Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Rast podjetja Sportradar d. o. o.
Matic Malovrh, 2017

Opis: V današnjem svetu poslovno življenje od nas zahteva nenehno vpetost v spremljanje dogodkov, ki se okoli nas odvijajo z vse večjo intenziteto. Za uspešnost moramo biti prilagodljivi in ažurni. V diplomskem delu obravnavam podjetje Sportradar d. o. o., ki je bilo ustanovljeno leta 2003 in se ukvarja z razvojem programske opreme. Cilj diplomskega dela je bil proučiti dosedanje poslovanje podjetja, na kakšen način, v kolikšnem času in s kakšnimi rezultati bo podjetje razširilo poslovanje. Da bi ugotovil, kako se lahko podjetje najhitreje prilagodi trenutnim gospodarskim razmeram, sem proučil strategije rasti podjetja, poslovne možnosti, analiziral sekundarne podatke iz raziskave, izdelal celostno SWOT in finančno analizo. Ugotovljeno je bilo, da ima podjetje dobre temelje za nadaljnjo rast in uspeh, pri čemer morajo biti vodilni stalno pozorni na spremembe na trgu. V prihodnosti bo rast podjetja temeljila na rasti s spojitvijo, ker jim matično podjetje tako omogoča nadaljnji razvoj. Sredstva se bodo iz vrednosti 3.794.086.675 EUR v letu 2017 po pričakovanjih v letu 2020 dvignila na vrednost 6.133.349 EUR, prav tako pa se bo vrednost prihodkov od prodaje do leta 2020 dvignila na vrednost 8.110.000 EUR. Rast podjetja je povezana z zaposlovanjem novih delavcev, zato se bodo povečali stroški dela, iz vrednosti 2.202.241 EUR v letu 2017 na vrednost 5.304.416 EUR v letu 2020. Čisti dobiček bo v letu 2020 dosegel največjo vrednost, to je 1.127.354 EUR, vendar se lahko zgodi, da bodo dobiček izplačali matičnemu podjetju, v zameno pa dobili delnice podjetja Sportradar. Podjetje Sportradar d. o. o. namerava v letu 2017 investirati 150.000 EUR v nakup nove računalniške opreme. Enako investicijo nameravajo izvesti v letu 2018. Podjetje, tako kot do zdaj, ne bo najemalo posojil, ampak bo vse investicije financiralo z lastnimi sredstvi. V podjetju morajo še naprej izkoriščati svojo edinstvenost in prilagodljivost, ki sta jih definirali do zdaj. Za rast podjetja bodo v prihodnje pomembne tudi strateške odločitve matičnega podjetja Sportradar. Ključne besede: poslovni načrt, rast podjetja, storitve računalniškega programiranja, strategije rasti, generična rast, analiza SWOT.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: DIPLOMSKA NALOGA, SPORTRADAR D.O.O., MALOVRH MATIC
Objavljeno: 14.12.2017; Ogledov: 2782; Prenosov: 259
.pdf Celotno besedilo (1,68 MB)

2.
Izboljšanje kakovosti poslovnega komuniciranja v šolstvu
Cvetka Peterlin, 2013

Opis: Raziskovalno vprašanje (RV): Tema raziskovalnega področja v diplomski nalogi je izboljšanje kakovosti poslovnega komuniciranja v šolstvu. Namen: Diplomska naloga kaže na pri kaz postopka izboljšanja poslovnega komuniciranja v javnem zavodu, na področju šolstva, z namenom zajeti področje poslovodenja. V raziskavo je vključeno področje poslovne komunikacije s poudarkom na jasnih navodilih za poslovno komuniciranje . Metoda: Preuč evana tema je izpeljana z metodo intervjuja in nadgrajena z anketo. V intervju in anketo so vključeni delavci javnega zavoda , ki se pri svojem delu vsakodnevno srečujejo s poslovno komunikacijo znotraj in zunaj zavoda. Rezultati: Vsi zaposleni na področju poslovodenja zavoda bodo o kazalnikih izboljšanja kakovosti poslovnega komuniciranja v šolstvu pisno seznanjeni. Rezultati raziskovane teme, obdelane v diplomski nalogi, se bodo najmanj enkrat letno ocenjevali. Strokovne ugotovitve, pridobljene iz povratn ih informacij sodelujočih v obeh metodah raziskovanja, kažejo na pripravljenost sodelovanja zaposlenih za izboljšanje obstoječega stanja poslovnega komuniciranja. Organizacija: V zavodu se izvaja poslovno komuniciranje med vsemi zaposlenimi, ki sodelujejo pri izvajanju osnovne dejavnosti vzgoje in izobraževanja znotraj zavoda in navzven. Zavedamo se, da je kakovost poslovnega komuniciranja osnova za medsebojno sporazumevanje tako v poslovnem svetu, delovnem okolju, doma in v tujini. Družba: Povečanje zado voljstva uporabnikov storitev, ki jih zavod izvaja na srednješolskem in višješolskem področju vzgoje in izobraževanja, bo doseženo z oblikovanjem takega poslovnega komuniciranja, kateremu bodo uporabniki storitev zaupali. Jasna poslovna komunikacija zavoda bo izražena preko organizacijskega, pisnega, elektronskega, govornega in eksternega komuniciranja. Originalnost: Izvirnost raziskave je osebna idejna zasnova. Iz delovnih izkušenj, opravljanja del in nalog na področju poslovodenja in upravljanja s kadri je nastala odločitev za raziskavo stanja poslovnega komuniciranja v javnem zavodu, ki je bil izbran za osnovo raziskave tega diplomskega dela. Omejitve/nadaljnje raziskovanje: Raziskava je omejena na pet intervjuvancev in dvanajst anketirancev. Vsi udeleže nci obeh raziskovalnih metod so zaposleni delavci javnega zavoda. Trenutno je raziskovalno področje izboljšanja kakovosti poslovnega komuniciranj v šolstvu omejeno le na en javni zavod.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: izboljšanje, poslovno komuniciranje, komunikacijski proces, kakovost, šolstvo, javni zavodi, sistem vodenja kakovosti, diplomska naloga
Objavljeno: 06.07.2021; Ogledov: 1320; Prenosov: 76
.pdf Celotno besedilo (727,94 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh