1. |
2. |
3. Zadovoljstvo kupcev s storitvijo pri prodaji novih vozil : diplomska nalogaJerneja Meglič, 2015, diplomsko delo Ključne besede: zadovoljstvo strank, merjenje zadovoljstva, storitev, prodajni proces, kupec, kakovost, zvestoba strank, pričakovanja strank Objavljeno v ReVIS: 20.08.2021; Ogledov: 1318; Prenosov: 47 Celotno besedilo (560,62 KB) |
4. Zadovoljstvo odjemalcev s kakovostjo proizvodov in storitev podjeta Bramac d.o.o. : diplomska nalogaVide Boltez, 2014, diplomsko delo Ključne besede: marketing, poprodajno komuniciranje, zadovoljstvo odjemalcev, proizvod, storitev, izboljševanje procesov, kakovost proizvodov, kakovost storitev, diplomske naloge Objavljeno v ReVIS: 20.08.2021; Ogledov: 1256; Prenosov: 0 Gradivo ima več datotek! Več... |
5. |
6. |
7. Vpliv spreminjanja organizacijske kulture v javnem sektorju v Sloveniji na odnos zaposlenih do uporabnikov : magistrska naloga študijskega programa druge stopnjeTanja Krajišnik, 2018, magistrsko delo Opis: Magistrska naloga obravnava slovenski javni sektor in njegovo transformacijo glede
usmerjenosti proti uporabnikom. Skušali smo ugotoviti, koliko, če sploh, se je javni sektor v
Sloveniji po osamosvojitvi države in vstopu v Evropsko unijo uspel približati državljanom na
področju bolj prijaznega, kakovostnejšega in učinkovitejšega nudenja storitev državljanom.
Prav tako nas je zanimalo, ali so se v tem času poleg norm delovanja spremenile tudi
vrednote, ki vladajo v javnih organizacijah.
Tako smo najprej predstavili osnovne pojme, kot so javni sektor, organizacijska kultura ter
njena funkcija v okvirih javnega sektorja, zgodovinski razvoj javnega sektorja v Sloveniji,
vrednote v slovenskem javnem sektorju ter kakovost in usmerjenost le-tega k uporabnikom.
Pri tem smo si pomagali s strokovno literaturo s teh področij ter drugimi viri, ki obravnavajo
omenjeno problematiko.
V empiričnem delu naloge so predstavljeni rezultati kvalitativne raziskave, ki smo jo opravili
med desetimi vodilnimi zaposlenimi v organizacijah javnega sektorja, kot so center za
socialno delo, bolnišnica, zavod za zaposlovanje, socialno-varstvena organizacija, geodetska
uprava, sodišče, upravna enota, mestna občina, šola in finančni urad. Povzetek ugotovitev
smo predstavili v zaključku, kjer smo podali tudi nekaj lastnih razmišljanj o tej problematiki. Ključne besede: javni sektor, organizacijska kultura, vrednote, usmerjenost k uporabniku, kakovost storitev, Slovenija, magistrske naloge Objavljeno v ReVIS: 27.07.2021; Ogledov: 1088; Prenosov: 101 Celotno besedilo (1,19 MB) |
8. Poslovno sodelovanje kot priložnost za razvoj kakovosti štirih hotelov na območju Triglavskega narodnega parka : magistrsko deloMaruša Strniša, 2011, magistrsko delo Opis: Kakovost storitev v hotelirstvu je pogosto pojem, ki ga težko definiramo. Ključno je doseganje
zadovoljstva gostov, ki temelji na odgovarjanju na njihova pričakovanja. Zaposleni, ki
prihajajo v stik z gosti, morajo biti vešči komunikacije in se marsikdaj znajti pod pritiskom
obremenjenosti zaradi povečanega obsega dela. Na osnovi raziskave med direktorji štirih
hotelov, lociranih na obrobju Triglavskega narodnega parka, ki jih povezuje združitev v
trženju skupnega turističnega proizvoda, ugotavljam, da je storitve hotela mogoče dvigniti na
višji nivo s premišljeno selekcijo zaposlovanja kadrov in razvojem človeških virov. Gostom je
potrebno jasno predstaviti konkurenčno prednost s pomočjo uporabe sodobnih informacijsko-komunikacijskih orodij. Ob tem pa je za kakovosten razvoj hotela pomembno poslovno
sodelovanje, ki temelji na sodelovanju in združevanju moči vseh zaposlenih in doslednem
vodenju politike kakovosti. Ključne besede: kakovost storitev, hotelirstvo, turizem, zadovoljstvo gostov, razvoj človeških virov Objavljeno v ReVIS: 27.07.2021; Ogledov: 1313; Prenosov: 67 Celotno besedilo (992,78 KB) |
9. |
10. |