1. |
2. Prepoved diskriminatornih nacionalnih davkovVito Batistič, 2014 Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: diskriminacija, nediskriminacija, davki, carine, sodišče EU, uvoz in izvoz, prost pretok blaga, omejitve, Pogodba o delovanju Evropske unije, harmonizacija Objavljeno: 14.12.2017; Ogledov: 2736; Prenosov: 155
Celotno besedilo (969,24 KB) |
3. Pravne in ekonomske značilnosti stavbne pravice, s posebnim poudarkom na njeni obdavčitviAnita Ana Erjavec, 2011 Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: stavbna pravica, pravni institut, pravni sistem, lastništvo, nepremičnina, fiktivno zemljišče, nadomestilo, davčni zavezanec, davčna ureditev, harmonizacija, direktiva Objavljeno: 26.07.2018; Ogledov: 2566; Prenosov: 141
Celotno besedilo (1,53 MB) |
4. Zlorabe pri sistemu obdavčevanja DDV in DMV pri uvozu motornih vozil - teoretični in kazenskopravni vidikiDragan Obolnar, 2011 Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: davek, davek na dodano vrednost, davek na motorna vozila, neplačujoči gospodarski subjekt, davčni vrtiljak, davčna zatajitev, gospodarska kriminaliteta, harmonizacija, sodelovanje organov Objavljeno: 03.08.2018; Ogledov: 2460; Prenosov: 173
Celotno besedilo (1,04 MB) |
5. Evropska unija po kriziTadej Petejan, 2012 Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: finančna kriza, ekonomska kriza, dolžniška kriza, EMU, evroobmočje, reševalni ukrepi, harmonizacija, unifikacija, fiskalna unija, davčna unija, Evropa dveh (več) hitrosti Objavljeno: 30.05.2019; Ogledov: 1818; Prenosov: 138
Celotno besedilo (869,06 KB) |
6. |
7. Uresničevanje izzivov evropske politike izobraževanja odraslih v sistemu vseživljenjskega učenjaKarmen Kožar, 2020 Opis: Magistrsko delo proučuje evropsko politiko izobraževanja odraslih v sistemu vseživljenjskega učenja. Evropska unija vedno bolj posega v to področje ter teži k vzpostavitvi evropskega izobraževalnega prostora in skupne izobraževalne politike. Magistrsko delo preuči ureditev področja izobraževanja odraslih v mednarodnih in regionalnih instrumentih. Na podlagi analize ureditve tega področja v najuspešnejših državah članicah Evropske unije razišče, ali bi nemara bilo smiselno izobraževanje odraslih prenesti v izključno pristojnost Evropske unije ali pa naj to področje še naprej ostane v rokah držav članic. Glede na to, da Evropska unija državam članicam daje na tem področju le priporočila, države v izobraževanje odraslih vložijo le toliko, kolikor želijo, to pa vsekakor ni tisto, kar je Evropska unija s politiko izobraževanja želela doseči. Da bi bili cilji iz strategije Evropa 2020 doseženi, bi se države članice Evropske unije morale odreči svoji pristojnosti, na kar pa ne pristanejo. Raziskava je pokazala, da ni pričakovati uresničitve ciljev, če ureditev izobraževanja odraslih in oblikovanje politike ostanejo v rokah držav članic. Prav zato sta prenos pristojnosti na Evropsko unijo in harmonizacija tega področja edina možna rešitev, da se doseže pametno, trajnostno in vključujočo rast ter vseživljenjsko učenje v Evropi. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: izobraževanje odraslih, vseživljenjsko učenje, harmonizacija, politika izobraževanja odraslih, izzivi v izobraževanju odraslih Objavljeno: 04.02.2022; Ogledov: 728; Prenosov: 81
Celotno besedilo (1,19 MB) |