Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 20
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpliv izobrazbene strukture prevzemnika na razvoj družinskega podjetja
Teja Andrejčič, 2024, ni določena

Opis: Družinsko podjetništvo je sestavljeno iz pojmov družina in podjetje. Od nedružinskih podjetij se razlikuje po pretežno družinskem lastništvu. V tovrstnih podjetjih so velikokrat vpletena čustva lastnikov podjetja. Podjetja se skozi podjetniško pot srečujejo z različnimi izzivi. Izzivi se razlikujejo od podjetja do podjetja, tako tudi njihovo reševanje. Prevzemnik bi se moral zavedati, da je dobro poiskati pomoč, če se ne more soočiti z izzivi. Na reševanje izzivov in uspešno vodenje ter poslovanje imata velik vpliv izobrazba in usposabljanje. Vse bolj tudi v e-obliki. Izobraževanje prinaša veliko pozitivnih posledic, kot sta mreženje in spoštovanje. Uspešnost delovanja podjetij je težko opredeliti, saj se med seboj razlikujejo. Nujno pa je vlaganje znanja v podjetje. V diplomski nalogi predstavljamo vpliv izobraževanja prevzemnikov na razvoj v družinskih podjetjih. Z deskriptivno metodo opredeljujemo pojme družinsko podjetništvo, izzive razvoja družinskih podjetij in vpliv izobraževanja v družinskih podjetjih. V raziskovalnem delu diplomske naloge predstavljamo 12 naključnih družinskih podjetij, v katerih smo opravili intervju in s pomočjo katerih preučujemo vpliv izobraževanja prevzemnikov na razvoj. Rezultati prikazujejo stanje izobraževanja prevzemnikov ter odgovore na vprašanja, ki so vezana na preverjanje vpliva izobrazbene strukture prevzemnika, na razvoj družinskih podjetij. S pomočjo odgovorov na zastavljena vprašanja pa smo pridobili vpogled v družinska podjetja.
Ključne besede: družinsko podjetništvo, izzivi razvoja, vpliv izobraževanja, prednosti izobraževanja, vpliv izobraževanja na uspešnost
Objavljeno v ReVIS: 22.04.2024; Ogledov: 800; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (916,61 KB)

2.
Vpliv odnosov med družinskimi člani na sodelovanje v družinskem podjetju
Ana Krebs, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo v teoretičnem delu predstavili značilnosti družinskega podjetništva in pretehtali prednosti in slabosti te oblike podjetništva. Poglobili smo se v vez, ki jo imajo oz. nimajo nezaposleni družinski člani z družinskim podjetjem in raziskali, kako to vpliva na odnose. Poudarili smo tudi najpogostejše vzroke za konflikte in le-te povezali z rivalstvom med nasledniki in nasledstvom v podjetju. V okviru drugega dela diplomskega dela, ki je raziskovalne narave, smo izvedli intervjuje z ustanoviteljem družinskega podjetja, njegovim sinom in ustanoviteljevo partnerko, ki ni zaposlena v podjetju. Ugotovili smo, da se poslovno in družinsko življenje velikokrat križata oz. se prepletata in je velikokrat težko ohranjati razmejitve. Vendar to ne pomeni, da podjetje posluje slabo. Boljšo izvedbo in uspeh podjetja povezujemo z dobrimi odnosi, komunikacijo in jasno zastavljenimi nalogami, ki jih ima posameznik v podjetju. To velja tudi za naslednike, kjer vzgojo povezujemo s tem, kako se nasledniki obnašajo, sodelujejo in funkcionirajo kasneje na delovnem mestu. Za vrednote, kot so marljivost pri delu, vztrajnost, sodelovanje, je pomembno, da jih nasledniki ponotranjijo že v otroštvu, saj lahko s tem presežejo rivalstvo.
Ključne besede: družinsko podjetništvo, odnosi, rivalstvo, konflikti, nasledstvo, komunikacija, sodelovanje
Objavljeno v ReVIS: 07.09.2021; Ogledov: 1640; Prenosov: 84
.pdf Celotno besedilo (1,14 MB)

3.
Analiza zvestobe in zaupanje blagovni znamki Kodila
Ema Janžič, 2021, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo analizira in preučuje kupce blagovne znamke Kodila. Preučili smo njihove nakupne navade, zvestobo in vpliv na njihov ponovni nakup. Ugotavljali smo, ključne dejavnike za potrošnikovo vračanje, ponovni nakup in zvestobo. Opredelili smo pojem družinskega podjetništva, poiskali prednosti in pomanjkljivosti, značilnosti ter vpliv na uspešnost. Predstavili smo družinsko podjetje Kodila, se osredotočili na potrošnike, njihove značilnosti, vrste nakupnega vedenja, razjasnili pojem blagovne znamke ter njen pojav. S pomočjo literature smo predstavili pomen in vez med blagovno znamko in potrošnikovo zvestobo. V empiričnem delu smo s tehnikami in metodami izvajanja raziskave prišli do ugotovitev in predpostavljene hipoteze potrdili ali ovrgli.
Ključne besede: Družinsko podjetništvo, blagovna znamka, potrošniki, zvestoba, kupne navade.
Objavljeno v ReVIS: 02.09.2021; Ogledov: 1292; Prenosov: 105
.pdf Celotno besedilo (746,92 KB)

4.
Zavzetost zaposlenih v družinskem podjetju : diplomska naloga
Vanja Bertole, 2016, diplomsko delo

Ključne besede: podjetništvo, družinsko podjetje, zaposleni, zavzetost zaposlenih
Objavljeno v ReVIS: 20.08.2021; Ogledov: 1877; Prenosov: 66
.pdf Celotno besedilo (823,86 KB)

5.
Načrt upravljavskega in lastniškega prenosa v družinskem podjetju Pax, d. o. o.
Rok Topolovec, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo raziskali kakšne so značilnosti ter prednosti in slabosti družinskih podjetij. Osredotočili smo se predvsem na nasledstvo v družinskih podjetjih in na kakšen način se morajo podjetja na to pripraviti, da bo prenos uspešen. Poleg teoretičnega dela smo dodali primere iz praksa o uspešnem in neuspešnem prenosu podjetja na naslednjo generacijo. Raziskovali smo do kakšnih konfliktov lahko prihaja ob prenosu, zakaj in kako to najbolje rešiti.
Ključne besede: družinsko podjetništvo, prenos nasledstva, družinsko podjetje, prenos družinskega podjetja na naslednjo generacijo
Objavljeno v ReVIS: 12.07.2021; Ogledov: 1464; Prenosov: 88
.pdf Celotno besedilo (1,41 MB)

6.
7.
Družbena odgovornost v družinskih podjetjih v Sloveniji
Valentina Kralj, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo obravnavali družbeno odgovornost v družinskih podjetjih v Sloveniji s pomočjo kvalitativne raziskave, na podlagi internih podatkov izbranih družinskih podjetij v Sloveniji. Na podlagi analize smo oblikovali ugotovitve o manifestaciji družbene odgovornosti v manjših družinskih podjetjih ter zaključili nalogo z razmišljanjem o vlogi družbene odgovornosti v družinskih podjetjih ter o možnostih izboljšav na tem področju v prihodnje. Predpostavljali smo, da je družbena odgovornost v slovenskih manjših družinskih podjetjih dobro razvita in da presega zgolj donatorsko dejavnost ter ugotovili, da predpostavka, na podlagi katere smo oblikovali raziskovalno vprašanje, drži. Ključne besede: družbena odgovornost, družinska podjetja, družinsko podjetništvo, trajnostni razvoj
Ključne besede: družbena odgovornost, družinska podjetja, družinsko podjetništvo, trajnostni razvoj
Objavljeno v ReVIS: 24.06.2020; Ogledov: 2571; Prenosov: 148
.pdf Celotno besedilo (1,46 MB)

8.
Vrednotenje družinskih podjetij v Sloveniji na primeru izbranega družinskega podjetja
Uroš Posega, 2019, magistrsko delo

Opis: Za družinsko podjetje se po različnih definicijah lahko imenuje tisto podjetje, ki ga praviloma upravljajo in vodijo družinski člani. Glede na številčno zastopanost družinskih podjetij v Sloveniji menimo, da se številna družinska podjetja srečujejo s sledečimi vprašanji: koliko je njihovo podjetje vredno, ali knjigovodska vrednost podjetja prikazuje dejansko vrednost podjetja in kolikšna je poštena prevzemna cena oziroma tržna vrednost podjetja, ki ga načrtujejo prevzeti. Vzrokov za vrednotenje družinskih podjetij je danes več kot dovolj in vsekakor se številna pogosto soočajo z zgoraj navedenimi vprašanji. Zato smo se odločili ovrednotiti družinsko podjetje in odgovoriti na postavljene delovne hipoteze.
Ključne besede: Podjetništvo, vrednotenje, cena, tržna vrednost, družinsko podjetje, razlogi za vrednotenje, finančni kazalci, hipoteze, izračun.
Objavljeno v ReVIS: 22.12.2019; Ogledov: 3093; Prenosov: 145
.pdf Celotno besedilo (2,72 MB)

9.
10.
Nasledstvo v družinskih podjetjih - primer Klas Metal, d. o. o.
Nataša Kalan, 2019, diplomsko delo

Opis: Tema diplomskega dela so nasledstva v družinskih podjetjih. S tem »problemom« se sreča večina družinskih podjetij. Tema se nam zdi zanimiva, ker tudi sami prihajamo iz družinskega podjetja, zato se bomo s tem morali srečati tudi sami. Cilj diplomskega dela je bil bolje spoznati nasledstva v družinskih podjetjih ter raziskati, kakšne so okoliščine, prepreke in dobre lastnosti pri prenosu družinskih podjetij na naslednike. Ena izmed hipotez je bila, da so prav konfliktni odnosi med nasledniki v družinskem podjetju največkrat glavni razlog za neuspešen prenos lastništva med generacijami. Druga hipoteza, ki smo jo postavili v diplomskem delu, pa je bila, da ustanovitelji podjetja po prenosu upravljanja in vodenja na naslednjo generacijo pogosto ostajajo vpeti v poslovanje družinskega podjetja in naslednikom ne pustijo prostih rok. Za raziskavo smo naredili sedem intervjujev. Ko smo zbrali vse odgovore, smo jih med seboj primerjali in analizirali. Rezultati raziskave so pokazali, da si možni prihodnji nasledniki želimo v podjetju delati skupaj ter ga skupaj voditi. Konflikte za zdaj rešujemo uspešno in močno upamo, da bo tako tudi v prihodnje. Kar se tiče prenosa nasledstva, bomo morali skupaj še veliko razmisliti in doreči, da bomo v prihodnosti speljali prenos, brez večjih zapletov in uspešno.
Ključne besede: družinsko podjetje, nasledstvo, prenos lastništva, nasledniki, konflikti, družinsko podjetništvo
Objavljeno v ReVIS: 09.07.2019; Ogledov: 4127; Prenosov: 210
.pdf Celotno besedilo (1,02 MB)

Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh