Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 31
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
Izpopolnjevanje koncepta vitke proizvodnje na osnovi managementa znanja
Špela Rošer, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: vitka proizvodnja, management znanja, avtomobilska industrija
Objavljeno: 05.06.2017; Ogledov: 2917; Prenosov: 111
.pdf Celotno besedilo (4,01 MB)

2.
ANALIZA RASTI PODJETJA MALI-E-TIKO, D. O. O., IN MOŽNOSTI ZA NADALJNJO RAST
Miha Mali, 2017

Opis: POVZETEK V diplomskem delu sem predstavil podjetje MALI-E-TIKO d. o. o., ki želi postati renomirano podjetje na evropski ravni, ki bo izdelovalo in razvijalo najzahtevnejše izdelke za moderne elektronske in druge naprave. Moji poglavitni nalogi sta bili opraviti analizo in vodstvu predstaviti možnost za nadaljnjo rast podjetja. Podjetje Mali elektronika, Mali Marjan, s. p., je bilo ustanovljeno leta 1988. Do združitve s podjetjem Tiko, d. o. o., je bilo v njem redno zaposlenih 23 ljudi. Podjetje je bilo in je še vedno vodilno podjetje v Sloveniji, za izdelavo in predelavo hladilnih reber, ki jih kupci nadalje vgrajujejo v elektronske komponente. Podjetje Tiko, d. o. o., pa je bilo ustanovljeno leta 1964. V letu 2012 sta se podjetji združili in nastalo je podjetje MALI-E-TIKO d. o. o. Predstavil sem slovensko kovinsko industrijo, ki se uvršča v vrh nosilnih dejavnosti predelovalne industrije tako po prihodku kot po izvozu. Navedel sem letno poročilo Združenja kovinske industrije 2015. Z opravljeno SWOT analizo sem ugotavljal prednosti in priložnosti trga, na katerem podjetje posluje, hkrati pa opozoril na slabosti in nevarnosti, ki se jih je dobro zavedati. Z grafičnimi prikazi sem predstavil strukturo prodaje na trgu, kamor podjetje plasira svoje izdelke. Pripravil sem tudi analizo prodaje po segmentih podjetja za obdobje preteklih štirih let. Podjetje je v štirih letih po združitvi beležilo visoko rast. Prihodke od prodaje je povečalo za skoraj 50 %. Danes ima podjetje 66 redno zaposlenih delavcev, kar je 37,5 % več kot v letu 2012, ko sta se podjetji združili. Podjetje je vlagalo tudi v izobraževanje zaposlenih, s tem je pridobilo nekaj visoko usposobljenega kadra. V prihodnjih treh letih podjetje načrtuje 10- do 15-odstotno rast na letni ravni. Leta 2015 je imelo 3.817.626 EUR čistih prihodkov od prodaje, v letu 2018 pa načrtuje 5.361.779 EUR čistih prihodkov od prodaje. Podrobneje sem preučil finančno stanje podjetja ter s kazalnikom poslovanja pridobil boljši vpogled v samo podjetje. Skozi odkritje določenih napak sem opredelil strategijo nadaljnje rasti in ciljev podjetja. Naredil sem finančno projekcijo za prihajajoče triletno obdobje. Ocenjujem, da ima podjetje realne možnosti za dobro poslovanje in doseganje dobička z generično rastjo. Prodaja se bo po segmentih povečevala, saj sem z analizo trga dokazal, da podjetje plasira svoje izdelke na rastoče trge. Z argumenti sem podal rešitve za morebitne težave oziroma ovire. V zaključku diplomskega dela sem ugotovil, da ima podjetje še veliko možnosti za dobro poslovanje in doseganje čim večjega dobička. To sta vizija in obenem tudi cilj vsakega podjetja ter najpomembnejša pogoja za obstoj na trgu in pomembna koraka pred konkurenco. Pričujoče diplomsko delo bom z veseljem predstavil lastniku Marjanu Maliju ter mu s svojim znanjem pomagal podjetje popeljati v nadaljnjo rast.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: analiza, rast podjetja, kovinska industrija, SWOT – analiza, finančno stanje, kazalnik poslovanja, strategija nadaljnje rasti, finančna projekcija
Objavljeno: 10.08.2017; Ogledov: 2238; Prenosov: 142
.pdf Celotno besedilo (1,31 MB)

3.
Primerjalno pravni pregled ureditve trga soli s posebnim poudarkom na soli za prehrambni namen
Tanja Moškrič, 2016

Opis: Sol - živilo, od katerega je odvisno življenje vsake človeške celice. Skozi stoletja uporabljena kot način plačila, tihotapsko blago, dragocena dobrina, nujna substanca za konzerviranje živil, razlog za vojne, medij za rituale in čaščenja, medij v holistični medicini, obogatena z vitamini in drugimi minerali služi za zagotavljanje javnega zdravja, v obliki infuzij in raztopin je osnova v bolnišnicah, pomembna tako za življenje samo kot za udobje, saj je surovina v različni proizvodnji, pomembna za zagotavljanje varnosti cest itd. Sol je tisto, kar je poleg vode in zraka izjemno pomembno za naše življenje, a kljub temu še vedno premalo cenjeno v zavesti potrošnika. Jedilna sol je v Sloveniji in svetu nosilec dodanega joda in predstavlja živilo za zagotavljanje javnega zdravja v okviru zadostne preskrbljenosti populacije z jodom. Njena vloga v prehrani je pomembna, pomemben pa je tudi nadzor nad njeno kakovostjo. Da se nadzor nad kakovostjo in skladnostjo jedilne soli lahko izvaja, je treba imeti urejeno zakonodajo. Ob nadzoru soli leta 2013 je Inšpektorat za varno hrano veterinarstvo in varstvo rastlin ugotovil, da obstoječi Pravilnik o kakovosti soli ni skladen z Uredbo 1924/2006 o prehranskih in zdravstvenih trditvah na živilih in 1925/2006 o dodajanju vitaminov in mineralov in nekaterih drugih snovi. Ob raziskovanju je bilo ugotovljeno, da v Sloveniji za prehrambno sol institucije (MZ, MKGP) niso razpolagale z gradivom o jedilni soli, nadzora na trgu prehrambne soli pa do leta 2013 praktično ni bilo. Z raziskavo je bilo ugotovljeno dejansko stanje trga predpakiranih soli v Sloveniji in na podlagi ugotovitev predlagane možne spremembe le-tega.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: sol, proizvajalci soli, pridobivanje soli, trg soli, prehrambna industrija, magistrske naloge
Objavljeno: 24.08.2017; Ogledov: 1538; Prenosov: 96
.pdf Celotno besedilo (3,20 MB)

4.
Analiza rasti podjetja Mali-e-tiko, d. o. o. in možnosti za nadaljnjo rast
Miha Mali, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: rast podjetja, kovinska industrija, finančno stanje, kazalniki poslovanja, SWOT analiza
Objavljeno: 21.09.2017; Ogledov: 1861; Prenosov: 84
URL Celotno besedilo (0,00 KB)

5.
6.
Posebnosti razvoja lastne blagovne znamke v grafični industriji
Klemen Tratar, 2016

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: blagovne znamke, vrednotenje, grafična industrija, lastne trgovske znamke
Objavljeno: 29.03.2018; Ogledov: 1586; Prenosov: 83
.pdf Celotno besedilo (648,55 KB)

7.
Vrednotenje dobaviteljev podjetja
Andreja Nagode, 2015

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: nabavna funkcija, nabavni proces, prehrambena industrija, zagotavljanje kakovosti, standardi, dobavitelji, metode izbire
Objavljeno: 29.03.2018; Ogledov: 1521; Prenosov: 87
.pdf Celotno besedilo (1,14 MB)

8.
Vpliv finančne krize na avtomobilsko industrijo premium segmenta
Kristjan Andjelković, 2016

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: avtomobilska industrija, avtomobilski trg, globalna finančna kriza
Objavljeno: 27.03.2018; Ogledov: 1287; Prenosov: 88
.pdf Celotno besedilo (1,04 MB)

9.
Obvladovanje stroškov v podjetju Stillmark, d. o. o.
Anastasia Krylova, 2015

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: stroški, obvladovanje stroškov, kozmetična industrija, konkurenca, benchmark, optimizacija
Objavljeno: 07.04.2018; Ogledov: 1917; Prenosov: 100
.pdf Celotno besedilo (1,25 MB)

10.
Uvedba sistema sledljivosti izdelkov in materialov v podjetju SMT d.o.o.
Jernej Natek, 2014

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: sledljivost, obvladovanje kakovosti, standardi, avtomobilska industrija
Objavljeno: 29.05.2018; Ogledov: 1353; Prenosov: 94
.pdf Celotno besedilo (1,09 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh