Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Gradniki modela pogajanj med kupcem in različnimi tipi dobaviteljev
Božidar Lenarčič, 2015

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: pogajanja, kupec, dobavitelj, pogajalske izkušnje, BATNA
Objavljeno: 19.08.2021; Ogledov: 294; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (848,21 KB)

3.
Analiza vpliva odnosov med kupcem in dobavitelji na kakovost dobav
Bojan Lunar, 2014

Opis: Raziskovalno vprašanje: Analiza vpliva odnosov med kupcem in dobavitelji na kakovost dobav, kjer odnos pomeni (1) kratkoro č no aktivno sodelovanje in (2) dolgoro č ni partnerski odnos. Kupec in dobavitelj morata vzp ostaviti primerne odnose, z namenom, da imata oba od tega tudi dolo č ene koristi. Dobavitelj mora težiti k č im manjšim proizvodnim stroškom in zahtevani kakovosti proizvoda, kupec pa k č im manjšemu številu reklamacij pri dobavitelju in posl edi č no manjšim stroškom iz tega naslova. Torej je potrebno z aktivnostmi prepre č iti nasprotja med njima in vzpostaviti sinergijo, ki bo obema prinesla koristi. Namen: Ugotoviti ho č emo, kako najpomembnejši dejavniki odnosov med kupc em in dobaviteljem vplivajo na kakovost dobav in kako to vpliva na stroške slabe kakovosti. Metoda: Osnova so podatki iz obstoje č ega informacijskega sistema v organizaciji o kakovosti dobav. Podatki bodo matemati č no obdelani. Rezultati bodo prikazani v numeri č ni in grafi č ni obliki. Rezultati: Izboljšanje odnosov vpliva na zmanjšanje števila re klamacij, na skrajšanje č asa odprtja reklamacij in znižanje vseh povezanih s troškov s tem. Organizacija: Organizacija bo lahko naredila plan korektivnih akt ivnosti za izboljšanje posameznih faktorjev, ki vplivajo na kakovost dobav . Družba: Apliciranje spoznanj širše v ve č organizacijah. Originalnost: Prva tovrstna raziskava v organizaciji. Omejitve/nadaljnje raziskovanje: Raziskava pojasnjuje posamezne vplive, ne obravnava pa medsebojnih razmerij med dejavniki, sa j smo zajeli samo eno organizacijo.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: kupec, dobavitelj, partnerski odnosi, reklamacije, stroški, vzgoja dobavitelja, presoja dobavitelja, SQA, diplomske naloge
Objavljeno: 23.08.2021; Ogledov: 315; Prenosov: 0
.pdf Celotno besedilo (3,24 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh