Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 21
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Analiza poslovne priložnosti - gojenje in prodaja jedilnih gob
Dejan Zakšek, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovna ideja, poslovna priložnost, končni kupci, končni produkt, gobe, micelij
Objavljeno: 05.06.2017; Ogledov: 3064; Prenosov: 150
.pdf Celotno besedilo (1,46 MB)

3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Poslovni načrt za ustanovitev podjetja za prodajo in odkup rabljenih vozil
Nataša Vukosavljević, 2019

Opis: V diplomskem delu smo predstavili poslovni načrt za ustanovitev podjetja za prodajo in odkup rabljenih vozil. Konkurenca je na tem področju množična, zato je za podjetje, ki šele vstopa na trg, ključna kakovost storitev in ponudbe, s katero bodo kupci zadovoljni. Poleg kakovostne ponudbe je za uspešno poslovanje pomembna tudi podjetniška skupina, ki bo zaposlena v podjetju. V začetku je pomembno, da so zaposleni pripravljeni na opravljanje različnih vrst zadolžitev in da med seboj razvijejo uspešno komunikacijo. Glede na slabo javno podobo trgovin z rabljenimi avtomobili in širše nezaupanje ljudi vanje nameravamo s poslovanjem, opisanim v diplomskem delu, povrniti zaupanje kupcev ob nakupu rabljenih vozil. V diplomskem delu smo preverili uspešnost poslovne ideje ter definirali ovire, ki se lahko pojavijo na tej poti. Prav tako smo analizirali trg in konkurenco ter opisali tiste poslovne korake, ki so ključnega pomena za uspešno ustanovitev podjetja. S pomočjo finančnih projekcij smo ugotovili, da bo podjetje že prvo leto ustvarjalo dobiček, ki pa bo v 5 letu poslovanja narasel na 50.922 EUR.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovni načrt, trgovina z rabljenimi avtomobili, konkurenca, ponudba, kupci
Objavljeno: 13.07.2019; Ogledov: 1006; Prenosov: 97
.pdf Celotno besedilo (1,34 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh