Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Načrtovanje rasti v podjetju Pečjak d.o.o.
Igor Radosavljevič, 2016

Opis: V diplomskem delu predstavljam pekarsko podjetje Pečjak, d. o. o., ki je bilo ustanovljeno pred 40 leti, ko je iz male obrtniške proizvodnje keksov zraslo v eno večjih pekarskih podjetij v Sloveniji. Cilj poslovnega načrta, ki je podrobneje opisan v diplomskem delu, je predvsem temeljil na povečanju realizacije na tujih trgih. Program, ki ga bodo tržili v tujini, vsebuje vse zamrznjene izdelke, ki omogočajo hitro pripravo preprostega obroka. Podjetje bo na že obstoječih trgih skušalo povečati tržni delež s starimi in tudi kasnejšimi novimi produkti. Če bo primarni načrt izpolnjen, se bo podjetje osredotočalo tudi na nove, dodatne trge. Zamrznjeni izdelki so zelo prodajani na tujih trgih, zato si podjetje želi povečati izvoz na že obstoječe tuje trge. Podjetje prodira na tuje trge že 20 let in je pri tem zelo uspešno. Najbolj so razviti na avstrijskem trgu, sledi hrvaški trg, kjer so največji izvozniki zamrznjenega izdelka, t. i. bureka, na Balkanu. Prav tako so svojo dejavnost razvili v Švici, Nemčiji, Rusiji, na Madžarskem, Slovaškem in Poljskem. Zahodni trg jim predstavlja veliko težavo zaradi visokih zagonskih stroškov in zelo močne konkurence. Pozitivna stran tega trga je, da so ljudje dobro obveščeni o globoko zamrznjenem programu in ga na veliko kupujejo. Poglavitni razlog za to je hiter življenjski slog, ki jim ne dovoli priprave domačih obrokov. Drugačna situacija je na vzhodnem trgu, saj so za razliko od zahodnega slabo seznanjeni s temi produkti. Veliko družin se še vedno zateka h kuhanju domače hrane in kupovanju svežih izdelkov. Prav tako so izdelki iz globoko zamrznjenega programa bistveno dražji kot sveži izdelki. Podjetje zagotavlja, da so njihovi izdelki zelo kakovostni in narejeni iz naravnih sestavin. Vsak njihov zamrznjen obrok se lahko primerja z domačo pripravljeno jedjo. Kupcev tega programa bo iz leta v leto več, ker vse več družin ni veščih v kuhanju ali nimajo dovolj prostega časa. V Sloveniji imajo trenutno na trgu vodilni tržni delež pri prodaji globoko zamrznjenega programa. V Sloveniji ustvarijo 23.500.000 € prihodkov, v tujini pa 2.000.000 €. Prizadevajo si, da bi lahko v naslednjih petih letih prihodke v tujini povečali na 6.000.000 €, kar bi v podjetju predstavljalo 20-odstotno realizacijo.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: izvoz, globoko zamrznjen program, pekarna, realizacija, tuji trg, Pekarna Pečjak
Objavljeno: 07.03.2018; Ogledov: 2943; Prenosov: 194
.pdf Celotno besedilo (1,15 MB)

2.
Zaznavanje sentimenta v novicah z globokimi nevronskimi mrežami
Andraž Pelicon, 2019

Opis: Diplomska naloga se ukvarja z analizo sentimenta v novicah. To področje v zadnjem času pridobiva na priljubljenosti, predvsem v okviru napovedovanja gibanja finančnih trgov, vendar je za slovenski jezik še dokaj slabo raziskano. Za slovenščino sicer obstajajo modeli, osnovani na metodi podpornih vektorjev, vendar ti niso dostopni za javno uporabo. V okviru te raziskave smo zasnovali arhitekturo na osnovi nevronskih mrež, ki za klasifikacijo uporablja kombinacijo samodejno generiranih značilk in TF-IDF obtežitev. Modeli, ki uporabljajo omenjeno arhitekturo, dosegajo primerljive rezultate z že obstoječimi modeli in so sposobni učinkovitega učenja na korpusih v velikosti okrog 10.000 dokumentov. Najuspešnejši model iz raziskave je na voljo kot spletna storitev na naslovu classify.ijs.si.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: analiza sentimenta, novice, slovenščina, nevronske mreže, globoko učenje
Objavljeno: 04.10.2019; Ogledov: 3775; Prenosov: 119
.pdf Celotno besedilo (1,48 MB)

3.
Vpliv umetne inteligence na prihodnost modne fotografije
Jurij Dolenc, 2024

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Umetna inteligenca, strojno učenje, globoko učenje, modna fotografija, modni editorial.
Objavljeno: 14.03.2024; Ogledov: 125; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (10,36 MB)

4.
Načrtovanje grafičnega uporabniškega vmesnika za mobilno aplikacijo
Janže Lorber, 2023

Opis: V diplomskem delu obravnavamo generatorje z umetno inteligenco z več vidikov. Naloga je razdeljena na dva dela. V prvem delu je opisano delovanje generatorjev slik iz besedila (ang. Text-to-image generators) in podrobneje generatorja Stable Diffusion. Predstavljen je tudi praktični primer treniranja oz. globokega učenja modela Stable Diffusion na naši učni množici slik in opisov. V drugem delu sta opisana teoretična opredelitev izdelave uporabniških vmesnikov in izdelava optimalnega uporabniškega vmesnika hipotetične mobilne aplikacije za generiranje filmov s pomočjo umetne inteligence z aplikacijo za oblikovanje vmesnikov Figma.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: text-to-image generator, globoko učenje, Stable Diffusion, umetna inteligenca, načrtovanje uporabniškega vmesnika, uporabniška izkušnja, Figma
Objavljeno: 18.03.2024; Ogledov: 141; Prenosov: 8
.pdf Celotno besedilo (4,00 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh