Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 15
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Uporaba IKT za interno komuniciranje v podjetju
Rebeka Štrekelj, 2025, diplomsko delo

Opis: Učinkovita in pozitivna interna komunikacija ter ustrezna uporaba informacijsko-komunikacijskih orodij (IKT) za podporo interni komunikaciji sta ključnega pomena za zadovoljstvo zaposlenih, kar posledično vpliva na uspešnost delovanja podjetij. Namen diplomske naloge je bil raziskati, katero IKT uporabljajo zaposleni v poslovni stavbi enega izmed večjih slovenskih podjetij, ter oceniti zadovoljstvo z uporabo teh orodij. Raziskava je temeljila na kvantitativnem raziskovalnem pristopu, pri čemer je bil za zbiranje podatkov uporabljen anketni vprašalnik. Za analizo zbranih podatkov je bila izvedena opisna statistika. Povabilo k sodelovanju v raziskavi je bilo posredovano celotnemu kolektivu, na anketo pa so odgovorili 104 zaposleni, kar predstavlja reprezentativen vzorec za izvedbo analize. Rezultati raziskave so pokazali, da večina zaposlenih ocenjuje, da uporaba IKT pomembno prispeva k hitrosti in natančnosti pretoka informacij ter hkrati omogoča učinkovitejše sodelovanje in preprostejši dostop do ključnih podatkov. Med najpogosteje uporabljenimi orodji izstopajo elektronska pošta, intranet, Microsoft Teams in telefon. Nasprotno pa naprednejša orodja, kot so sistemi za upravljanje odnosov s strankami (CRM) in specializirane platforme za sodelovanje, ostajajo manj razširjena. Rezultati raziskave so pokazali, da kljub splošnemu zadovoljstvu anketirancev z obstoječo IKT obstajajo pomembna področja, ki zahtevajo nadaljnje izboljšave. Ključne prioritete vključujejo povečanje hitrosti dostopa do informacij, izboljšanje enostavnosti uporabe ter zagotavljanje večje zanesljivosti delovanja. Poleg tega je večina zaposlenih izpostavila potrebo po intenzivnejši podpori vodstva, zlasti pri spodbujanju uporabe IKT-orodij, organizaciji dodatnih izobraževalnih dejavnosti ter omogočanju aktivnejšega vključevanja zaposlenih v proces odločanja o uvajanju novih tehnoloških rešitev.
Ključne besede: interno komuniciranje, IKT-orodja, komunikacijski kanali, pretok informacij, zadovoljstvo zaposlenih
Objavljeno v ReVIS: 09.03.2025; Ogledov: 417; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (784,45 KB)

2.
3.
4.
Orodja internega komuniciranja : zaključno delo
Tatjana Krajcer, 2012, diplomsko delo

Ključne besede: interno komuniciranje, orodja internega komuniciranja, zaposleni, posredovanje informacij
Objavljeno v ReVIS: 20.01.2021; Ogledov: 2461; Prenosov: 108
.pdf Celotno besedilo (1,32 MB)

5.
Odnos zaposlenih do sprememb : zaključno delo
Dragana Dobrijevič, 2012, diplomsko delo

Ključne besede: spremembe, odnos zaposlenih do sprememb, interno komuniciranje v času sprememb
Objavljeno v ReVIS: 20.01.2021; Ogledov: 1848; Prenosov: 56
.pdf Celotno besedilo (824,78 KB)

6.
Vloga internega komuniciranja pri prenosu znanja v organizaciji X : magistrska naloga
Katja Zalokar, 2015, magistrsko delo

Ključne besede: management znanja, prenos znanja, interno komuniciranje
Objavljeno v ReVIS: 14.01.2021; Ogledov: 2610; Prenosov: 69
.pdf Celotno besedilo (1,12 MB)

7.
8.
9.
10.
Učinkovitost internega komuniciranja v organizaciji X : diplomsko delo
Rok Švab, 2013, diplomsko delo

Ključne besede: interno komuniciranje, učinkovitost, organizacija
Objavljeno v ReVIS: 11.12.2020; Ogledov: 2383; Prenosov: 118
.pdf Celotno besedilo (870,85 KB)

Iskanje izvedeno v 0.26 sek.
Na vrh