Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Identifikacija oseb v policijskih postopkih
Branko Plohl, 2013

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: policijski postopki, identifikacija oseb, policija
Objavljeno: 12.09.2017; Ogledov: 3324; Prenosov: 148
.pdf Celotno besedilo (946,49 KB)

2.
3.
Stopnja varnosti uporabe spletnega bančništva na Dolenjskem in v Beli Krajini
Tomaž Perko, 2014

Opis: Razvoj informacijsko komunikacijske tehnologije v današnji družbi postavlja nove in nove meje, ki nam v veliki meri poenostavijo in olajšajo življenje. Med tako lagodje štejemo tudi spletno bančništvo, ki nam omogoča oddaljen dostop do svojega finančnega premoženja na transakcijskem računu. Vendar razvoj informacijsko komunikacijske tehnologije, tako kot vsaka druga stvar, s seboj prinaša temno plat. Napadalci so se pričeli zavedati, da oddaljen dostop do finančnega premoženja žrtve lahko močno oteži njihovo identifikacijo. Posledično jih je težko odkriti, zaradi česar so s svojim znanjem in psihološkimi spretnostmi pričeli neusmiljen pohod do potencialnih žrtev. Takšni napadi iz dneva v dan naraščajo, česar se zavedajo razvijalci tehničnih rešitev, ponudniki različnih spletnih storitev in uporabniki. Veliko raziskav je pokazalo, da so slednji najbolj kritični pri zagotavljanju varnosti. Tako nam uporabnikovo znanje in posledično vedenje pokaže stopnjo vzpostavljene varnosti.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: spletno bančništvo, informacijsko varnostna kultura, stopnja varnosti, finančno premoženje, napadalci, žrtve, identifikacija
Objavljeno: 10.08.2018; Ogledov: 2640; Prenosov: 118
.pdf Celotno besedilo (2,27 MB)

4.
Oblikovanje nacionalne evidence DNK kot poseg v posameznikovo zasebnost
Sandi Šilar, 2012

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: zasebnost, načelo sorazmernosti, nadzor, DNK, Prümska pogodba, identifikacija, osebni podatek
Objavljeno: 24.08.2018; Ogledov: 2028; Prenosov: 114
.pdf Celotno besedilo (1,19 MB)

5.
Privilegirani uporabniki in varna uporaba gesel
David Kolbezen, 2018

Opis: Privilegirani uporabniki so skupina strokovnjakov, ki nadzirajo in skrbijo za pravilno delovanje informacijskega sistema znotraj podjetij. So specifična skupina uporabnikov, ki imajo praktično neomejen dostop do informacijskega sistema ter informacij zaupne narave, zato je potrebno postaviti dobro varnostno politiko nadzora in upravljanja privilegiranih uporabnikov. Ker pa so tovrstni uporabniki le ljudje, se tako kot pri navadnih uporabnikih pojavi problem pravilne rabe gesel. Gesla uporabnikom velikokrat predstavljajo nujno zlo, zato so tudi posledično slabe kvalitete in ne dosegajo standardov varnostne politike gesel. Dodatne težave se lahko pojavijo tudi pri izposoji gesel, saj se možnost vdora v informacijski sistem s tem še dodatno poveča. Skozi magistrsko nalogo in s pomočjo anketnega vprašalnika poskušamo ugotoviti, kako privilegirani uporabniki v slovenskem prostoru sledijo varnostni politiki gesel na podlagi priporočil in standardov.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: privilegirani uporabnik, geslo, informacijski sistem, informacijska varnost, identifikacija, avtentikacija
Objavljeno: 24.08.2018; Ogledov: 2814; Prenosov: 182
.pdf Celotno besedilo (3,20 MB)

6.
Prenova celostne grafične podobe podjetja
Andreja Golčman, 2013

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: celostna grafična podoba, logotipi, identifikacija podjetja
Objavljeno: 20.01.2021; Ogledov: 1969; Prenosov: 63
.pdf Celotno besedilo (3,11 MB)

7.
Postopek identifikacije za namene DDV
Sara Bevčar, 2020

Opis: Magistrsko delo analizira postopek identifikacije za namene DDV v Sloveniji, Italiji, Avstriji, na Hrvaškem in Švedskem. Identifikacija za namene DDV je upravni postopek, v katerem se davčnim zavezancem dodeli identifikacijska številka za DDV, s tem pa davčni zavezanec pridobi pravice in obveznosti, ki jih določa zakonodaja na področju DDV. Z identifikacijsko številko za DDV davčni zavezanec dokazuje svoj davčni status, hkrati pa identifikacijska številka za DDV poenostavlja nadzor nad izpolnjevanjem davčnih obveznosti davčnega zavezanca. Namen postopka identifikacije za namene DDV sta prepoznavanje rizičnih davčnih zavezancev in preprečevanje davčnih utaj v najzgodnejši fazi, torej takoj po ustanovitvi oziroma začetku poslovanja. Postopek identifikacije za namene DDV na ravni EU sicer še ni harmoniziran, zato se postopki razlikujejo po posameznih državah, cilj vseh pa je preprečevanje davčnih utaj brez nepotrebnega zaviranja gospodarstva. V magistrskem delu so opisani postopki identifikacije za namene DDV v izbranih državah ter kako način in obseg preverjanja davčnih zavezancev vplivata na število davčnih utaj in posledično na višino davčne vrzeli. Ker so vse izbrane države tudi članice EU, sta v delu predstavljena tudi vloga in vpliv EU na obravnavanem področju. Rezultati magistrskega dela zainteresirani javnosti pomagajo pri razumevanju postopka identifikacije za namene DDV.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: identifikacija za DDV, prenehanje identifikacije za DDV, primerjava postopkov identifikacije, davek na dodano vrednost, upravni postopek
Objavljeno: 09.03.2021; Ogledov: 1158; Prenosov: 85
.pdf Celotno besedilo (864,57 KB)

8.
Upravljanje s tržno znamko in identifikacija potrošnika s tržno znamko na primeru avtomobilskih znamk
Janja Ćosić, 2021

Opis: Bistvo diplomskega dela je izpostavitev pomembnosti tržne znamke skozi predstavitev koncepta identifikacije potrošnika s tržno znamko in upravljanja s tržno znamko. To je storjeno na osnovi primerov avtomobilske industrije, specifično avtomobilskih znamk Audi, Volkswagen in Škoda. V teoretičnem delu smo obravnavali pojme, kot so tržna znamka in identiteta znamke ter pomen percepcije tržne znamke s strani potrošnikov. Razdelali smo gonilnike vpliva identifikacije potrošnika s tržno znamko, dejavnike procesa identifikacije in pozitivne učinke na potrošnikovo vedenje, kot so zavezanost, zvestoba, širjenje pozitivnih govoric, zagovorništvo znamke, pripravljenost na višje plačilo in ljubezen do znamke. To smo tudi ponazorili s pomočjo integriranega modela na sliki 5. Ker je identifikacija značilna zgolj za potrošnikovo vedenje pri visoki nakupni vpletenosti,smo v delu definirali tudi ta pojav. Skozi primere trženjskih raziskav avtomobilskih znamk smo ugotovili, katere vire informacij najraje uporabljajo potrošniki, katere avtomobilske znake so najbolj vredne in kako pomembna je ta industrija za svetovno gospodarstvo. Skozi empirični del smo s pomočjo raziskave poskušali ugotoviti kvaliteto oz. status upravljanja avtomobilskih znak Audi, Volkswagen in Škoda. Najprej smo identificirali osebnostne lastnosti in vrednote tržne identitete omenjenih avtomobilskih znamk. Nato smo s pomočjo ocen in razvrstitve osebnostnih lastnosti in osebnostnih vrednot med vozniki in nevozniki znamk dokazovali odstopanja in dobili vpogled v status percepcije znamk v očeh potrošnikov.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: upravljanje tržne znamke, identifikacija s tržno znamko, identiteta znamke, tržna znamka, avtomobilske znamke.
Objavljeno: 17.09.2021; Ogledov: 959; Prenosov: 78
.pdf Celotno besedilo (1,63 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh