Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
KREATIVNOST IN INOVACIJE V GVERILSKEM MARKETINGU: KLJUČ DO USPEHA V SODOBNEM POSLOVNEM OKOLJU
Domen Andrejc, 2024, ni določena

Opis: V diplomskem delu raziskujemo vpliv kreativnosti in inovacij v gverilskem marketingu na prepoznavnost in dojemanje blagovnih znamk ter zvestobo potrošnikov v Sloveniji. Skozi analizo intervjujev smo ugotovili, da nenavadni in presenetljivi marketinški pristopi, ki zahtevajo manjše proračune, močno pritegnejo pozornost in povečajo zapomnljivost blagovnih znamk. Inovativne metode, kot so virtualna resničnost in umetniške instalacije, pozitivno vplivajo na percepcijo blagovnih znamk ter spodbujajo zvestobo. Ugotovitve raziskave ponujajo dragocene vpoglede podjetjem, ki želijo izboljšati svojo prepoznavnost in odnose s potrošniki.
Ključne besede: gverilski marketing, marketing, Slovenija, inovativnost, kreativnost, dojemanje potrošnikov, zvestoba potrošnikov.
Objavljeno v ReVIS: 17.09.2024; Ogledov: 171; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (2,28 MB)

2.
PRODUKCIJA, PRORAČUN, KREATIVNOST - SVETA TROJICA VSAKEGA FILMSKEGA USTVARJALCA ZAČETNIKA
Gala Atanasova, 2024, ni določena

Opis: Cilj diplomske naloge je bil opraviti raziskavo in raziskati zapleten svet filma in filmske produkcije s poudarkom na razlikah v proračunu in finančnih vidikih, moči mreženja in kreativnega reševanja problemov, ki se pojavijo med produkcijo. Ta študija se osredotoča na analizo različnih elementov v procesu filmske produkcije in na uspeh filma glede na kategorijo proračuna. Ključna metoda v tej nalogi je kvalitativna raziskava, ki je odličen način za raziskovanje in preučevanje moje hipoteze. Z analizo vsebine uporabljenih pisnih virov so raziskane različne vrste proračunov s preučevanjem treh izstopajočih filmov, kjer vsak predstavlja eno specifično kategorijo; slovenski brezproračunski film Gepack, nizkoproračunski film Med nami in visokoproračunski film Avatar: Pot vode. Poleg tega diplomska naloga poudarja pomen mreženja in sodelovanja med filmskimi ustvarjalci v svetu filmske produkcije in je posebej namenjena mladim, ambicioznim filmskim ustvarjalcem, ki se spoprijemajo s številnimi izzivi in različnimi priložnostmi za rast in napredek. Pokaže tudi, da popolnoma brezproračunski film ne more biti uspešen. Nazadnje je treba dati prednost mreženju in sodelovanju ter poudariti, kako brezproračunska filmska produkcija povečuje ustvarjalnost filmskega ustvarjalca. Filmska industrija nenehno stremi k inovacijam in prilagoditvam kljub svojim omejitvam. Zato ta naloga prikazuje, kako je mogoče s kreativnostjo, predanostjo in organizacijo doseči cilje ne glede na različne omejitve.
Ključne besede: film, filmska produkcija, proračuni, financiranje, filmski ustvarjalec, kreativnost
Objavljeno v ReVIS: 31.08.2024; Ogledov: 238; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (794,38 KB)

3.
4.
5.
Kreativnost v timu : diplomska naloga visokošolskega univerzitetnega študijskega programa prve stopnje
Vivjana Petretič, 2012, diplomsko delo

Opis: Brez ustvarjalnosti človek ne bi mogel preživeti. Pred par desetletji pa je prišlo v ospredje tudi timsko raziskovalno delo. Timsko delo je na eni strani narekovala potreba po novih izdelkih in znanju, po drugi strani pa to, da se človek kot skupinsko bitje najbolje počuti v skupini. Namen diplomske naloge je bil spoznati značilnosti dobrega tima, ugotoviti, kakšen vpliv ima timsko delo na ustvarjalnost, raziskati zakaj in kdaj je primerno oblikovati time in poiskati oziroma spoznati načine za spodbujanje ustvarjalnosti. Zanimalo nas je tudi, zakaj je primernejše oblikovati time, kot pa da bi vsak samostojno reševal določeno nalogo. Predvsem pa smo želeli izvedeti kakšne so razlike v ustvarjalnosti članov tima v primerjavi s tistimi, ki enako nalogo rešujejo samostojno. Na osnovi prebrane literature in ogledanih video posnetkov predavanj smo v začetnih poglavjih diplomske naloge predstavili kreativnost, tim in kreativnost v timu. Nato smo v empiričnem delu izvedli intervjuje s strokovnjaki na področju gospodarstva (Sumida d.o.o, Blejska Dobrava), šolstva (Osnovna šola Koper) in zdravstva (Bolnišnica Valdoltra). Po opravljenem transkriptu posnetih intervjujev smo vse zapise uredili v smiselne enote in s pomočjo kodiranja prišli do sodb. Poleg intervjujev smo anketirali še člane timov v podjetjih, šolstvu, zdravstvu, športu, turizmu, gledališču, v glasbeni skupini ter v gasilski brigadi. Ugotovili smo, da je res primernejše delati v timu, in sicer predvsem zaradi sinergijskih učinkov na vseh področjih, boljše motivacije, večje prožnosti in hitrosti učenja ter zaradi veliko večje verjetnosti nastajanja ustvarjalnih dosežkov. Spoznali smo, da mora ustvarjalen tim imeti dober skupinski cilj, plemenitost poslanstva, radovedne in raznolike člane, med katerimi vlada medsebojno spoštovanje in sproščeno vzdušje, kjer uporabljajo metode za spodbujanje ustvarjalnosti in kjer se člani kot zadovoljni posamezniki prostovoljno povežejo med seboj in s skupnimi močmi pripomorejo k spremembam na boljše.
Ključne besede: ustvarjalnost, kreativnost, tim, timsko delo, skupinski cilji
Objavljeno v ReVIS: 28.07.2021; Ogledov: 1714; Prenosov: 59
.pdf Celotno besedilo (816,79 KB)

6.
Avtentično vodenje in kreativnost zaposlenih v podjetju Plastika Skaza d. o. o.
Julija Bizjak, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo obravnavali temi avtentičnega vodenja in spodbujanja kreativnosti zaposlenih, ki v današnjem času nenehnih in hitrih sprememb ter neizprosnega stanja na trgu podjetjem predstavljata konkurenčno prednost pred ostalimi organizacijami. Cilji diplomskega dela so bili s pomočjo domače in tuje znanstvene literature proučiti glavne elemente avtentičnega vodenja in kreativnosti zaposlenih ter z multimetodološkim pristopom preveriti zaznavanje vrednosti avtentičnosti vodje podjetja Plastika Skaza d. o. o. z vidika zaposlenih in vodje podjetja. Poleg tega je bil cilj ugotoviti, ali vodja podjetja meni, da z avtentičnim stilom vodenja spodbuja kreativnost zaposlenih, in kako spodbujanje kreativnosti ocenjujejo zaposleni. Namen raziskovalnega dela je bil z izvedbo kvantitativne in kvalitativne raziskave ugotoviti, ali zaposleni vodjo podjetja na področju obravnavanih tem zaznavajo enako, kot se zaznava sama. Teoretični izsledki so avtentičnost in kreativnost prikazali kot konstrukta, ki pomembno vplivata na uspešnost zaposlenih in celotne organizacije. Rezultati izvedene raziskave so pokazali, da se vodja podjetja zaznava kot zelo avtentični vodja, ki z avtentičnim stilom vodenja v veliki meri spodbuja kreativnost zaposlenih. Zaposleni vodjo podjetja zaznavajo kot nadpovprečno avtentično osebo, ki z avtentičnim stilom vodenja spodbuja njihovo kreativnost v nekoliko manjši meri, kot spodbujanje samoocenjuje vodja podjetja.
Ključne besede: Vodenje, avtentično vodenje, kreativnost zaposlenih, uspešnost, organizacija.
Objavljeno v ReVIS: 27.09.2019; Ogledov: 2966; Prenosov: 230
.pdf Celotno besedilo (1,70 MB)

7.
Vpliv kreativnosti na uspeh fotografa - podjetnika
Tara Novak, 2017, diplomsko delo

Opis: Solze sreče. Smeh. Bela obleka. Zaljubljeni pogledi. Poljubi. Zabava. Spomini na ta dan ostanejo za vedno. Fotografije nas vsakič znova popeljejo v čas, ko smo obljubili svoje srce tistemu, ki ga ljubimo. Za njimi stoji fotograf, ki vsako zgodbo posebej, na drugačen način, zaklene v knjigo spominov. Opazovanje fotografij ne pričara le čarobnosti tistih trenutkov, ampak prikaže tudi rahločutno ustvarjalnost fotografa. To opazujejo mnoge generacije več let po srečnem dogodku. Skoraj bi lahko rekli, da se fotografova kreativnost, ki jo je mogoče opazovati na fotografijah, prenaša iz roda v rod. Raziskovanje, kako velik vpliv ima kreativnost na fotografa – podjetnika, je osrednja tema diplomskega dela. Ljudje še vedno kreativnost najprej povezujemo z umetnostjo in literaturo. Vendar je prav tako pomembna v podjetništvu, saj je vsak novi produkt, proces ali storitev rezultat kreativnega razmišljanja podjetnika. Mojo hipotezo, da ima kreativnost velik vpliv na uspeh fotografa – podjetnika, so potrdili poročni fotografi, izsledki analize o zadovoljstvu njihovih strank pa dokazujejo, da fotografi niso le kreativni, temveč tudi uspešni podjetniki.
Ključne besede: kreativnost, podjetnik, poročni fotograf, uspeh, zadovoljstvo potrošnikov, podjetniške lastnosti
Objavljeno v ReVIS: 09.09.2017; Ogledov: 3970; Prenosov: 196
.pdf Celotno besedilo (1,25 MB)

Iskanje izvedeno v 0.37 sek.
Na vrh