Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Poslovna darila kot del mednarodnega komuniciranja
Natalija Čakš, 2011

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: mednarodno komuniciranje, kulturne razlike, poslovna in promocijska darila, poslovno obdarovanje
Objavljeno: 11.12.2020; Ogledov: 1232; Prenosov: 65
.pdf Celotno besedilo (650,45 KB)

2.
Vloga in pomen poznavanja različnih kultur v mednarodnem poslovanju
Maruša Marinič, 2011

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Ekonomija, globalizacija, kulturne razlike, vloga kulture, religija
Objavljeno: 11.12.2020; Ogledov: 1589; Prenosov: 115
.pdf Celotno besedilo (546,34 KB)

3.
Pomen poznavanja kultur tujih poslovnih partnerjev pri sklepanju poslov
Maja Radej, 2012

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovno komuniciranje, kultura, medkulturno komuniciranje, kulturne razlike, tujina
Objavljeno: 20.01.2021; Ogledov: 1333; Prenosov: 82
.pdf Celotno besedilo (902,84 KB)

4.
5.
Medkulturne razlike med zaposlenimi v motivaciji in zadovoljstvu z delom
Barbara Glažar, 2021

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: kulturne razlike, hotelirstvo, receptorji, motivacija, zadovoljstvo, magistrsko delo
Objavljeno: 12.01.2022; Ogledov: 814; Prenosov: 83
.pdf Celotno besedilo (2,54 MB)

6.
Laboratoriji za raziskavo življenjskega sloga kot načina za inovacijo in prepoznavanje lokalnih posebnosti
Marko Ćućić, 2022

Opis: Ta študija je preiskava učinkov inovacije izdelkov na lokalne posebnosti znamke Samsung v mednarodnem okolju. Magistrsko delo je strukturirano z uporabo obstoječe literature o inovaciji izdelkov in z vpogledom v kulturne razlike ljudi na različnih območjih. To naj bi pomagalo pridobiti boljši vpogled v ozadje raziskav in dokaze na teh področjih. Kvantitativni pristop je bil sprejet kot metoda za zbiranje primarnih podatkov za raziskavo ugotavljanja odnosa kupcev do inovacije izdelkov. V raziskavi smo spremljali iznajdljivost podjetja, ki ob inovaciji ohranja identiteto svoje blagovne znamke. Ocenjeno je bilo potencialno tveganje za identiteto blagovne znamke in tista tveganja, ki bi lahko bila neizbežna v procesu inovacije.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: kulturne razlike, tveganje, pozicioniranje, proces, inovacija.
Objavljeno: 11.03.2023; Ogledov: 349; Prenosov: 19
.pdf Celotno besedilo (626,66 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh