Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Od prve ideje za kratki film do premiere : kadri v filmski industriji
Maša Gerbec Kralj, Taja Korošec, 2024, slovar, enciklopedija, leksikon, priročnik, atlas, zemljevid

Opis: Priročnik za filmsko produkcijo ponuja poglobljen vpogled v ključne korake ustvarjanja filma, od idejne zasnove do končne postprodukcije. Zasnovan je kot vodilo za vse, ki jih zanimajo različni poklici v filmski industriji, in vključuje podrobne opise vlog, kot so režiser, scenarist, direktor fotografije, montažer, zvokovni tehnik, kostumograf, scenograf, CGI umetnik in runnerji. Vsaka vloga je predstavljena z opisom nalog, potrebnih znanj in tehničnih spretnosti, pri čemer je poudarjen pomen sodelovanja za uspešno produkcijo. Priročnik izpostavlja tudi pomembnost zakonodajnih smernic, kot so varstvo osebnih podatkov (ZVOP-1) in zakon o varnosti in zdravju pri delu, ki zagotavljajo pravno in fizično varnost vseh članov ekipe. Osredotoča se na tehnične izzive, kot so uporaba specializirane programske opreme (npr. DaVinci Resolve, Pro Tools, Autodesk Maya), ter na ustvarjalne vidike, kot so oblikovanje scen, izdelava kostumov in barvna korekcija. Poleg praktičnih nasvetov in tehničnih smernic priročnik vključuje tri ekskluzivne intervjuje s priznanimi strokovnjaki iz industrije. Ti delijo svoje osebne izkušnje, ključne nasvete in vpoglede v dinamični svet filmskega ustvarjanja. Namen priročnika je bralcem ponuditi celostno razumevanje produkcijskih procesov in jih navdihniti za profesionalni razvoj. Ključne besede vključujejo: filmska produkcija, snemanje, postprodukcija, zakonodaja, kreativnost, filmski poklici, intervjuji.
Ključne besede: filmska produkcija, snemanje, postprodukcija, zakonodaja, kreativnost, filmski poklici, intervjuji, priročniki
Objavljeno v ReVIS: 21.01.2025; Ogledov: 217; Prenosov: 1
.pdf Celotno besedilo (939,60 KB)

2.
PRODUKCIJA, PRORAČUN, KREATIVNOST - SVETA TROJICA VSAKEGA FILMSKEGA USTVARJALCA ZAČETNIKA
Gala Atanasova, 2024, ni določena

Opis: Cilj diplomske naloge je bil opraviti raziskavo in raziskati zapleten svet filma in filmske produkcije s poudarkom na razlikah v proračunu in finančnih vidikih, moči mreženja in kreativnega reševanja problemov, ki se pojavijo med produkcijo. Ta študija se osredotoča na analizo različnih elementov v procesu filmske produkcije in na uspeh filma glede na kategorijo proračuna. Ključna metoda v tej nalogi je kvalitativna raziskava, ki je odličen način za raziskovanje in preučevanje moje hipoteze. Z analizo vsebine uporabljenih pisnih virov so raziskane različne vrste proračunov s preučevanjem treh izstopajočih filmov, kjer vsak predstavlja eno specifično kategorijo; slovenski brezproračunski film Gepack, nizkoproračunski film Med nami in visokoproračunski film Avatar: Pot vode. Poleg tega diplomska naloga poudarja pomen mreženja in sodelovanja med filmskimi ustvarjalci v svetu filmske produkcije in je posebej namenjena mladim, ambicioznim filmskim ustvarjalcem, ki se spoprijemajo s številnimi izzivi in različnimi priložnostmi za rast in napredek. Pokaže tudi, da popolnoma brezproračunski film ne more biti uspešen. Nazadnje je treba dati prednost mreženju in sodelovanju ter poudariti, kako brezproračunska filmska produkcija povečuje ustvarjalnost filmskega ustvarjalca. Filmska industrija nenehno stremi k inovacijam in prilagoditvam kljub svojim omejitvam. Zato ta naloga prikazuje, kako je mogoče s kreativnostjo, predanostjo in organizacijo doseči cilje ne glede na različne omejitve.
Ključne besede: film, filmska produkcija, proračuni, financiranje, filmski ustvarjalec, kreativnost
Objavljeno v ReVIS: 31.08.2024; Ogledov: 519; Prenosov: 8
.pdf Celotno besedilo (794,38 KB)

3.
Priročnik za ustanovitev, organizacijo in vodenje filmske produkcije : priročnik
Klemen Krpič, Rok Sušnik, 2023, slovar, enciklopedija, leksikon, priročnik, atlas, zemljevid

Opis: V pripravi na priročnik sva informacije pridobila s pomočjo interneta ter z obiskom treh podjetij. Prvo podjetje, ki sva ga obiskala, Bas production je v tej panogi aktivno že od leta 2003. Ukvarja se z produkcijo raznovrstnih reklam. Obiskala sva ga z namenom učenja ter pridobivanja znanja o filmski produkciji. O temi sva preprosto želela izvedeti nekaj novega in slišati, kako vse skupaj deluje. To je bil hkrati tudi najin cilj in namen, da o medijskem ustvarjanju take vrste izveva čim več, ter o tem napiševa priročnik za tiste, ki jih bo v prihodnosti zanimalo na kaj vse moraš biti pozoren, ko se odločiš vstopiti v svet filmske industrije.
Ključne besede: priročniki, organizacija, film, filmska produkcija
Objavljeno v ReVIS: 21.02.2024; Ogledov: 964; Prenosov: 17
.pdf Celotno besedilo (573,56 KB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh