Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Pravica narodov do samoodločbe na primeru Kosovo
Ludvik Teršek, 2012

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: neodvisnost, samoodločba, odcepitev kosova, Srbi, Albanci, etični konflikt
Objavljeno: 21.09.2017; Ogledov: 1420; Prenosov: 97
.pdf Celotno besedilo (1,43 MB)

2.
Vpliv metode vodenja na odnos do dela
Vilma Subotić, 2012

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: vodenje, motivacija, konflikt, dobri odnosi, dobra plača, diplomske naloge
Objavljeno: 03.07.2018; Ogledov: 977; Prenosov: 87
.pdf Celotno besedilo (898,23 KB)

3.
Etično ravnanje pri trženju nepremičninskih storitev, da ali ne?
Boštjan Štefelin, 2011

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: nepremičninski posrednik, stranke, trženje, konflikt interesov, etika in morala
Objavljeno: 03.08.2018; Ogledov: 1107; Prenosov: 75
.pdf Celotno besedilo (1,95 MB)

4.
VPLIV KOMUNIKACIJE NA FIZIOTERAPEVTOVO POČUTJE NA DELOVNEM MESTU
Maša Oblak, 2020

Opis: Namen raziskave je bil proučiti ali uspešna komunikacija pozitivno vpliva na fizioterapevtovo počutje v kolektivu, ali zadovoljstvo na delovnem mestu pozitivno vpliva na njihovo vzdušje ter, ali se jim zdi pomembna medosebna komunikacija, saj odločilno vpliva na uspešnost dela. Podatki so bili zbrani s pomočjo anketnega vprašalnika. V raziskavi je sodelovalo 80 fizioterapevtov in študentov fizioterapije. 97,50% anketirancev je menilo, da učinkovita komunikacija v ustanovi pomembno vpliva na lastno motivacijo in dobro počutje. 77 oseb ali 96,20% anketirancev je bilo mnenja, da zadovoljstvo na delovnem mestu pozitivno vpliva na vzdušje med zaposlenimi. Na vprašanje ali se jim medosebna komunikacija zdi pomembna, saj odločilno vpliva na uspešnost dela pa se je strinjalo vseh 100% anketirancev. Iz pridobljenih podatkov lahko sklepamo, da je uspešna komunikacija ključnega pomena tako zasebno, predvsem pa na delovnem mestu. Da bomo na delovnem mestu imeli uspešne odnose s sodelavci je potrebno, da smo v komunikaciji z njimi odprti, da odkrito povemo svoje mnenje ter v primeru nesoglasij stvari razčistimo in se pogovorimo. Če se na delovnem mestu pojavijo konflikti ni to nič slabega. Konflikti namreč niso nič drugega kot drugačna mnenja, ki so izražena ob napačnem času in napačnem kraju ob neprimernem tonu sogovornika. V primeru konflikta pa je ključno, da se s pravilno komunikacijo stvari razrešijo. Posledica konflikta pa pripelje do slabega počutja, ki pogosto pogojuje tudi stres, ki ga lahko nehote prenašamo med sodelavce, ki pa so ključni za uspešno opravljeno delo. Zaradi konfliktnega okolja lahko trpi celoten kolektiv, posledično pa tudi kakovost in uspešnost dela.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: komunikacija (communication), zadovoljstvo zaposlenih na delovnem mestu (job satisfaction), medosebni odnosi (interpersonal relations), konflikt (conflict), empatija (empathy), stres (stress), tim (team)
Objavljeno: 03.07.2020; Ogledov: 649; Prenosov: 82
.pdf Celotno besedilo (867,60 KB)

5.
Ustavnost severnega in južnega Cipra ter zgodovina njune ustavnosti
Teja Kavčič Živec, 2020

Opis: Ciper se nahaja na stičišču treh celin in je eden izmed najmanjših otokov v SV Sredozemlju. Skozi različna obdobja so otoku vladala različna ljudstva-od Asircev, Egipčanov, Perzijcev do Otomanov, kasneje so si otok prilastili še Britanci. Pod britansko oblastjo je ostal vse do leta 1960, ko je otok postal republika. Ciper nima burne le zgodovine, nič drugačna ni tudi sedanjost. Ciper predstavlja enega najdaljših svetovnih konfliktov. Iskanje rešitev ciprskega vprašanja predstavlja izziv tako za sprti strani kot tudi za mednarodno skupnost. Pogajanja za združitev severnega in južnega dela Cipra, ki so se pričela že leta 1975, so do leta 2004 prinesla 5 resnejših poskusov združitve. Med različnimi idejami in načrti je največ upov obetal načrt generalnega sekretarja ZN Kofi Annana. Diplomsko delo nam osvetli zgodovinska obdobja otoka Cipra, od prvotnih naseljencev v zgodnjem neolitskem obdobju, vladanja različnih ljudstev do osvoboditve izpod britanskega jarma kolonializma, ustanovitve Republike Ciper in delitve otoka na severni in južni del. Poleg orisa nastanka dveh držav: Republike Ciper in Turške republike Severni Ciper so predstavljeni tudi poskusi združitve dveh sprtih strani, pri katerih so etična nesoglasja vodila v globok in trajen konflikt, ki ga poznamo pod imenom ciprski konflikt ali ciprsko vprašanje.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: ustavnost, zgodovina Cipra, doktrina nujnosti, ciprski konflikt, Kofi Annan
Objavljeno: 09.12.2020; Ogledov: 224; Prenosov: 21
.pdf Celotno besedilo (1,09 MB)

6.
7.
KOMUNIKACIJSKI PRISPEVEK FIZIOTERAPEVTSKEGA TIMA ZA USPEŠNO REHABILITACIJO PACIENTA
Mateo Iveša, 2021

Opis: Komunikacija je kompleksen proces, ki poteka med ljudmi in omogoča izmenjave informacij, sobivanje z okolico ter hkrati tudi razreševanje potencialnih problemov oz. primarno preprečevanje le-teh. Komunikacijo je ves čas potrebno na primeren način prirejati glede na prejemnika, kar pomeni, da je vsak na svoj individualen način dovzeten za sporočila. Komuniciranje znotraj tima, v našem primeru fizioterapevtskega, je zelo pomembno, spoštujemo nadrejenega ter sodelavce, ohranjamo spoštljiv odnos brez predsodkov tudi do podrejenih. Znotraj tima lahko prihaja do določenih nesoglasij zaradi razlike v starosti, nivoja izobrazbe, delovne dobe oz. izkušenj ali pa ideologije in metodologije dela. Prav to pa so izzivi, ki jih učinkovita komunikacija razrešuje in jim piše skupni imenovalec. Naloga predstavlja pomembnost komuniciranja znotraj tima ter komuniciranje tima s pacientom za njegovo uspešno reahabilitacijo. Potrjuje tudi, kako pomemben je avtoritativni lik vodje tima ter kako vsota vseh njegovih pristojnosti vpliva na hitrost ter kakovost rehabilitacije in smisel sodelovanja pacienta, ki začuti empatijo strokovnjakov. Diplomsko delo prav tako izpostavlja določene pomankljivosti v poteku komunikacije ter kako jih razrešiti, ali celo preventivno preprečiti, da se ne razvijejo v negativne posledice konflikta, saj ga je možno razrešiti in se iz njega učiti, da napak ne ponavljamo.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: komunikacija, fizioterapija, rehabilitacija, pacient, tim konflikt.
Objavljeno: 03.03.2021; Ogledov: 204; Prenosov: 40
.pdf Celotno besedilo (1,10 MB)

8.
Trpinčenje v slovenski pravni ureditvi primerjalno z drugimi državami članicami EU
Primož Pevec, 2020

Opis: Vse hujša konkurenca v zaostrenih tržnih pogojih, ki je odraz današnje globalno, potrošniško, kompetitivno usmerjene družbe, v delovno okolje različnih organizacij, še izraziteje vnaša tekmovalnost in posledično nasilno vedenje med zaposlenimi. V takih okoljih in razmerah se znižuje nivo varnosti zaposlitve posameznikov, obstoj njihovih delovnih mest ni več samoumeven in zato postajajo ranljivejši. Ob upoštevanju tržnih zakonitosti delo predstavlja vedno večjo vrednoto, zahtevo in pričakovanja s strani delodajalcev, delavci so deležni vse večjih groženj z odpuščanjem, ustvarjajo se pogoji, da zaposleni začnejo izvajati psihično nasilje nad sodelavci, s strani katerih se zaradi njihovega boljšega znanja, veščin in sposobnosti, počutijo ogrožene. Delovno okolje, zaradi hitrega tempa in načina življenja v današnjem času, predstavlja prostor, v katerem zaposleni posameznik preživi večino svojega aktivnega življenja, zato bi to okolje moralo predstavljati varno sredino, znotraj katere bi mu bilo omogočeno razvijati svoje talente in potenciale, vendar žal temu vedno ni tako. V tem pogledu tudi Slovenija ni izjema, vse bolj razširjeni pojavi trpinčenja na delovnem mestu predstavljajo resno grožnjo posameznikom, organizacijam in celotni družbi. Država na normativni ravni posameznikom zagotavlja prepoved kršitve trpinčenja in zagotavljanja dostojanstva na delovnem mestu in v zvezi s tem delodajalcem nalaga določene obveznosti glede zagotavljanja primernega delovnega okolja in ukrepov za njegovo zagotavljanje. V ta namen morajo delodajalci oblikovati in sprejeti ustrezne politike za preprečevanje trpinčenja na delovnem mestu, se opredeliti do nastalih pojavov, jih obsoditi kot nesprejemljive in poskrbeti za ustrezno sankcioniranje povzročiteljev.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: mobing, konflikt, sodna praksa, pravna ureditev, trpinčenje na delovnem mestu, EU, Evropska unija
Objavljeno: 22.04.2021; Ogledov: 82; Prenosov: 15
.pdf Celotno besedilo (1,19 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh