Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 21
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpliv kakovosti produktov na zadovoljstvo kupcev : magistrska naloga
Mariza Zlatoper, 2024, magistrsko delo

Ključne besede: kakovost, zadovoljstvo, konkurenčnost, magistrsko delo
Objavljeno v ReVIS: 04.11.2024; Ogledov: 281; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (1,43 MB)

2.
Sistemi vodenja rasti podjetja v povezavi z izbranimi karakteristikami vodstva podjetja
Nik Vuga, 2023, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo obravnavali povezavo med osebnimi karakteristikami vodstva podjetja Cleaning, d. o. o. ter strategijami vodenja rasti podjetja. Cilji diplomskega dela so bili, s pomočjo znanstvene literature proučiti strategije vodenja rasti in osebne karakteristike vodstva ter na izbranem podjetju empirično preveriti, katere od teh strategij in karakteristik so najbolj zastopane v podjetju in ali je zaznana korelacija karakteristik vodstva s strategijami vodenja rasti podjetja. S kvantitativno raziskavo smo preverili, ali osebne karakteristike vodstva pogojujejo strategije vodenja rasti. Rezultati so pokazali, da se zaznane karakteristike vodstva statistično značilno povezujejo z najbolj zaznanimi strategijami vodenja rasti podjetja.
Ključne besede: vodenje podjetja, rast podjetja, karakteristike vodstva, konkurenčnost podjetja, uspešnost podjetja
Objavljeno v ReVIS: 30.08.2023; Ogledov: 1120; Prenosov: 23
.pdf Celotno besedilo (708,48 KB)

3.
4.
5.
Plinsko-parna elektrarna kot poslovna priložnost TET : diplomska naloga
Gorazd Kajič, 2018, diplomsko delo

Ključne besede: menedžment sprememb, čista energija, poslovna priložnost, konkurenčnost
Objavljeno v ReVIS: 23.08.2021; Ogledov: 1387; Prenosov: 75
.pdf Celotno besedilo (737,30 KB)

6.
Pomen blagovnih znamk v sodobnem svetu : zaključno delo
Kristijan Jelen, 2012, diplomsko delo

Ključne besede: Blagovne znamke, blagovna znamka, konkurenčnost, manager, management, kupec
Objavljeno v ReVIS: 20.01.2021; Ogledov: 3285; Prenosov: 113
.pdf Celotno besedilo (796,47 KB)

7.
Oblikovanje ponudbe končnim potrošnikom na primeru podjetja Kuehne + Nagel, d. o. o.
Anja Velkavrh, 2020, diplomsko delo

Opis: Dinamični čas, globalizacija, dobičkonosnost in porabnikova visoka pričakovanja so pogoji oz. okoliščine, ki zaznamujejo poslovanje vseh gospodarskih družb, zato je specializirana kompleksna logistika ena od pomembnih dejavnosti. Družbe si v iskanju prihrankov logističnih storitev in zniževanja stroškov skladiščenja ter kadrovskih prihrankov od dobaviteljev in posledično od logističnih izvajalcev pomagajo z zahtevo dobav »Just-in-time« celo na proizvodni trak. Diplomsko delo z naslovom Oblikovanje ponudbe končnim potrošnikom na primeru podjetja Kuehne + Nagel, d. o. o., obravnava problem pridobivanja in dostopnost cen za pripravo letalskih ponudb, ker sodelujejo z izvoznimi pisarnami in agenti, ki delujejo v drugih časovnih pasovih. Najprej sem se osredotočila na teorijo, da bi z njo obogatila svoje znanje na področju marketinga in ga prenesla v prakso ter s tem pripomogla k uspešnosti podjetja. Izdelan je bil anketni vprašalnik, ki je bil poslan predvsem sodelavcem v letalskih uvoznih pisarnah po svetu, ki se vsakodnevno srečujejo z enakimi težavami in so najboljši vir informacij. Namen ankete je potrditev predloga o rednem revidiranju podatkov glede na novo nastale pogoje v teh državah. Cilj diplomske naloge je bil pridobiti dodatno znanje na področju, ki ga opravljam, rešiti problem oblikovanja cen za hitrejšo odzivnost, povečati konkurenčnost za pridobitev novih strank, vzdrževati kakovost storitve, ki jo nudimo, in s tem posledično povečati poslovne rezultate.
Ključne besede: oblikovanje ponudbe, dostopnost cen, odzivnost, konkurenčnost, letalski uvoz, kakovost storitve, prodaja.
Objavljeno v ReVIS: 06.12.2020; Ogledov: 2146; Prenosov: 100
.pdf Celotno besedilo (2,25 MB)

8.
9.
Optimizacija procesa od prejema naročila do dostave spletnim kupcem v izbranem podjetju
Katja Krabonja, 2019, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo se nanaša na analizo poslovnega procesa podjetja Orbico, d. o. o., in sicer na proces od prejema naročila do dostave spletnim kupcem. V današnjem času spletno nakupovanje postaja vse večji trend po celem svetu, saj imamo zaradi hitrega tempa življenja vse manj prostega časa, ki ga želimo izkoristiti čim bolj učinkovito in ne s pohajanjem po trgovinah. Prav tako se trend spletnega nakupovanja povečuje tudi v Sloveniji, saj indeks rasti spletne trgovine v letu 2017 po izračunih SURS-a že tri leta zapored kaže od 30 do 40 % letno rast. Glede na te podatke lahko rečemo, da spletna trgovina predstavlja ogromen potencial na trgu. Ravno na tem področju smo v podjetju Orbico, d. o. o., zaznali priložnost za rast podjetja, vendar smo na poti zaznali kar nekaj izzivov, saj je celotni proces dela trenutno nastavljen na 48 urno dostavo. Če želimo slediti trendom na trgu in postati še bolj konkurenčni, bi morali dostavo skrajšati na 24 ur. Cilj diplomskega dela je ugotoviti, na kakšne načine lahko skrajšamo proces od prejema do dostave naročila spletnega kupca in kaj ga podaljšuje ter cilj potrditi z našo hipotezo, ki pravi, da proces od prejema do dostave naročil spletnih kupcev lahko skrajšamo z reorganizacijo celotnega procesa. Dejanski rezultati so v skladu s pričakovanji, vendar to pomeni, da se podjetje teh izzivov zaveda in se želi z njimi soočiti ter jih premagati.
Ključne besede: analiza, poslovni proces, spletno nakupovanje, digitalizacija, rast podjetja, trend, trend spletnega nakupovanja, konkurenčnost
Objavljeno v ReVIS: 23.11.2019; Ogledov: 3043; Prenosov: 126
.pdf Celotno besedilo (1,01 MB)

10.
Iskanje izvedeno v 1.8 sek.
Na vrh