1. |
2. |
3. |
4. |
5. |
6. Laboratoriji za raziskavo življenjskega sloga kot načina za inovacijo in prepoznavanje lokalnih posebnostiMarko Ćućić, 2022 Opis: Ta študija je preiskava učinkov inovacije izdelkov na lokalne posebnosti znamke Samsung v mednarodnem okolju. Magistrsko delo je strukturirano z uporabo obstoječe literature o inovaciji izdelkov in z vpogledom v kulturne razlike ljudi na različnih območjih. To naj bi pomagalo pridobiti boljši vpogled v ozadje raziskav in dokaze na teh področjih. Kvantitativni pristop je bil sprejet kot metoda za zbiranje primarnih podatkov za raziskavo ugotavljanja odnosa kupcev do inovacije izdelkov. V raziskavi smo spremljali iznajdljivost podjetja, ki ob inovaciji ohranja identiteto svoje blagovne znamke. Ocenjeno je bilo potencialno tveganje za identiteto blagovne znamke in tista tveganja, ki bi lahko bila neizbežna v procesu inovacije. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: kulturne razlike, tveganje, pozicioniranje, proces, inovacija. Objavljeno: 11.03.2023; Ogledov: 349; Prenosov: 19 Celotno besedilo (626,66 KB) |