Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Primerjalna analiza azijske finančne krize in hipotekarne krize v ZDA
Klemen Gliha, 2016

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: finančna kriza, deregulacija, prekomerno zadolževanje, investitorji
Objavljeno: 27.03.2018; Ogledov: 2513; Prenosov: 151
.pdf Celotno besedilo (950,06 KB)

2.
Analiza kratkoročnega trgovanja na deviznem trgu
Rok Lazić, 2013

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: devizni trg, investitorji, elektronsko trgovanje, analize, upravljanje z denarjem, trgovalna platforma
Objavljeno: 10.05.2018; Ogledov: 2230; Prenosov: 117
.pdf Celotno besedilo (1,11 MB)

3.
Organizacija javnih dogodkov
Leonida Skale, 2013

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: javni dogodki, organizacija javnega dogodka, organizatorji dogodka, investitorji dogodka, analize, finančna konstrukcija, dovoljenja
Objavljeno: 20.01.2021; Ogledov: 945; Prenosov: 57
.pdf Celotno besedilo (721,33 KB)

4.
Pozitivna verbalna komunikacija in njen vpliv na medosebne odnose v organizaciji
Gregor Locatelli, 2021

Opis: Pozitivna verbalna komunikacija je dobrodošla v vseh družbah oziroma v kulturi, saj ima velik vpliv na medosebne odnose in posledično na poslovanje družbe ali podjetja. Pogosto pa je zapostavljena, saj vodstvo ne prepozna njenega pomena ali pa se tako pozitivni verbalni komunikaciji kot produktivnosti ljudi ne posveti dovolj. Glavni namen magistrske naloge je ugotoviti, kakšno vlogo ima pozitivna verbalna komunikacija pri medosebnih odnosih med zaposlenimi v organizacijah, ki so jih prevzeli tuji investitorji. V empiričnem delu naloga prikazuje potek komunikacije med zaposlenimi in vodstvom ter probleme, ki nastajajo pri komuniciranju zaposlenih. Po večini se opažajo težave zaradi slabega razumevanja informacij in pomanjkljivega posredovanja navodil za opravilo nalog. Tuji vodilni kader uporablja svoj materni ali angleški jezik za posredovanje informacij oziroma navodil za delo, kar zaposlenim povzroča nerazumevanje in nepravilno interpretacijo komunikacije. Po večini pa so zaposleni zadovoljni z zdajšnjim vodstvom; opaziti je večjo prisotnost pozitivne verbalne komunikacije na vseh področjih. V zaključku naloge so predstavljeni rezultati raziskave-odnos ljudi do izvajanja pozitivne verbalne komunikacije in kako jo razumejo. Pomembne ugotovitve te raziskave so predvsem potrditev, da pozitivna komunikacija definitivno izboljša zadovoljstvo zaposlenih; a kljub temu, še vedno ostaja v organizacijah, ki so jih prevzeli tuji investitorji, zadovoljstvo na delovnih mestih daleč od pričakovanega.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: pozitivna verbalna komunikacija, medosebni odnosi, tuji investitorji, zaposleni, nerazumevanje informacij, izvajanje nalog, magistrske naloge
Objavljeno: 13.08.2021; Ogledov: 1657; Prenosov: 207
.pdf Celotno besedilo (1,09 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh