Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
Dom Planika skozi čas
Andreja Čop, 2012

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Triglav, gorništvo, planinska društva, Dom Planika, trajnostni razvoj
Objavljeno: 18.03.2020; Ogledov: 1573; Prenosov: 77
.pdf Celotno besedilo (2,41 MB)

5.
Epidemija covid-19 kot priložnost za spremenjeno komuniciranje v prostovoljnih gasilskih društvih
Ana Ajdič, 2021

Opis: Že od pomladi 2020 se v Republiki Sloveniji in po svetu spopadamo z izzivom covid-19. Zaradi zajezitve širjenja virusa je omejeno gibanje ljudi in posledično delovanje prostovoljnih gasilskih društev (PGD). V magistrski nalogi smo se osredotočali na komuniciranje med vodstvom in gasilci PGD z uporabo informacijsko-komunikacijskih tehnologij v času pred in med epidemijo. Iz rezultatov, pridobljenih iz intervjujev predsednikov Dolenjske regije, je razvidno, da je imela epidemija pri večini PGD na tem območju zaradi omejitev druženja vpliv na komuniciranje. Združili smo predloge intervjuvancev in jih bomo posredovali na Gasilsko zvezo Slovenije, da jih bodo preučili in PGD v Sloveniji posredovali usmeritve za izboljšane komunikacije med vodji in člani PGD.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: prostovoljna gasilska društva, komuniciranje, vodenje PGD, uporaba IKT, epidemija covid-19
Objavljeno: 25.02.2022; Ogledov: 931; Prenosov: 213
.pdf Celotno besedilo (2,42 MB)

6.
Konceptualizacija razvoja Kulturnega društva Godba Medvode
Matej Morn, 2022

Opis: Diplomsko delo, ki opisuje pripravo strategije za razvoj Kulturnega društva Godba Medvode, smo napisali z namenom priprave načrta za nadaljni razvoj in rast društva. Rešitve smo oblikovali na podlagi SWOT in finančne analize ter intervjujev. Na podlagi ugotovitev smo pripravili rešitve kritičnih področij. Zaključni predlog strategije vsebuje sedem točk, ki obsegajo področja od pridobivanja novih, predvsem mladih glasbenikov do strateškega upravljanja društva. Prav tako smo pripravili marketinški načrt za oglaševanje našega največjega dogodka – božično-novoletnega koncerta. Cilj predstavitve je bil poiskati najboljši način vodenja društva ter zagotoviti njegovi dolgoročno stabilnost in rast.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: kulturno društvo, strategija, analiza SWOT, dolgoročna stabilnost, financiranje nevladnih organizacij, organizacija društva, strateško upravljanje
Objavljeno: 29.09.2022; Ogledov: 471; Prenosov: 34
.pdf Celotno besedilo (1,40 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh