1. |
2. |
3. |
4. Poslovno sodelovanje kot priložnost za razvoj kakovosti štirih hotelov na območju Triglavskega narodnega parka : magistrsko deloMaruša Strniša, 2011, magistrsko delo Opis: Kakovost storitev v hotelirstvu je pogosto pojem, ki ga težko definiramo. Ključno je doseganje
zadovoljstva gostov, ki temelji na odgovarjanju na njihova pričakovanja. Zaposleni, ki
prihajajo v stik z gosti, morajo biti vešči komunikacije in se marsikdaj znajti pod pritiskom
obremenjenosti zaradi povečanega obsega dela. Na osnovi raziskave med direktorji štirih
hotelov, lociranih na obrobju Triglavskega narodnega parka, ki jih povezuje združitev v
trženju skupnega turističnega proizvoda, ugotavljam, da je storitve hotela mogoče dvigniti na
višji nivo s premišljeno selekcijo zaposlovanja kadrov in razvojem človeških virov. Gostom je
potrebno jasno predstaviti konkurenčno prednost s pomočjo uporabe sodobnih informacijsko-komunikacijskih orodij. Ob tem pa je za kakovosten razvoj hotela pomembno poslovno
sodelovanje, ki temelji na sodelovanju in združevanju moči vseh zaposlenih in doslednem
vodenju politike kakovosti. Ključne besede: kakovost storitev, hotelirstvo, turizem, zadovoljstvo gostov, razvoj človeških virov Objavljeno v ReVIS: 27.07.2021; Ogledov: 1476; Prenosov: 67 Celotno besedilo (992,78 KB) |
5. |
6. |
7. Analiza 20. [i. e. 20] zaposlitvenih portalov na področju HORECA (hotelirstvo, restavracije in catering) : diplomska nalogaSmiljan Benkovič, 2020, diplomsko delo Ključne besede: iskanje zaposlitve, zaposlitveni portali, hotelirstvo, gostinstvo, catering, karierni nasveti, diplomsko delo Objavljeno v ReVIS: 27.08.2020; Ogledov: 2309; Prenosov: 188 Celotno besedilo (993,47 KB) |
8. |
9. |
10. Tržno komuniciranje v hotelu AmbientAzra Pidić, 2018, diplomsko delo Opis: Po podatkih statističnega urada Republike Slovenije je bilo leta 2016 v slovenskih hotelih 6.625.000 turističnih prenočitev, kar je 7,2 odstotne točke več kot leta 2015. Število prenočitev tujih turistov se je povečalo za 11 odstotnih točk. V Slovenijo je leta 2016 70,2 % turistov prišlo iz tujine. To so spodbudne številke za slovenske hotelirje, tudi za v diplomskem delu obravnavani hotel Ambient. Hotel, ki letos praznuje deseto leto obstoja, je v prejšnjih letih povečeval število prenočitev. V hotelu se zavedajo, kako zelo pomembno je učinkovito trženjsko komuniciranje, zato so pri nekaterih trženjskokomunikacijskih tehnikah zelo uspešni.
Rezultati ankete so pokazali, da gostje dobro poznajo ponudbo hotela, in to predvsem po zaslugi spletnega oglaševanja. Gostje si od hotela želijo več osebne obravnave v obliki popustov za stalne goste in personaliziranih elektronskih sporočil. Prek elektronskih sporočil želijo biti redno obveščeni o posebnih popustih in ugodnostih, ki jih ponuja hotel.
Turistične agencije, ki povezujejo slovenske hotelirje s tujimi gosti, so s sodelovanjem s hotelom Ambient zadovoljne. Te napotijo velik del tujih gostov v hotel Ambient. Največji delež gostov so upokojenci, sledijo družine in pari. Cena je najpomembnejši dejavnik, ki vpliva na odločitev gostov za rezervacijo namestitve. Večina turističnih agencij pridobi vse potrebne informacije o hotelu prek spletnih strani hotela, vsekakor pa bo moral hotel v prihodnje vložiti še več sredstev za svojo prepoznavnost v tujini. Prav tako je pomembno tesno sodelovanje s turističnimi agencijami, v kratkem je tudi v pripravi dan odprtih vrat za poslovne partnerje.
Hotel Ambient ima dobro razvita trženjskokomunikacijska orodja, trženjski oddelek pa jih vseskozi izboljšuje. Ključne besede: hotelirstvo, prenočitve, hotel Ambient, trženjsko komuniciranje, spletno oglaševanje, turistične agencije Objavljeno v ReVIS: 30.09.2018; Ogledov: 3566; Prenosov: 173 Celotno besedilo (1,26 MB) |