Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 9 / 9
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Evalvacija usposabljanja slovenskih policistov za nadzor zunanje schengenske meje
Robert Uzar, 2015

Opis: Evropska unija je sprejela številne ukrepe, da bi zagotovila prosto gibanje na svojem območju in varnost vseh državljanov držav članic. Eden izmed teh ukrepov je bila tudi poostritev kontrole oziroma nadzora zunanjih meja. Nadzor na zunanjih mejah, ki ga opravljajo policisti, se mora opravljati po enotnih standardih, ki naj bi zagotavljali notranjo varnost, nadzor migracij, preprečevanje in odkrivanje čezmejne kriminalitete. Pomembno vlogo pri skupnem upravljanju zunanjih meja ima agencija Frontex, ki izvaja naloge operativnega upravljanja zunanjih meja Evropske unije oz. schengenskih zunanjih meja. Področje, kjer poskuša Frontex poenotiti standarde, je tudi področje usposabljanja, saj določa osnovni učni program za mejne policiste, hkrati pa s pomočjo držav članic načrtuje in izvaja tudi dodatna usposabljanja. Frontex je pripravil Sektorski okvir kvalifikacij, ki vključuje znanja, veščine in kompetence mejnega policista in služi državam članicam pri pripravljanju programov usposabljanj. V nalogi smo opravili formativno in sumativno evalvacijo usposabljanja vodij izmen na mejnih prehodih. Cilje in vsebine programa usposabljanja smo primerjali s priporočili Sektorskega okvira kvalifikacij in z zahtevanimi nalogami na delovnem mestu vodje izmene. V evalvaciji so sodelovali udeleženci programa usposabljanja, njihovi vodje enot, izvajalca usposabljanja in koordinator za sodelovanje s Frontexom na področju usposabljanja. Naš osnovni namen je bil preveriti kakovost programa usposabljanja in predlagati njegovo izboljšavo.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: evalvacija, usposabljanje, policija, schengenska meja, Frontex
Objavljeno: 31.08.2017; Ogledov: 1902; Prenosov: 101
.pdf Celotno besedilo (1,51 MB)

2.
Merjenje učinkovitosti usposabljanja zaposlenih
Boris Markač, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: izobraževanje, učinkovitost, evalvacija, Kirkpatrick, usposabljanje, kompetence, znanje
Objavljeno: 04.04.2018; Ogledov: 1482; Prenosov: 131
.pdf Celotno besedilo (1,18 MB)

3.
Analiza projekta Center vseživljenjskega učenja Dolenjska
Blanka Benčina, 2010

Opis: Magistrska naloga govori o pomenu vseživljenjskega učenja v Sloveniji in Evropski uniji. V empiričnem delu je predstavljena raziskava projekta Centra vseživljenjskega učenja Dolenjske, ki vsebuje natančen vsebinski in finančni pregled za prvi dve leti njegovega izvajanja. Vsebinska analiza se usmerja v primerjavo načrtovanih in doseženih fizičnih kazalnikov po projektnih aktivnostih. Finančna analiza pa preučuje porabo finančnih sredstev v skladu z odobrenim finančnim načrtom po projektnih partnerjih in vrstah stroškov. Cilj raziskave je ugotoviti, ali so projektne aktivnosti izvedene skladno z določenim vsebinskim in finančnim načrtom ter ali je projekt na pravi poti, da se uspešno zaključi v načrtovanem roku.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: vseživljensko izobraževanje, strategija, Evropski socialni sklad, evalvacija projekta
Objavljeno: 08.08.2018; Ogledov: 1397; Prenosov: 96
.pdf Celotno besedilo (1,73 MB)

4.
Zagotavljanje kakovosti v Razvojno izobraževalnem centru Novo mesto
Gregor Sepaher, 2017

Opis: Temeljni namen magistrske naloge je preučiti, kako ljudske univerze v Sloveniji zagotavljajo kakovost v izobraževanju odraslih. Kakovost je po splošnem prepričanju akademikov in praktikov eno izmed pomembnih področjih za delovanje vsake organizacije. Zaradi relativno širokega pojma kakovosti smo se v nalogi fokusirali predvsem na to, kako organizacije za izobraževanje odraslih opredeljujejo skrb za kakovost, kako oblikujejo vizijo in poslanstvo ter kako poteka strateško načrtovanje. Proučevali smo tudi, katere certifikate in modele kakovosti zasledujejo in ali so le-ti prepoznavni pri njihovem delu in jim nudijo nove priložnosti na trgu izobraževanja odraslih. Osredotočili smo se tudi na samo evalvacijo ter kako rezultate le-te vpeljujejo v nadaljnje izvedbe programov in projektov.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: kakovost, strateško načrtovanje, evalvacija, certifikati kakovosti, ljudska univerza, izobraževanje odraslih
Objavljeno: 24.08.2018; Ogledov: 1307; Prenosov: 103
.pdf Celotno besedilo (2,24 MB)

5.
Evalvacija informacijskega sistema - modul registracija delovnega časa
Ida Murn, 2020

Opis: Evalvacija informacijskih sistemov predstavlja pomemben korak v vsakem poslovanju. Na podlagi izvedene evalvacije, ki jo lahko opravimo v različnih življenjskih ciklih vsakega projekta se lahko odločimo o nadaljnjih korakih in odločitvah, preverimo že implementirane odločitve in na podlagi rezultatov opravimo popravke. V magistrski nalogi sem predstavila izvedeno evalvacijo nakupa modula informacijskega sistema za registracijo delovnega časa zaposlenih in njene rezultate. Skozi nalogo sem predstavila teoretična izhodišča beleženja delovnega časa na splošno in kakšne so zahteve glede tega v vzgoji in izobraževanju v Sloveniji. Raziskala sem, kaj pravijo teoretiki o sami evalvaciji, njenih metodah in katere izmed njih so najbolj primerne za obravnavano tematiko ter o razlogih za to. Evalvacijo sem izvajala v dveh korakih: ob implementaciji informacijskega sistema v organizaciji in po enoletni uporabi ter ju primerjala med seboj.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: evalvacija, informacijski sistem, poslovanje, projekt, življenjski cikel projekta, implementacija
Objavljeno: 28.08.2020; Ogledov: 444; Prenosov: 0

6.
Sistem zagotavljanja kakovosti v Natovih Centrih odličnosti
Dušan Jager, 2020

Opis: Zagotavljanje in ohranjanje ustrezne kakovosti storitev in produktov je predpogoj uspešnega delovanja sleherne organizacije. Slednje prav gotovo velja tudi za ustanove, ki se ukvarjajo z izvajanjem izobraževanja in usposabljanja. Eden od temeljnih gradnikov in predpogojev za uspeh in splošno napredovanje družbe kot tudi slehernega posameznika je prav gotovo izobraževanje, zato je njegova kakovost še toliko pomembnejša.Tega se zaveda tudi zveza Nato. Zavezništvo izobražuje ter usposablja z razlogom, da bi krepilo odnose tako znotraj zavezništva kot tudi širše, z drugimi partnerskimi državami. Magistrsko delo na celovit način predstavlja standarde sistema zagotavljanja kakovosti, ki so uveljavljeni v zavezništvu in določajo pravila vsem ustanovam, ki ponujajo izobraževalne rešitve za potrebe Nata. Pričujoče magistrsko delo v svojem raziskovalnem delu na primerih postopka institucionalne akreditacije posameznih Natovih Centrov odličnosti dokazuje dobro prepletanje teoretičnih izhodišč ter interpretacijo vseh določenih standardov kakovosti v konkretne rešitve. Pri tem ugotovitve kažejo, da implementacija standardov kakovosti narekuje ustrezno kakovost ustanovi, ne le v delu, ki se ukvarja z izvajanjem izobraževanja, temveč zagotavlja kakovost celotne organizacijske strukture Centra odličnosti. Prav tako raziskava potrjuje, da je za zagotavljanje kakovosti potrebna ustrezna odgovornost ter vzgojeno prepričanje vseh zaposlenih.Sistem obvladovanja kakovosti pa ne govori zgolj o zagotavljanju in ohranjanju kakovosti, temveč tudi o njegovem nadgrajevanju. Rezultati analize kažejo, da imajo ključno vlogo v tem procesu zbiranje povratnih informacij, evalvacija in metoda učenja iz izkušenj. Zaokroženo celoto navedenemu procesu pa dajeta povezovanje in sodelovanje vsebinsko sorodnih interesnih skupnosti, kjer se izmenjujejo dobra praksa, aktualne ugotovitve, rešitve in smernice nadaljnjega razvoja.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Natovi sistemi zagotavljanja kakovosti, akreditacija, evalvacija, metode učenja iz izkušenj, sistemski pristop k usposabljanju, Natov Center odličnosti
Objavljeno: 30.11.2020; Ogledov: 248; Prenosov: 44
.pdf Celotno besedilo (2,59 MB)

7.
Evalvacija usposabljanja zaposlenih
Nika Regner, 2012

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: usposabljanje, evalvacija, zadovoljstvo udeležencev, izobraževanje
Objavljeno: 09.12.2020; Ogledov: 134; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (633,12 KB)

8.
9.
Procesi zagotavljanja kakovosti in managementa znanja v vrtcu XY
Metka Jezovšek, 2013

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: kakovost, evalvacija, samoevalvacija, procesi managementa znanja, management znanja
Objavljeno: 12.01.2021; Ogledov: 134; Prenosov: 11
.pdf Celotno besedilo (1,42 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh