Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 24
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza tehnik elektronskega javnega naročanja za spodbujanje konkurenčnosti : magistrsko delo
Miha Primec, 2025, magistrsko delo

Opis: Elektronsko javno naročanje je bilo s sprejemom pete generacije direktiv EU na področju javnega naročanja zasnovano kot eden ključnih mehanizmov, ki omogoča večjo transparentnost in enakopravnost med ponudniki (gospodarskimi subjekti), kar posledično spodbuja konkurenčnost in izboljšuje kakovost storitev ter znižuje stroške javnih naročnikov. Dosledno spoštovanje temeljnih načel javnonaročniške zakonodaje, kot so načelo gospodarnosti, učinkovitosti, transparentnosti in zagotavljanja konkurenčnosti, preprečuje morebitne zlorabe sistema in zagotavlja potrebno pravičnost v postopkih javnega naročanja. Magistrsko delo se osredotoča na obravnavo tehnik javnega naročanja zlasti na okvirne sporazume in dinamični nabavni sistem z vidika načela zagotavljanja konkurence med ponudniki. V magistrskem delu je analiziran zakonodajni okvir, ki ureja elektronske tehnike javnega naročanja ter analizo uporabe le-teh v praksi. Osrednji del magistrskega dela je prikaz razmejitve med različnimi tehnikami elektronskega javnega naročanja in analiza vpliva uporabe teh tehnik na konkurenčnost. Slednje je ključno za doseganje najboljših rezultatov v javnem naročanju in za zagotavljanje, da so javna sredstva porabljena učinkovito in gospodarno. V okviru preveritve raziskovalnih vprašanj in odgovorov so uporabljene zlasti naslednje znanstvenoraziskovalne metode: deskriptivna metoda, metoda kompilacije, metoda komparacije kot tudi metoda analize in sinteze. Elektronsko javno naročanje prispeva k večji konkurenčnosti med ponudniki v postopkih javnega naročanja. Z raziskavo je bilo tudi ugotovljeno, da je dinamični nabavni sistem zaradi svoje fleksibilnosti in možnosti sprotnega vključevanja novih ponudnikov bolj učinkovit pri spodbujanju konkurenčnosti kot tradicionalni okvirni sporazumi. Okvirni sporazumi predstavljajo učinkovito orodje za vzpostavljanje dolgoročnih poslovnih odnosov med naročniki in ponudniki, vendar se pojavlja omejevanje konkurence zlasti zaradi nemožnosti vključevanja novih ponudnikov v času trajanja okvirnih sporazumov. Nasprotno, dinamični nabavni sistemi omogočajo vključevanje novih ponudnikov v postopek ves čas trajanja dinamičnega nabavnega sistema, kar povečuje možnosti za pridobitev konkurenčnih ponudb in prilagodljivost na trgu.
Ključne besede: naročnik, elektronsko javno naročanje, javno naročilo, ponudnik, konkurenčnost, okvirni sporazumi, dinamični nabavni sistem
Objavljeno v ReVIS: 26.06.2025; Ogledov: 78; Prenosov: 1
.pdf Celotno besedilo (1,52 MB)

2.
MiCA REGULATIVA IN EVROPSKA FINTECH INDUSTRIJA: INOVATIVNE POTI DO KONKURENČNOSTI
Slaviša Jović, 2025, ni določena

Opis: Magistrsko delo obravnava vpliv MiCA regulative na podjetniško okolje v evropski fintech industriji. Razčlenjuje novosti, ki jih MiCA regulativa prinaša, raziskuje morebitne povezave med jasno regulacijo in podjetniškim okoljem ter njen vpliv na konkurenčnost evropskega trga. Identificira pozitivne učinke, ki jih prinaša sprejem regulative evropskim podjetjem, kakor tudi izzive, s katerimi se evropska podjetja srečujejo pri implementaciji njenih zahtev. Magistrsko delo potrjuje, da bo uspešna implementacija MiCA regulative spodbudila inovacije in povečala konkurenčnost evropskih fintech podjetij na globalnem trgu, kar bo imelo pozitiven vpliv na konkurenčnost vseh podjetij na globalnem trgu.
Ključne besede: Ključne besede: MiCA regulativa, evropska fintech industrija, kriptosredstva, regulatorni okvir, inovacije, konkurenčnost.
Objavljeno v ReVIS: 13.06.2025; Ogledov: 103; Prenosov: 1
.pdf Celotno besedilo (1,62 MB)

3.
4.
Vpliv kakovosti produktov na zadovoljstvo kupcev : magistrska naloga
Mariza Zlatoper, 2024, magistrsko delo

Ključne besede: kakovost, zadovoljstvo, konkurenčnost, magistrsko delo
Objavljeno v ReVIS: 04.11.2024; Ogledov: 443; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (1,43 MB)

5.
Sistemi vodenja rasti podjetja v povezavi z izbranimi karakteristikami vodstva podjetja
Nik Vuga, 2023, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo obravnavali povezavo med osebnimi karakteristikami vodstva podjetja Cleaning, d. o. o. ter strategijami vodenja rasti podjetja. Cilji diplomskega dela so bili, s pomočjo znanstvene literature proučiti strategije vodenja rasti in osebne karakteristike vodstva ter na izbranem podjetju empirično preveriti, katere od teh strategij in karakteristik so najbolj zastopane v podjetju in ali je zaznana korelacija karakteristik vodstva s strategijami vodenja rasti podjetja. S kvantitativno raziskavo smo preverili, ali osebne karakteristike vodstva pogojujejo strategije vodenja rasti. Rezultati so pokazali, da se zaznane karakteristike vodstva statistično značilno povezujejo z najbolj zaznanimi strategijami vodenja rasti podjetja.
Ključne besede: vodenje podjetja, rast podjetja, karakteristike vodstva, konkurenčnost podjetja, uspešnost podjetja
Objavljeno v ReVIS: 30.08.2023; Ogledov: 1310; Prenosov: 23
.pdf Celotno besedilo (708,48 KB)

6.
7.
8.
Plinsko-parna elektrarna kot poslovna priložnost TET : diplomska naloga
Gorazd Kajič, 2018, diplomsko delo

Ključne besede: menedžment sprememb, čista energija, poslovna priložnost, konkurenčnost
Objavljeno v ReVIS: 23.08.2021; Ogledov: 1568; Prenosov: 75
.pdf Celotno besedilo (737,30 KB)

9.
Pomen blagovnih znamk v sodobnem svetu : zaključno delo
Kristijan Jelen, 2012, diplomsko delo

Ključne besede: Blagovne znamke, blagovna znamka, konkurenčnost, manager, management, kupec
Objavljeno v ReVIS: 20.01.2021; Ogledov: 3695; Prenosov: 115
.pdf Celotno besedilo (796,47 KB)

10.
Oblikovanje ponudbe končnim potrošnikom na primeru podjetja Kuehne + Nagel, d. o. o.
Anja Velkavrh, 2020, diplomsko delo

Opis: Dinamični čas, globalizacija, dobičkonosnost in porabnikova visoka pričakovanja so pogoji oz. okoliščine, ki zaznamujejo poslovanje vseh gospodarskih družb, zato je specializirana kompleksna logistika ena od pomembnih dejavnosti. Družbe si v iskanju prihrankov logističnih storitev in zniževanja stroškov skladiščenja ter kadrovskih prihrankov od dobaviteljev in posledično od logističnih izvajalcev pomagajo z zahtevo dobav »Just-in-time« celo na proizvodni trak. Diplomsko delo z naslovom Oblikovanje ponudbe končnim potrošnikom na primeru podjetja Kuehne + Nagel, d. o. o., obravnava problem pridobivanja in dostopnost cen za pripravo letalskih ponudb, ker sodelujejo z izvoznimi pisarnami in agenti, ki delujejo v drugih časovnih pasovih. Najprej sem se osredotočila na teorijo, da bi z njo obogatila svoje znanje na področju marketinga in ga prenesla v prakso ter s tem pripomogla k uspešnosti podjetja. Izdelan je bil anketni vprašalnik, ki je bil poslan predvsem sodelavcem v letalskih uvoznih pisarnah po svetu, ki se vsakodnevno srečujejo z enakimi težavami in so najboljši vir informacij. Namen ankete je potrditev predloga o rednem revidiranju podatkov glede na novo nastale pogoje v teh državah. Cilj diplomske naloge je bil pridobiti dodatno znanje na področju, ki ga opravljam, rešiti problem oblikovanja cen za hitrejšo odzivnost, povečati konkurenčnost za pridobitev novih strank, vzdrževati kakovost storitve, ki jo nudimo, in s tem posledično povečati poslovne rezultate.
Ključne besede: oblikovanje ponudbe, dostopnost cen, odzivnost, konkurenčnost, letalski uvoz, kakovost storitve, prodaja.
Objavljeno v ReVIS: 06.12.2020; Ogledov: 2370; Prenosov: 100
.pdf Celotno besedilo (2,25 MB)

Iskanje izvedeno v 0.26 sek.
Na vrh