Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 15
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
Motivacija zaposlenih, kot temelj uspešnega podjetja
Martina Grešovnik, 2017

Opis: POVZETEK Kako motivirati zaposlene, da bi delali boljše, bolj produktivno, ustvarjalno in bili ob tem zadovoljni, je eno od ključnih menedžerskih vprašanj. Izbira ustreznih motivacijskih orodij je zelo pomembna, saj motivirani ljudje bolje delajo in so bolj predani podjetju, posledično pa vplivajo na poslovni uspeh. Tako pridemo tudi do vprašanja, zakaj ljudje delamo. Enostavnega odgovora ni. Mnogi delajo, da si zagotovijo materialne potrebe, drugi delajo, da bi se uveljavili v določeni organizaciji, tretji pa radi opravljajo svoje delo. Motivi, zakaj človek dela, so torej različni. Pomembno pa je tudi, da posameznik pozna cilje organizacije, vizijo, strategijo in kateri so tisti cilji, ki jih hoče vodja organizacije doseči. Nepoznavanje načrtov in ciljev podjetja vodi v nekakovostno opravljanje dela. Pri takih primerih zaposleni ne morejo biti motivirani za delo, ki ga opravljajo, saj če jim vodja ne predstavi ciljev podjetja, nimajo nobenega zagona za dobro opravljeno delo. V diplomskem delu sem se osredotočila na proučevanje vpliva motivacije zaposlenih na uspešnost podjetja. Motivacija je povezana z nezadovoljenimi potrebami, ki posameznika spodbujajo, da jih zadovolji. Aktivira se šele takrat, ko si posameznik zastavi življenjske cilje, ima želje in vizijo. Zastavljeni cilji, hotenja so tisto, kar začne posameznika motivirati, da začne svojo pot do uresničitve svojih želja in ciljev. Namen diplomskega dela je raziskati teoretični pomen motivacije zaposlenih in opraviti empirično raziskavo v izbranem podjetju, s katero želimo ugotoviti, kateri so tisti dejavniki, ki posameznika spodbujajo k zavzetosti za delo, ki vodi do uspešnosti celotnega podjetja. Z empirično raziskavo, s katero sem analizirala predvsem dejavnike, ki vplivajo na motiviranost zaposlenih, sem ugotovila, da je zaposlenim glavni motivacijski dejavnik plača, kar je razvidno iz rezultatov pri postavljeni hipotezi 2. Kljub temu pa je iz hipoteze 1 razvidno, da jim takoj za plačo veliko pomeni tudi pohvala. Prav tako ugotavljam, da anketirani motiviranost povezujejo z individualno uspešnostjo in uspešnostjo organizacije.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Ključne besede: motivacija, zaposleni, uspešnost podjetja, motivacijski dejavniki, komunikacija, odnosi, kariera.
Objavljeno: 03.10.2017; Ogledov: 3528; Prenosov: 320
.pdf Celotno besedilo (982,30 KB)

4.
5.
Izobrazba profesionalnih rokometašev
Žiga Mlakar, 2019

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: rokomet, izobraževanje, poklic, dvojna kariera
Objavljeno: 09.08.2019; Ogledov: 1228; Prenosov: 85
.pdf Celotno besedilo (1,26 MB)

6.
Analiza problematike vstopa mladih na trg dela v Republiki Sloveniji
Tadeja Skubic, 2020

Opis: Prehod iz izobraževalnega sistema na trg delovne sile je pomemben mejnik v posameznikovem življenju. Namen magistrskega dela je prispevati k razpravi o problematiki vstopa mladih na trg dela v Republiki Sloveniji ter predstaviti izzive, s katerimi se soočajo pri iskanju zaposlitve. Uporabili smo analizo statističnih podatkov in izsledkov narejenih raziskav ter metodo intervjuja. Ugotovili smo naslednje: mladi v Republiki Sloveniji se kasneje vključujejo na trg dela; bolj izobraženi mladi v Sloveniji imajo pri iskanju zaposlitve manj težav kot manj izobraženi; mlade ženske so v Sloveniji na trgu dela v podrejenem položaju – težje dostopajo do prve zaposlitve v primerjavi z mladimi moškimi in tudi po vstopu na trg dela imajo slabše plačane, manj varne in manj ugodne zaposlitve kot mladi moški.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: mladi, trg dela, kariera, izobraževanje, brezposelnost.
Objavljeno: 05.11.2020; Ogledov: 480; Prenosov: 68
.pdf Celotno besedilo (2,08 MB)

7.
Položaj žensk v managementu
Zdenka Zupančič, 2013

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: management, managerji, trg dela, stereotipi, kariera
Objavljeno: 11.12.2020; Ogledov: 368; Prenosov: 19
.pdf Celotno besedilo (674,51 KB)

8.
Vpliv osebnostnih lastnosti na razvoj kariere
Natalija Rednak, 2010

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Ekonomija, kariera, osebnostne lastnosti, izkušnje, posameznik, kompetence
Objavljeno: 15.01.2021; Ogledov: 385; Prenosov: 21
.pdf Celotno besedilo (898,33 KB)

9.
Vpliv osebnostnih lastnosti trenerjev na kariero
Zorica Fele, 2010

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Ekonomija, kariera, upravljanje s človeškimi viri, življenjska pot, trenerji
Objavljeno: 15.01.2021; Ogledov: 364; Prenosov: 17
.pdf Celotno besedilo (1,15 MB)

10.
Vseživljenjsko učenje in kariera
Simonca Knez, 2013

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: vseživljenjsko učenje, kariera, izobraževanje, menedžment znanja, organizacija
Objavljeno: 15.01.2021; Ogledov: 255; Prenosov: 22
.pdf Celotno besedilo (1,06 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh