Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vloga Banke Slovenije v Evrosistemu
Karmen Ledinšek, 2010

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: EU, Slovenija, monetarna politika, centralne banke, Banka Slovenije, finančni instrumenti, mednarodno sodelovanje, statistika, kontrola
Objavljeno: 03.10.2017; Ogledov: 3503; Prenosov: 145
.pdf Celotno besedilo (1,24 MB)

2.
Tržno komuniciranje v podjetju X
Andreja Petrovič, 2011

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Tržno komuniciranje, podjetje, instrumenti, kupec, izdelek
Objavljeno: 14.01.2021; Ogledov: 1561; Prenosov: 60
.pdf Celotno besedilo (1,26 MB)

3.
Predlog vzpostavitve podpornega instrumenta v obliki poslovno tehnoloških mostov, z namenom internacionalizacije slovenskih podjetij
Gašper Vilfan, 2019

Opis: V magistrski nalogi sem preko kvalitativnih metod raziskovanja, in sicer izvedenih intervjujev, anketnega vprašalnika in študije primera v Sloveniji, na Japonskem in na Finskem, izvedel pregled nad strukturo podjetniških ekosistemov, s poudarkom na podpori internacionalizaciji podjetij in podpornih instrumentih, v obliki poslovno tehnoloških mostov. Na začetku je predstavljen podjetniški ekosistem, njegova struktura in način delovanja. Nadalje je poudarek na gospodarskem razvoju in predstavitvi pojma internacionalizacije ter dejavnosti, ki se v njenem okvirju izvajajo, s strani zadevnega ekosistema, pri podpori podjetjem na področju izvoza njihovih izdelkov in storitev na tuje trge. Sledi opredelitev pojma internacionalizacije in dejavnosti, ki so bile in bodo izvajane v prihodnje. Na podlagi navedenih in izvedenih metod raziskovanja smo iskali ustrezne subjekte podpornega okolja, podporne instrumente, namene in cilje, potrebne dejavnosti, ciljne skupine in primerne strukture upravljanja predlaganega instrumenta podpore, v obliki poslovno tehnoloških mostov. V proučevanih državah so bili pregledani tudi načini iskanja tržnih potencialov ter finančna in ekonomska učinkovitost izvajanja internacionalizacije podjetij. Na koncu so predstavljeni rezultati in podane ugotovitve ter predlog vzpostavitve podpornega instrumenta v obliki poslovno tehnoloških mostov, z namenom sofinanciranja aktivnosti pri prodoru na tuje trge in s tem internacionalizacije slovenskih podjetij.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: internacionalizacija podjetij, podporni instrumenti, poslovni tehnološki mostovi, mreženje, izvoz, gospodarski razvoj, magistrske naloge
Objavljeno: 13.08.2021; Ogledov: 744; Prenosov: 80
.pdf Celotno besedilo (3,93 MB)

4.
Obravnava izbranih finančnih instrumentov in analiza povprečne varčevalne strukture Slovencev v letu 2023 kot opredelitev njihove zadržanosti na kapitalskem trgu
Gabi Droždan, 2023

Opis: S politično ter gospodarsko neodvisnostjo, doseženo po razpadu nekdanje Jugoslavije, smo v Sloveniji postopoma začeli uvajati tržno usmerjeno gospodarstvo, ki poudarja trg kapitala kot pomemben vir financiranja. Zaradi nerazvitosti in posledične neučinkovitosti domačega kapitalskega trga ter raznolikih izbir naložbenih produktov ostaja udeležba slovenskih vlagateljev nizka. Na podlagi povprečne strukture finančnih sredstev slovenskih gospodinjstev smo preučili razloge za prevladujočo izbiro tradicionalnih oblik varčevanja in na podlagi raziskovanja analizirali razloge za zmanjšani delež drugih oblik alternativnih naložb, prisotnih na kapitalskem trgu v letu 2023.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: osebne finance, varčevanje, upravljanje premoženja, naložbene možnosti, trg kapitala, trg denarja, finančni instrumenti, finančne institucije
Objavljeno: 31.08.2023; Ogledov: 336; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (841,22 KB)

5.
Marketinško komuniciranje in osebna prodaja v podjetju Kartem d.o.o.
Mojca Ahac, 2023

Opis: Dandanes se zaradi boljše informiranosti in izobraženosti kupcev dvigujejo standardi kakovosti in posledično količina truda, vloženega v poslovni odnos. O (ne)uspešnosti delovanja marketinškega komuniciranja odločajo jasni cilji in strategije ter razpoložljivi viri. Podjetje Kartem d.o.o. kot glavni komunikacijski kanal uporablja osebno prodajo. V to vlagajo trud in sredstva, saj menijo, da osebni stik predstavlja večjo vrednost. V prvem teoretskem delu diplomskega dela so predstavljeni problematika ter uporabljene metode in zastavljeni cilji. V drugem empiričnem delu je na kratko predstavljeno podjetje Kartem d.o.o. in njegovo delovanje. V okviru tega je predstavljena uresničitev in sam potek marketinškega komuniciranja v podjetju Kartem d.o.o.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Marketinško komuniciranje, instrumenti marketinškega komuniciranja, oglaševanje, odnosi z javnostjo, pospeševanje prodaje, neposredna prodaja, osebna prodaja, kupci.
Objavljeno: 14.09.2023; Ogledov: 314; Prenosov: 13
.pdf Celotno besedilo (980,43 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh