1. POSLOVNI NAČRT ZA USTANOVITEV PODJETJA KIKOS, S.P.Cecilija Cilka Toplak, 2017 Opis: V diplomskem delu obravnavam poslovni načrt novoustanovljenega podjetja Kikos, s.p.
Podjetje se bo ukvarjalo s trgovino na drobno, tržilo pa bo izključno kozmetične proizvode
svetovno znane blagovne znamke KIKO MILANO. Cilj diplomskega dela je oceniti
izvedljivost investicije v načrtovano dejavnost podjetja in potencialni uspeh realizacije
poslovne ideje.
Diplomsko delo zajema dvanajst poglavij. V prvih treh poglavjih sem predstavila blagovno
znamko KIKO MILANO in njen poslovni model ter podjetje Kikos, s.p., nato pa opisala
njihove proizvode in analizirala panogo. V četrtem poglavju sem proučila tržno raziskavo in izdelala marketinški načrt. Raziskava vsebuje analizo povpraševanja, dobaviteljev in
konkurence, ki sem jih primerjala; marketinški načrt pa obsega SWOT-analizo, tržne cilje in tržne strategije. V petem in šestem poglavju sem načrtovala razvoj podjetja in programov, opredelila lokacijo, potrebne stroje in opremo, predstavila organizacijo podjetja, lastništvo in notranje procese. V sedmem poglavju sem predstavila možna tveganja; v osmem poglavju na podlagi predpostavk izdelala finančne projekcije od izkazov stanja, izkazov poslovnega izida, izkazov denarnega toka do kazalnikov uspešnosti in učinkovitosti poslovanja. Deveto poglavje je terminski načrt. V desetem poglavju sem navedla oceno izvedljivosti načrtov, ki sem jih obravnavala skozi ves poslovni načrt.
Po končani analizi ugotavljam, da je investicija v znesku 21.600 EUR izvedljiva in zagotavlja kakovostno podlago za zagon in uspešno poslovanje podjetja v načrtovanem obdobju. Investicijo bom financirala z lastnimi sredstvi. Načrtovani prihodki v tem obdobju presegajo načrtovane odhodke povprečno za 8%, stopnja donosa vloženih sredstev (ROA) je 66-odstotna, stopnja donosa vloženega kapitala (ROE) pa je 43-odstotna. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: poslovni načrt, novo podjetje, kozmetika, prodaja, blagovna znamka Objavljeno: 11.08.2017; Ogledov: 4014; Prenosov: 362
Celotno besedilo (910,19 KB) |
2. |
3. |
4. Poslovni načrt podjetja Frizersko kozmetični studio BellissimaŽiga Bečejski, 2018 Opis: V diplomskem delu opisujem poslovni načrt in ugotavljam smiselnost ustanovitve novega podjetja Frizersko kozmetični studio Bellissima. Glede na rast panoge v zadnjih letih se kaže potencial predvsem v kozmetičnih storitvah. Podjetje Bellissima želi na trgu zadovoljiti tiste kupce, ki iščejo več storitev v ponudbi na enem mestu in si tako ob frizerskih storitvah privoščiti tudi kozmetične. S tem pa bi prihranili na času in denarju, saj v paketu obeh storitev ponujamo nižjo ceno.
V diplomskem delu sem predstavil analizo panoge, v katero spada podjetje, opisal sem podjetnico in glavne storitve podjetja. Raziskavo trga sem naredil v mestu Nova Gorica, kjer bo podjetje imelo poslovni prostor. Zaradi bližine Italije ciljamo tudi na tuje stranke, ker so jim pri nas cene dostopnejše. Z analizo konkurence in analizo odgovorov iz ankete sem ugotavljal, kako zasnovati način poslovanja podjetja, da bi se prilagodil željam potrošnikov, saj so prav oni tisti, ki narekujejo potrebe. S pomočjo SWOT analize sem iskal pozitivne strani podjetja in priložnosti, ki so osnova za nadaljnjo rast podjetja. Izdelal sem tudi marketinški načrt in predvidel načine, s katerimi se bomo predstavili ter v bodoče komunicirali s potencialnimi kupci. Na podlagi ugotovitev analize panoge in tržne raziskave sem izdelal finančne projekcije za bodoča tri leta poslovanja. Zavedam se pomembnosti širitve ponudbe in ohranjanja dobrih odnosov s strankami, saj je to ključ do dolgoročnega uspešnega poslovanja podjetja. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: storitve, poslovni načrt, start-up, frizerstvo, kozmetika, združitev Objavljeno: 18.11.2018; Ogledov: 4464; Prenosov: 654
Celotno besedilo (1,46 MB) |
5. |
6. |
7. |
8. |
9. Poslovni načrt Boss babeTjaša Mlakar, 2021 Opis: V diplomskem delu predstavljamo poslovni načrt za ustanovitev novega podjetja, ki se ukvarja s prodajo trendovskih kozmetičnih izdelkov, narejenih iz kvalitetnih, naravnih sestavin, in s svojo ponudbo narekuje novo dobo negovanja posameznih delov telesa, na katere potrošniki večkrat pozabijo. Zavedati se moramo, da so sestavine, ki nam jih ponuja narava, boljša izbira kot pa kemične sestavine, ki nam škodujejo in povzročajo kožne bolezni.
V diplomskem delu smo preverjali, ali je na slovenskem trgu prostor oziroma priložnost za novo kozmetično podjetje, ki prodaja trendovske kozmetične izdelke, in kaj je potencialnim kupcem pri odločitvi za nakup najpomembnejše. Raziskava je pokazala, da so potencialni kupci odprti za ponudbo podjetja in da so naklonjeni kozmetičnim izdelkom, narejenim iz kakovostnih, naravnih sestavin. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: poslovni načrt, novo podjetje, naravna kozmetika, kozmetično podjetje, kvalitetne sestavine. Objavljeno: 26.08.2021; Ogledov: 864; Prenosov: 72
Celotno besedilo (1,00 MB) |
10. Poslovni načrt podjetja NSR, d. o. o.Nuša Milenković, 2021 Opis: Vse bolj se sprašujemo, kako hude negativne posledice na koži pustijo kozmetični izdelki, polni umetno pridobljenih sestavin. V resnici ni bistvena le koža, ampak se je treba vprašati, kakšne dolgoročne posledice takšni proizvodi pustijo na naše zdravje. Vpliv globalnih trendov, ki spodbujajo uporabo naravne kozmetike, je vse močnejši, kar se da opaziti na obnašanju potrošnikov; vse več ljudi kakovost postavlja pred ceno.
V diplomskem delu smo izdelali poslovni načrt. Na podlagi primarnih podatkov, pridobljenih v sklopu kvantitativne raziskave, smo analizirali preference potrošnikov. S pomočjo sekundarnih podatkov pa smo analizirali panogo in njene razvojne možnosti, trg, konkurenco in dobavitelje. Izvedli smo tudi analizo prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti poslovne zgodbe ter opisali tržne strategije in načrtovani obseg prodaje in prihodkov. Sestavili smo načrt finančnih projekcij in kazalnikov dobičkonosnosti ter analizirali tveganja na mikro in makro ravni, ki ob nepripravljenosti predstavljajo negativne scenarije za podjetje, zato smo za vsako tveganje poiskali možno rešitev. Na koncu smo zaključili, da ima naša poslovna ideja potencial, torej je investicija smiselna. Raste tudi povpraševanje po popolnoma naravnih kozmetičnih izdelkih, zato v nadaljnjem razvoju poslovne zgodbe La ‘Ver cosmetics vidimo priložnost za zgodbo o uspehu. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: kozmetika, naravno, kakovost, blagovna znamka, podjetje, poslovni načrt Objavljeno: 26.01.2022; Ogledov: 635; Prenosov: 77
Celotno besedilo (2,08 MB) |