketing, e-mail marketing, Mailchimp, Adria Airways.
Objavljeno: 13.02.2020; Ogledov: 1117; Prenosov: 71
.pdf Celotno besedilo (2,57 MB)

6.
Uvedba digitalnega marketinga
Hana Brecl, 2020

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: digitalni marketing, SEO optimizacija, družbena omrežja, Google marketing, e-mail marketing
Objavljeno: 02.11.2020; Ogledov: 416; Prenosov: 39
.pdf Celotno besedilo (2,80 MB)

7.
Digitalno preoblikovanje poslovanja kmetije
Irena Labohar, 2021

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: digitalizacija, elektronsko poslovanje, digitalni marketing, kmetije, poslovno obveščanje, magistrsko delo
Objavljeno: 01.07.2021; Ogledov: 145; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (2,47 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh