Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 11
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Pomen in posebnosti vročanja upravnem postopku
Lidija Pospišil, 2012

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: pošta, razvoj pošte, posebni zakoni, ZUP pismo
Objavljeno: 26.10.2017; Ogledov: 2704; Prenosov: 126
.pdf Celotno besedilo (1020,19 KB)

2.
Nadzor osebnih podatkov na delovnem mestu
Denis Kuzmanoski, 2012

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: osebni podatek, pravna praksa, informacijski pooblaščenec, zasebnost, videonadzor, elektronska pošta, diplomske naloge
Objavljeno: 14.06.2018; Ogledov: 2423; Prenosov: 133
.pdf Celotno besedilo (675,67 KB)

3.
Sprejemanje pogojev uporabe ter politike zasebnosti in zavedanje uporabnikov spletne pošte o varnosti njihovih podatkov
Marko Rudolf, 2013

Opis: V magistrski nalogi smo poizkusili razložiti način delovanja spletnega servisa Gmail in s pomočjo anketne raziskave ugotoviti, kako se uporabniki zavedajo svojih pravic glede objavljene vsebine in varnosti podatkov. Teoretični del smo začeli z opisom potencialnih nevarnosti na spletu in kaj lahko sami storimo za večjo varnost. Sledi nekaj napotkov za varno uporabo spletne pošte, kakšni so pravni vidiki uporabe ter kako pogoji uporabe vplivajo na uporabo storitve. Kako je z zasebnostjo in kakšen vpliv ima na osebno svobodo, smo opisali v nadaljevanju, zatem pa še osnove računalništva v oblaku. Teoretični del smo zaključili z opisom poštnega servisa Gmail, arhitekture sistema in Pogojev uporabe ter Politike zasebnosti, ki so s stališča uporabe še posebej pomembni. V empiričnem delu smo predstavili opravljeno raziskavo in njene najpomembnejše rezultate.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: spletna pošta, varnost, zasebnost, Gmail, pogoji uporabe
Objavljeno: 10.08.2018; Ogledov: 2330; Prenosov: 119
.pdf Celotno besedilo (1,49 MB)

4.
A Comparison of tools in email forensic investigation
Aleš Grm, 2014

Opis: Dandanašnji ima elektronska pošta pomembno vlogo v naši družbi. Uporaba elektronske pošte obsega prisotnost v osebni komunikaciji z družino in s prijatelji, kakor tudi poslovne komunikacije po celem svetu. Tudi vlade, države, niso nobena izjema in uporabljajo elektronsko pošto za komunikacijo z državljani, kakor tudi vojaške organizacije, ki jo uporabljajo med drugim tudi za strogo zaupno dokumentacijo, katera naj bi bila zaščitena s kriptiranjem. Prav zaradi svoje razširjenosti pa je elektronska pošta pridobila pomembno vlogo v digitalni forenziki, tudi zaradi ogromno prenesenih podatkov, kot so enostavna besedilna komunikacija ali pa prenosi raznovrstnih datotek, ki vsebujejo slike, fotografije, video posnetke ali pa raznovrstne dokumente. Vse to je vodilo k temu, da je elektronska pošta postala še ena vrsta dokaznega gradiva, katero je lahko uporabljeno v sodnih procesih, ki so lahko nrav kazenskega ali civilnega prava. Da pa lahko te dokaze tudi zajamemo, je bilo potrebno razviti orodja za ta namen.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: forenzika, elektronska pošta, digitalna forenzika, regularni izrazi, analiza podatkov
Objavljeno: 10.08.2018; Ogledov: 2231; Prenosov: 118
.pdf Celotno besedilo (1008,69 KB)

5.
Spletno ribarjenje kot najpogostejši napad na področju socialnega inženiringa
Katja Medle, 2018

Opis: Diplomska naloga vsebuje predstavitev spletnega ribarjenja, ki spada v področje socialnega inženiringa. Opisan je potek napada, lastnosti in vrste napada. Napad se začne, ko napadalec preko elektronske pošte pošlje potencialnim žrtvam povezavo na lažno spletno stran in jih z manipulacijo prepriča, da vpišejo svoje osebne podatke. V primeru uspešnega napada moramo incident čim prej prijaviti SI-CERTU ali policiji. Pomembno je, da se o napadih izobražujemo in s tem zmanjšamo število uspešnih napadov in posledično zmanjšamo število žrtev napada.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: spletno ribarjenje, socialni inženiring, elektronska pošta, SI-CERT, napad, osebni podatki
Objavljeno: 24.08.2018; Ogledov: 2629; Prenosov: 180
.pdf Celotno besedilo (854,99 KB)

6.
Uporaba in interno zadovoljstvo z uporabo informacijsko komunikacijske tehnologije v poštnih poslovalnicah
Filip Pegan, 2018

Opis: Dandanes tehnološke inovacije in nove zahteve kupcev podjetja spodbujajo, da se reševanja izzivov lotevajo na drugačne načine, to pa vse bolj spreminja tudi način dela. Za lažje obvladovanje teh sprememb je lahko v veliko pomoč informacijsko-komunikacijska tehnologija (v nadaljevanju IKT). S to tematiko bo povezana diplomska naloga, v kateri nas zanima, koliko zaposleni pri poštnem podjetju Pošta Slovenije, pri svojem delu uporabljajo IKT in kako so z njo zadovoljni. V prvem delu diplomske naloge smo se osredotočili na uporabnost IKT, v drugem delu pa na Pošto Slovenije. Pogledali smo njeno zgodovino, cilje in vizijo, organiziranost ter katere so ključne dejavnosti podjetja. Podrobno smo predstavili tudi aplikacijo UPO Mobile PRO, kot primer IKT, ki je v pomoč delavcu. V zadnjem delu smo še izvedli raziskavo v podjetju, da bi ugotovili stopnjo zadovoljstva zaposlenih z IKT v podjetju ter prikazali naše analizirane rezultate in potrdili ali ovrgli hipoteze.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: optimizacija dela, informacijsko komunikacijska tehnologija, IKT, Pošta Slovenije, informacijski sistem, novogoriško okrožje
Objavljeno: 26.10.2018; Ogledov: 2925; Prenosov: 182
.pdf Celotno besedilo (1,41 MB)

7.
8.
Primerjalna analiza zadovoljstva delavcev invalidov
Mateja Korber, 2018

Opis: Magistrska naloga v začetku najprej zajema teorijo na temo invalidske problematike, zadovoljstva zaposlenih ter družbene odgovornosti podjetja, v katerem sem zaposlena - v Pošti Sloveniji, ki ima sedem povezanih družb, pri čemer je eno izmed podjetij invalidsko podjetje Pošte Slovenije (zaradi lažjega razumevanja v nadaljevanju poimenujemo invalidsko podjetje Pošte Slovenije skrajšano – IPPS.). Pošta Slovenije s hčerami tako na trgu nastopa kot Skupina Pošta Slovenije. Do zdaj, na temo zadovoljstva invalidov v podjetju ni bila izvedena nobena empirična raziskava, kar pomeni, da bo naša v takšnem obsegu in na tem področju prva. Temeljni namen naloge je teoretični vidik literature povezati z empiričnimi orodji, pri raziskovanju zadovoljstva invalidnih delavcev ugotoviti slabosti in pomanjkljivosti, ter oblikovati predloge za izboljšave in nadaljnje raziskovanje v praksi. V empiričnem delu so s pomočjo grafične predstavitve potrjene oziroma zavržene hipoteze. V raziskavo je bilo vključenih 58 invalidov IPPS in 57 invalidov zaposlenih na Pošti Slovenije, ki so prejeli anketni vprašalnik. Raziskava ponazarja tematiko klime pri opredeljevanju razsežnosti primerjave zadovoljstva invalidov, kjer se magistrsko delo ciljno usmerja samo na nekatere elemente zadovoljstva, tako da so zajeti nekateri faktorji zadovoljstva invalidov, in sicer zadovoljstvo z delovnimi pripomočki, zadovoljstvo z delom, ki ga opravljajo, odnosi s sodelavci, zadovoljstvo z osebnim dohodkom in razumevanje nadrejenih do omejitev pri delu.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: invalidi, invalidska podjetja, Pošta Slovenije, zadovoljstvo, delovna mesta, družbena odgovornost, magistrske naloge
Objavljeno: 12.01.2021; Ogledov: 1211; Prenosov: 159
.pdf Celotno besedilo (2,03 MB)

9.
Organizacijska kultura v Pošti Slovenije d.o.o.
Cvetko Sršen, 2014

Opis: Pričujoča magistrska naloga obravnava organizacijsko kulturo na primeru slovenskega nacionalnega poštnega operaterja tj. Pošte Slovenije d.o.o, ki je s svojimi enotami prisoten na celotnem ozemlju Slovenije. Ker na to temo v podjetju ali izven njega do sedaj ni bila narejena empirična raziskava, to pomeni, da bo naša prva na tem področju in v takem obsegu. Glavni namen naloge je predstaviti teoretičen vidik organizacijske kulture v podjetjih, pojasniti pojav in pomen fenomena kulture ter predstaviti tipologijo, na podlagi katere smo z ustreznimi orodji empirično ugotovili organizacijsko kulturo v podjetju in, posledično pogledali kakšne so možnosti za njene morebitne praktične izboljšave v prihodnji praksi. Cilj je odkriti kakšna je organizacijska kultura oziroma kateri tip organizacijske kulture prevladuje v podjetju, za kar smo uporabili že uveljavljeni in zadostno preverjeni Cameronov in Quinnov vprašalnik. Zanimalo nas je ali se bodo pokazale statistično značilne razlike med posameznimi poslovnimi enotami, kot tudi to, ali obstajajo kvalitativno-vsebinske razlike v dojemanju organizacijske kulture med direktorji poslovnih enot in delavci. V ta namen smo opravili še kvalitativno empirično raziskavo z direktorji poslovnih enot s pomočjo poglobljenih intervjujev. Sledila je analiza pridobljenih primarnih podatkov iz anketnih vprašalnikov in intervjujev ter predstavitev in interpretacija pridobljenih rezultatov. Naša domneva, da bomo odkrili precejšnje razlike med posameznimi poslovnimi enotami iz različnih regij Slovenije se je samo delno uresničila, saj smo lahko potrdili le eno od štirih hipotez. Končni rezultat našega prizadevanja je lahko tako osnova za nadaljnje empirične študije v akademskem okolju kot tudi sporočilo menedžmentu velikih podjetjih za boljše razumevanje raziskovanega fenomena in potencialno vodilo za sprejemanje nadaljnjih korakov v vsakdanji poslovni praksi.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: kultura, subkulture, organizacijska kultura, pošta, management, zaposleni
Objavljeno: 15.06.2021; Ogledov: 1297; Prenosov: 101
.pdf Celotno besedilo (1,80 MB)

10.
Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh